Nyt kun tuli vihdoin lämmin mä masennuin.
Olen kököttänyt pari päivää sisällä ja aijon tänäänkin. Jotenkin vain ahdistaa ja masentaa älyttömästu. Olen rypenyt itsesäälissä ja tekisi mieli vain itkeä. :( En tiedä miks vaikutti muhun näin. Ja en ole kakara vaan 40+ nainen.
Kommentit (2)
Aloita yhdestä ainoasta asiasta, jota ajattelit tekeväsi "sitten kun kesä tulee". Minullekin tuli yhtäkkiä lähtemisne vaikeus, mutta päätin itselleni kellonajan (se oli tänään 11.00), jolloin on vedettävä kumpparit jalkaan ja mentävä ulos leikkaamaan nurmikko.
En olisi lähtenyt, ellen olisi tehnyt tuota pakkorajaa.
Käy usein niin, että jään pyörimään aloilleni enkä saata mennä kynnyksen yli, kun edessä olisi nimenomaan jotakin kauan odotettua KIVAA! Ihan kuin itselleen ei voisi antaa lupaa nauttia. Tai ei uskaltaisi mennä jonkin näkymättömän linjan yli. En tiedä mistä tämä johtuu, mutta taitaa olla jotakin sukua ahdistuneisuudelle tai jollekin pakko-oireilulle. 40+ minäkin
Tuttua. Tulee paineita että "pitäisi" kaikenlaista, olla onnellinen, mennä biitsille uimaan, käydä puistopiknikillä ystävien kanssa, istua terassilla oluella, nauttia, ei saa valittaa, päästä merelle purjehtimaan, syödä mahtava kesäillallinen onnellisen perheen kanssa sukuhuvilalla omenapuun alla. Suppaamaan. Juueei tapahdu. Kökötän kotona viileässä asunnossa ja yritän kerätä voimia mennä edes ruokakauppaan. Odotan iltaa jolloin viilenee, ja voin paeta telkkariohjelmien pariin.