Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, nyt tarvitaan apuanne!

Vierailija
18.02.2022 |

Kuinka olette päässeet eroon mustasukkaisuudestanne? -nuori mies

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikalla yhtäkään naista, joka olisi kykenyt selättämään mustasukkaisuutensa?

Vierailija
2/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäämällä sinkuksi.

N46

Vierailija
4/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on miesten palsta.

Vierailija
5/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko paikalla yhtäkään naista, joka olisi kykenyt selättämään mustasukkaisuutensa?

Ei tälläisiä naisia ole olemassa

Uskon että on.

Vierailija
6/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittämällä itselleni, että jos mies on mennäkseen, se menee eikä mikään määrä vahdintaa sitä estä. Sanonpa vaan että elämä helpottui huomattavasti. 

Vierailija
7/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla sukat valkoisiin.

Vierailija
8/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla sukat valkoisiin. Olemalla sinkku. Tekemällä työtä pään sisällä ja järkeilemällä, luottamalla. Tuntemalla toinen? Etsimällä omia arvoja vastaavia ihmisiä. Alkoholin ja kofeiinin välttäminen.

Vierailija
9/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin miten turha tunne se on ja että minun on vielä turhempaa olla suhteessa ihmisen kanssa johon en luota. Kun luottaa, ei tule mustasukkaisia tunteita.

Vierailija
10/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että on.

Moni uskoo erilaisiin kummallisiin asioihin.

Ei kukaan selätä mustasukkaisuutta, vaan joku voi oppia hallitsemaan mustasukkaisuudesta seuraavia tunteitaan. Mustat sukat voi mielessään unohtaa, mutta jos niitä sukkia katsoo, ei ne muutu valkoisiksi tai punaisiksikaan. Vaikka pimentäisi huoneen ne näyttää edelleen mustilta, mutta niiden väri on helpompi unohtaa, kun kaikki muutkin värit näyttävät pimeässä melko mustalta.

Vierailija
11/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että on.

Uskotko myös joulupukkiin ja pääsiäispupuun?

Olet hauska, kun yrität noin paljon. :)

Vierailija
12/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, tilanne on se, että minulla ei ole yhtään kavereita, ja naisella niitä on. Minusta tuntuu, että seurustelen myös naisen kavereiden kanssa. En tiedä kertooko nainen kuinka paljon minusta kavereilleen, mutta jos TV-sarjoihin on vähänkin luottaminen, niin minua hiukan hirvittää kuinka paljon nainen saattaa kertoa minusta.

Vierailija
13/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla fiksuun ja luotettavaan mieheen

Vierailija
14/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli, tilanne on se, että minulla ei ole yhtään kavereita, ja naisella niitä on. Minusta tuntuu, että seurustelen myös naisen kavereiden kanssa. En tiedä kertooko nainen kuinka paljon minusta kavereilleen, mutta jos TV-sarjoihin on vähänkin luottaminen, niin minua hiukan hirvittää kuinka paljon nainen saattaa kertoa minusta.

Itse naisena kerron hyvälle ystävälle lähes kaiken. Kaikille en kerro kaikkea, mutta hyvä ystävä on (myös) sitä varten, että sen kanssa voi jakaa niitä hyviä ja huonoja asioita.

Vierailija
15/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan siltä että sinusta ei ole mitään kertomista. Älä pelkää turhaan.

Vierailija
16/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla ei ole tunteita toista kohtaan, en ole mustasukkainenkaan.

Vierailija
17/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjellä.

Ajatettelemalla järkevästi, mitkä asiat voivat olla todellisuudessa mahdollisia, ja mitkä eivät.

Ja myös siten, että itse tietää kelpaanvansa myös muille, kuin juuri sille nykyiselle kumppanille.

Tällöin ei ole tarvetta ikäänkuin ripustautua siihen nykyiseen kumppanniin, ikäänkuin hän olisi se yksi ja ainoa ihminen, jonka kanssa voi viettää hyvää ja onnellista elämää.

Mustasukkaisuus on paha ja ilkeä luonteenpiirre. Ja monilla on erittäin vaikeaa päästä siitä irti.

Terve mustasukkaisuus ei mitään haittaa,  vaan jos se menee sairaaloiseksi, voi olla varma, että jossain vaiheessa kumppanisi haluaa jättää sinut.

Mitä järkeä on olla mustasukkainen, jos siihen ei ole mitään aihetta.  Suurin osa naisista ja etenkin naisista on uskollinen miehelleen ja kumppanilleen, jopa liiankin uskollisia, siihen nähden miten ilkeitä ja mustasukkaisia miehet ovat naiseensa nähden.

Sinun ap tulee oppia luottamaan kumppaniisi. Myös miettiä sitä, miksi te alunperin menitte yhteen, ja miksi naisesi halusi sitoutua sinuun.   Suurin osa miesten mustasukkaisuudesta on täysin aiheetonta.

Jos koet mustasukkaisuuden hyvin suurena onglemana,  mutta kumpikin teistä välittää toisistaan tosi paljon ja rakastavat toisiaan,  niin suosittelen että menisitte pariterapiaan.

Hyvää  ja rakastavaa ja molemminpuolin sitoutunutta parisuhdetta / liittoa ei kannata kaataa pelkkään toisen puolen kokemaan voimakaaseen mustasukkaisuuten.

Vierailija
18/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla ei ole kavereita lainkaan eikä edes elämää, kun aika menee TV-sarjojen parissa? Sinun kannattaisi hankkia elämä, ihmissuhteita ja kehittyä suhteellisuudentajuiseksi, aikuiseksi ihmiseksi, joka tajuaa jostain jotain. En tiedä, onnistuuko noista lähtökohdista, mutta yritä edes.

Vierailija
19/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena kerron hyvälle ystävälle lähes kaiken. Kaikille en kerro kaikkea, mutta hyvä ystävä on (myös) sitä varten, että sen kanssa voi jakaa niitä hyviä ja huonoja asioita.

Kun sanot "lähes kaiken", niin oletko kysynyt mieheltäsi, että miltä se hänestä tuntuu? Also, tarkoitatko "lähes kaikella" myös petijuttuja? Sillä vain, että se on miehille suorittamista, niin tuon jälkeen se on vielä enemmän suorittamista. Jos siis kerrot, niin tietääkö miehesi?

Vierailija
20/34 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sanot "lähes kaiken", niin oletko kysynyt mieheltäsi, että miltä se hänestä tuntuu? Also, tarkoitatko "lähes kaikella" myös petijuttuja? Sillä vain, että se on miehille suorittamista, niin tuon jälkeen se on vielä enemmän suorittamista. Jos siis kerrot, niin tietääkö miehesi?

En ole kysynyt mieheltäni, sillä mielestäni saan kertoa elämästäni mitä haluan kenelle haluan. En ole myöskään kysynyt mieheltäni mitä hän kertoo minusta/meistä kavereilleen edellä mainitusta syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi