Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lähivanhempi saada yksinhuoltajuuden joe etä ei anna lupaa

Vierailija
03.07.2015 |

esim. mopokorttiin.

Meillä on nyt yhteishuoltajuus ja erimielisyys mopokortin hankinnasta. Mitä mahdollisuuksia lähivanhemmalla on saada lapselle mopokortti jos etä kieltäytyy laittamasta nimeä paperiin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siihen riitä toisen huoltajan suostumus?

Vierailija
2/17 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä. Pitää olla molempien netin mukaan. NIin kuin passiinkin

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Ok. Tuskin tuon perusteella saat yksinhuoltajuutta.  En ainakaan käsitä miksi saisit..

Vierailija
4/17 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi hyvä. Mä en ole tässä se lähi, mä olen se, joka haluaa pitää lapset hengissä.

-ap

Vierailija
5/17 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa välttis yksinhuoltajuutta, mutta et sä siihen sen toisen huoltajan allekirjoitustakaan välttämättä tarvitse.

Vierailija
6/17 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ajokorttihakemukseen tarvitaan molempien vanhempien alleirjoitus

Vierailija
7/17 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sä oot outo

Vierailija
8/17 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:35"]

ap sä oot outo

[/quote]

Miksi? Miksi ehdoin tahdoin kaivaa verta nenästään? Reitti jotai sillä mopoautolla kouluun ajellaan on rekkoja vilisevä kantatie, en mä sinne sekaan lastani halua.

Vierailija
9/17 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Oletko keskustellut tästä lapsesi kanssa? Tässä ei ole kyse että sinua kiusattaisi exän toimesta vaan tässä on kyse LAPSESI mopokortista.

Vierailija
10/17 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Katsotaan onko huollon muutos kokonaisuudessaan lapsen edunmukainen

Vierailija
11/17 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän haisee kiusanteolta. Miten olisi toinen autokoulu?

Vierailija
12/17 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:35"]

ap sä oot outo

[/quote]

Miksi? Miksi ehdoin tahdoin kaivaa verta nenästään? Reitti jotai sillä mopoautolla kouluun ajellaan on rekkoja vilisevä kantatie, en mä sinne sekaan lastani halua.

[/quote]
No, oletko itse valmis kuskaamaan lastasi sen harrastuksiin ja menoihin? Niinpä!

Vierailija
13/17 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:43"]

Ap. Oletko keskustellut tästä lapsesi kanssa? Tässä ei ole kyse että sinua kiusattaisi exän toimesta vaan tässä on kyse LAPSESI mopokortista.

[/quote]

En vielä, keskustelen kyllä kunhan tulee. Tässä ei ole kyse mun vittumaisuudestani, tässä on kyse siitä, että en todellakaan halua lastani muutaman tunnin opetuksella tuonne liikenteen sekaan! Eikö vanhempien kuuluisi kaikin keinoin  yrittää huolehtia siitä että lapset pysyy mahdollisuuksien mukaan turvassa  kunnes ovat riittävän vanhoja ottamaan itse riskejä. En voisi antaa itselleni anteeksi jos antaisin mopokorttiin/mopoautokorttiin luvan ja lapsi tappaisi tai vammauttaisi sillä itsensä. Joo mä huomaan olevani vähemmistössä mielipiteeni kanssa. Vaaroja on kyllä tietysti muitakin, mutta tuo on helposti vältettävissä.

-ap

Vierailija
14/17 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 19:35"] ap sä oot outo [/quote] Miksi? Miksi ehdoin tahdoin kaivaa verta nenästään? Reitti jotai sillä mopoautolla kouluun ajellaan on rekkoja vilisevä kantatie, en mä sinne sekaan lastani halua.     [/quote] No, oletko itse valmis kuskaamaan lastasi sen harrastuksiin ja menoihin? Niinpä!

[/quote]

Totta kai olen!

ap

Vierailija
15/17 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä nimen voisi laittaa mutta huomauttaa, että vaarallista touhua on ja et suosittele. Menee välit lapseen sitten, kun on se mulkvisti joka ei suostu.

Vierailija
16/17 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että tuosta syystä voi saada yksinhuoltajuutta, jos voisi, olisi se melko irvokasta. Nämä asiat, kuten muutkin, pitää vaan pystyä sopimaan. En itsekään riemuitsisi, jos sillä mopoll tms pahaa tietä joutuisi ajamaan, mutta sitä siellä ajokoulussa kyllä opetetaan.

Vierailija
17/17 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä lähivanhemmuus. Jos vaikka noin vanha lapsi päättää muuttaa toiselle vanhemmalle ja ilmoittas että ei halua sinun luona enää asua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan