Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne Vekkuli on kadonnut?

Vierailija
03.07.2015 |

:)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomalla:) Ja priorisoi aikana kirjoittelemalla minun kanssani. Ei kuule ennätä juurikaan enää palstalla käydä:) Kaipaatko?

N32v

Vierailija
2/22 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuuleMA oli tarkoitus kirjoittaa:D Tuo kuulosti jo ylimieliseltä;)

N32v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:00"]Siis kuuleMA oli tarkoitus kirjoittaa:D Tuo kuulosti jo ylimieliseltä;)

N32v
[/quote]

Kerro terveisiä:) oletteko te muuten nähneet?

Vierailija
4/22 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:00"]Siis kuuleMA oli tarkoitus kirjoittaa:D Tuo kuulosti jo ylimieliseltä;)

N32v
[/quote]

[/quote]

Kerron terveisiä, mutta keneltä? Varmaan on utelias, kuka häntä kaipaa:) Ei olla tavattu. Tutustuttu muuten paljon avoimemmin kyllä. Eiköhän sitä tuu rehvattuakin jossakin vaiheessa, kunhan on aikaa.

N32v

Vierailija
5/22 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:00"]Siis kuuleMA oli tarkoitus kirjoittaa:D Tuo kuulosti jo ylimieliseltä;)

N32v
[/quote]

[/quote]

Kerron terveisiä, mutta keneltä? Varmaan on utelias, kuka häntä kaipaa:) Ei olla tavattu. Tutustuttu muuten paljon avoimemmin kyllä. Eiköhän sitä tuu rehvattuakin jossakin vaiheessa, kunhan on aikaa.

N32v
[/quote]

Kuulostaa kivalta :) mikähän se mun nimimerkki olikaan? N42hki tai jotain sinnepäin ;) jos muistat näitä elämän pohdintoja mitä joskus jossain ketjussa kävimme läpi :) toivota vekkulille hyvää kesää, ehkä elokuun alussa tlrmätään tampereella :D

Vierailija
6/22 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vekkuli varmaan yläpeukuttanut :) *vilkuttaa*ap

Vierailija
7/22 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanhan mä sut:) En kyllä usko, että Vekkulini seuraa nyt tätä keskustelua:D Kuinkas muuten sujuu? Ootko päässyt eteenpäin millään tavalla? Meillä on kyllä Vekkulin kanssa jotain tosi omalaatuista ja erityistä ystävyyttä. On hän vaan niin hurjan ihana:) Mutta mä olen kuitenkin onnellisesti naimisissa ja ei tämä voi oikein paljoa pidemmälle edetä.

N32v

Vierailija
8/22 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:36"]Muistanhan mä sut:) En kyllä usko, että Vekkulini seuraa nyt tätä keskustelua:D Kuinkas muuten sujuu? Ootko päässyt eteenpäin millään tavalla? Meillä on kyllä Vekkulin kanssa jotain tosi omalaatuista ja erityistä ystävyyttä. On hän vaan niin hurjan ihana:) Mutta mä olen kuitenkin onnellisesti naimisissa ja ei tämä voi oikein paljoa pidemmälle edetä.

N32v
[/quote]

:) no sanotaanko näin että samassa jamassa ollaan. :/

Vierailija
9/22 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:36"]Muistanhan mä sut:) En kyllä usko, että Vekkulini seuraa nyt tätä keskustelua:D Kuinkas muuten sujuu? Ootko päässyt eteenpäin millään tavalla? Meillä on kyllä Vekkulin kanssa jotain tosi omalaatuista ja erityistä ystävyyttä. On hän vaan niin hurjan ihana:) Mutta mä olen kuitenkin onnellisesti naimisissa ja ei tämä voi oikein paljoa pidemmälle edetä.

N32v
[/quote]

[/quote]

Huomenta taasen. Kuinkas sulla sujuu sen rakastajasi kanssa? Onko rajat vielä selvät vai onko suhde jo väljähtänyt (arkihan sitä tulee näihinkin suhteisiin)? Oot tainnut kysellä Vekkulin perään jo kahdestikin. Onko tehnyt vaikutuksen tai jäänyt jotenkin mieleen? Tahtoisitko tutustua paremmin?

N32v

Vierailija
10/22 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan tää antas kommentoida :) ap

Vierailija
11/22 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 08:07"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:36"]Muistanhan mä sut:) En kyllä usko, että Vekkulini seuraa nyt tätä keskustelua:D Kuinkas muuten sujuu? Ootko päässyt eteenpäin millään tavalla? Meillä on kyllä Vekkulin kanssa jotain tosi omalaatuista ja erityistä ystävyyttä. On hän vaan niin hurjan ihana:) Mutta mä olen kuitenkin onnellisesti naimisissa ja ei tämä voi oikein paljoa pidemmälle edetä.

N32v
[/quote]

[/quote]

Huomenta taasen. Kuinkas sulla sujuu sen rakastajasi kanssa? Onko rajat vielä selvät vai onko suhde jo väljähtänyt (arkihan sitä tulee näihinkin suhteisiin)? Oot tainnut kysellä Vekkulin perään jo kahdestikin. Onko tehnyt vaikutuksen tai jäänyt jotenkin mieleen? Tahtoisitko tutustua paremmin?

N32v
[/quote]

No niin:) mulla menee hyvin rakastajan kanssa. Rajat selvillä. Viime kerralla sai niin hyvää hoitoa, että ehkä jollain tapaa olen kietonut hänet pikkusormen ympärille :)..omat tunteet ovat tasoittuneet. Vekkuli on varmasti ihana mies joka tykkää paijailla ja jonka kanssa on turvallista olla :) mutta mä jätän sen kortin katsomatta, tiedän että hän ei hyvällä katsele "tämmöisiä naisia" :) ap

Vierailija
12/22 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, oot kyllä oikeassa, että varattuihin naisiin hän ei kyllä tieten tahtoen kajoa. Tuskin muuten tuomitsee, jokainen tekee omat valintansa. Eikä ole mitenkään tuomitsevaa tyyppiä. Mutta hyvä, että sullakin on ne tunteesi tasoittuneet. Koitahan nyt kuitenkin mennä elämässä vähän eteenkin päin, hakea sitä kestävää ja aitoa onnea:)

N32v

Vierailija
13/22 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:09"]No joo, oot kyllä oikeassa, että varattuihin naisiin hän ei kyllä tieten tahtoen kajoa. Tuskin muuten tuomitsee, jokainen tekee omat valintansa. Eikä ole mitenkään tuomitsevaa tyyppiä. Mutta hyvä, että sullakin on ne tunteesi tasoittuneet. Koitahan nyt kuitenkin mennä elämässä vähän eteenkin päin, hakea sitä kestävää ja aitoa onnea:)

N32v
[/quote]

Jotenkin mä olen sen suhteen luovuttanut, qjattelen että mun elämä on tässä. Elän näin ja tämä.on kaikki mitä saan. Se riittää mulle.on mulla niitä umeömia siitä miölaisena näen elämän 10v päästä. Mutta pysyvään onneen en usko..vaikka näääääiiiinnn paljon haluaisin.ap

Vierailija
14/22 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:09"]No joo, oot kyllä oikeassa, että varattuihin naisiin hän ei kyllä tieten tahtoen kajoa. Tuskin muuten tuomitsee, jokainen tekee omat valintansa. Eikä ole mitenkään tuomitsevaa tyyppiä. Mutta hyvä, että sullakin on ne tunteesi tasoittuneet. Koitahan nyt kuitenkin mennä elämässä vähän eteenkin päin, hakea sitä kestävää ja aitoa onnea:)

N32v
[/quote]

Jotenkin mä olen sen suhteen luovuttanut, qjattelen että mun elämä on tässä. Elän näin ja tämä.on kaikki mitä saan. Se riittää mulle.on mulla niitä umeömia siitä miölaisena näen elämän 10v päästä. Mutta pysyvään onneen en usko..vaikka näääääiiiinnn paljon haluaisin.ap
[/quote]

Elä luovuta! Kyllä se on ihan mahdollista saavuttaa. Vaatii vaan aika kovasti ponnisteluja. Varsinkin, kun on jo se perhe ja kaikki.

N32v

Vierailija
15/22 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:09"]No joo, oot kyllä oikeassa, että varattuihin naisiin hän ei kyllä tieten tahtoen kajoa. Tuskin muuten tuomitsee, jokainen tekee omat valintansa. Eikä ole mitenkään tuomitsevaa tyyppiä. Mutta hyvä, että sullakin on ne tunteesi tasoittuneet. Koitahan nyt kuitenkin mennä elämässä vähän eteenkin päin, hakea sitä kestävää ja aitoa onnea:)

N32v
[/quote]

[/quote]

Elä luovuta! Kyllä se on ihan mahdollista saavuttaa. Vaatii vaan aika kovasti ponnisteluja. Varsinkin, kun on jo se perhe ja kaikki.

N32v
[/quote]

Välillä riipii sielua kun olis niin paljon mitä haluaisi. Eikä ne oo edes mitään sen suurempia juttuja. Yhteinen aamukahvi (ja pano), ;)..yhdessä olemisya,arjen jakamista..pieniä juttuja mutta mulle tärkeitä. Ja onneksi edes joskus saan kuumia hetkiä rakastajan seurassa..se mies on kyl sellainen että voisin oikeastinkuvitella elämääni hänen kanssaan. Aimakin hetkittäim :)

Vierailija
16/22 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:09"]No joo, oot kyllä oikeassa, että varattuihin naisiin hän ei kyllä tieten tahtoen kajoa. Tuskin muuten tuomitsee, jokainen tekee omat valintansa. Eikä ole mitenkään tuomitsevaa tyyppiä. Mutta hyvä, että sullakin on ne tunteesi tasoittuneet. Koitahan nyt kuitenkin mennä elämässä vähän eteenkin päin, hakea sitä kestävää ja aitoa onnea:)

N32v
[/quote]

[/quote]

N32v
[/quote]

Välillä riipii sielua kun olis niin paljon mitä haluaisi. Eikä ne oo edes mitään sen suurempia juttuja. Yhteinen aamukahvi (ja pano), ;)..yhdessä olemisya,arjen jakamista..pieniä juttuja mutta mulle tärkeitä. Ja onneksi edes joskus saan kuumia hetkiä rakastajan seurassa..se mies on kyl sellainen että voisin oikeastinkuvitella elämääni hänen kanssaan. Aimakin hetkittäim :)
[/quote]

No siitähän se onni juuri kumpuaakin, niistä pienistä asioista:) Mutta eikös sillä sun rakastajallas ollut perhe itselläänkin? Onko hän tietoinen sun tunteista?

N32v

Vierailija
17/22 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:09"]No joo, oot kyllä oikeassa, että varattuihin naisiin hän ei kyllä tieten tahtoen kajoa. Tuskin muuten tuomitsee, jokainen tekee omat valintansa. Eikä ole mitenkään tuomitsevaa tyyppiä. Mutta hyvä, että sullakin on ne tunteesi tasoittuneet. Koitahan nyt kuitenkin mennä elämässä vähän eteenkin päin, hakea sitä kestävää ja aitoa onnea:)

N32v
[/quote]

[/quote]

N32v
[/quote]

[/quote]

No siitähän se onni juuri kumpuaakin, niistä pienistä asioista:) Mutta eikös sillä sun rakastajallas ollut perhe itselläänkin? Onko hän tietoinen sun tunteista?

N32v
[/quote]

On hänellä perhe. Kyllä hän tietää mitä mä tunnen höntä kohtaan ja olemme keskustelleet asiasta. Tiedän että olen hänelle tärkeä ja hän jollain tasolla jopa välittääkin. Mutta ei ole perhettään jättämässä enkä sitä ole vaatimassa. Jos on pitkä väli kun ei nähdä..alan oikeasti voimaan huonosti. Siyten kun saan painaa pään hänen rintaansa vasten kaikki helpottuu. Ja huomaan "eläväni"!

Vierailija
18/22 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama varotus mulla on sulle kuin aikaisemminkin, liikut vaarallisilla vesillä. Ja tuossa voi rikkoa myös monien täysin syyttömien ihmisten elämän... Esim. rakastajasi lasten. Ei kuulosta kovin auvoiselta. Mikä on se suurin syy, miksi et eroa miehestäsi? Itse olen aina taputellut ensin edellisen ennen seuraavaa suhdetta ja ollut niiden välissäkin hetken aina yksin. Se on ollut minusta kaikkia osapuolia kunnioittava tapa. Uskaltaisitpa vain uskoa ja luottaa siihen, että voit löytää sen oikean itsellesi.

N32v

Vierailija
19/22 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:17"]Sama varotus mulla on sulle kuin aikaisemminkin, liikut vaarallisilla vesillä. Ja tuossa voi rikkoa myös monien täysin syyttömien ihmisten elämän... Esim. rakastajasi lasten. Ei kuulosta kovin auvoiselta. Mikä on se suurin syy, miksi et eroa miehestäsi? Itse olen aina taputellut ensin edellisen ennen seuraavaa suhdetta ja ollut niiden välissäkin hetken aina yksin. Se on ollut minusta kaikkia osapuolia kunnioittava tapa. Uskaltaisitpa vain uskoa ja luottaa siihen, että voit löytää sen oikean itsellesi.

N32v
[/quote]

Mä en oikeasti tiedä. mutta kyllähän sen on tajuttava että ei tässä suhteessa kaikki hyvin ole. Ei ole ollut pitkäÄn aikaan. Kyllä tässä kämppikainä asutaan ja lapsilla pn isä ja äiti. Mutta ei täällä mies ja nainen kohtaa.

Vierailija
20/22 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan sitä miettii että voinko ukolle heittää "en voi hyvin, haluan että muutat pois", sit se kysyy mikä vialla ja mä vastaan "en jaksa sua enää". Oikeesti se ihminen ärsyttää mua.