Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisin selvittää, mikä ulkonäössäni on vikana?

Vierailija
18.02.2022 |

Olen määrittelemättömän ruma. Olen saanut pakit kahdelta ihastukseni kohteelta myös ja tärkein syy oli se, että olen vain liian ruma. Parisuhteen tai ystävien löytäminen on ollut äärimmäisen vaikeaa minulle aina.

En tiedä aivan tarkkaan sitä, mikä minusta tekee ruman tai sitä, miten pääsisin rumuudestani eroon. Livenä tai netissä omalla profiililla kukaan ei kehtaa suoraan laukoa suoria säveliä ja kertoa totuuttakaan. Olen selvitellyt plastiikkakirurgin palveluita, mutta kasvoni tarvitsisivat pientä viilausta melkein kaikkien piirteideni kohdalla ja vartalonikin on epäsuhtainen tavalla, johon ei liikunta tai salitreeni auta. Mikä avuksi?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mennään.

Vierailija
2/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoa pitää olla, kun pidät itsestäsi ja näet itsesi kauniina muutkin tekevät niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on siihen juuri sopiva paikka.

Ja oikea vastaus kuuluu: leukaproteesia olet vailla.

Vierailija
4/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, laita linkki kuviisi, niin kerrotaan.

Veikkaan silti, että isompi ongelma on autistinen luonteesi.

Vierailija
5/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sittenkin joku autismius

Vierailija
6/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasiliassa plastiikkakirurgit laittavat edullisesti laatikon mallisen implantin leukaasi. Problem solved.

Vierailija
7/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tosiaan pitäisi laittaa kuva että voitaisiin sinua arvostella.Kukaan ei voi olla täydellinen ei kai noita leikkauksia tehtäisi.Älä sittenkään laita täällä haukutaan kaikki vaikka olisikin nätti.

Vierailija
8/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on siihen juuri sopiva paikka.

Ja oikea vastaus kuuluu: leukaproteesia olet vailla.

Voisitko ihan rehellisesti perustella tämän?

Ap

Vierailija
9/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vian ei tarvitse olla suuri, jos se on korvien välissä.

Millainen vika voisi olla kyseessä? En aidosti tiedä. Ihmettelen vain, miksi monet ihmissuhteisiin liittyvät asiat elämässäni epäonnistuvat, eikä minulla ole aavistustakaan syystä niiden takana.

Ap

Vierailija
10/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko muka pelkkä leuka tehdä minusta suositumman ja pidetymmän? Miksi? Olen joskus kysynyt joiltain sukulaisiltani ja kaveriltani kommenttia myös leuastani, eivätkä he huomanneet siinä mitään vikaa. Itse löytäisin fiksailtavaa käytännössä jokaisesta (rumasta) kasvonpiirteestäni.

Ap

Vierailija
11/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, laita linkki kuviisi, niin kerrotaan.

Veikkaan silti, että isompi ongelma on autistinen luonteesi.

En laita tähän kuvaani. Eräässä toisessa paikassa sain täysin katteetonta suitsutusta kuvastani, muttei sellaisiin kommentteihin voi luottaa, sillä tosielämässä en kuitenkaan kykene saamaan kumppania itselleni, vaikka kuinka toivoisin ja tekisin parhaani.

Ap

Vierailija
12/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että sinun tapauksessasi ongelmat eivät juurikaan johdu ulkonäöstäsi. Luulen, että sinulla on huono itsetunto sekä mahdollisesti jotain psyykkisiä ongelmia tai olet jotenkin epänormaali neurologisesti/neuropsykologisesti ajateltuna ja tämä sitten heijastuu sosiaalisiin suhteisiisi. Mutta voin myös olla väärässä tässä, eli ei ole näin yksinkertaista tämä.

Vierailija
13/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin. Ja löysit vastauksen

Vierailija
14/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin hemmetin rasittava jankkaaja, että et kyllä varmasti saakaan itsellesi kumppania.

Vierailija
15/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on seksuaaalisoitu tänäpäivänä ja objektisoitu. Itse esiim näen paljaan alastoman naisen prnossa tavattoman ruman kuin taas vaikka sensuellina kauniit alusvaatteet päällä erilaisin persoonina tavattoman viehättävinä.

Vierailija
16/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmaa ei voi parantaa plastiikkakirurgialla.

Aivan käsittämättömän loukkaava kommentti, mutta teepä se diagnoosi nyt sitten, kiitos. Minulla nimittäin ei ole mitään mainitsemaasi, vaan olen oikeasti ruma -> olen saanut kokea epäonnistumisia ihmissuhteissa -> itsetunto on palasina.

Harva vain ymmärtää, mitä saastaa rumat ihmiset joutuvat kokemaan arjessaan. Rumuus on viimeisiä aitoja tabuja länsimaisessa yhteiskunnassa. Minua on kohdeltu törkeästi ihan konkreettisesti syntymästäni alkaen.

Lapsuuteni Vauvamuistokirjassa ainoa kommentti synnytyssairaalavierailuun liittyen oli ihmettely ulkonäöstäni. Kuulemma sukulaiseni olivat ihmetelleet oikein porukalla sitä, miten oudon näköinen vauva olin. Muistutin jotain peikkoa ja kasvoissani oli eräs piirre, jonka olivat kirjanneet muistiin.

Mua nimiteltiin ulkonäön vuoksi pienestä pitäen (eräs kasvonpiirre muokkautui lempinimekseni). Äitini haukkui ulkonäköäni toistuvasti jne. Kummitätini on aikuisena avoimesti muiden kuullen haukkunut kasvonpiirteitäni ja kukaan sukulainen ei puolustanut minua, vaikka olivat paikalla. Olen ollut suvussani elävä vitsi - mua on haukuttu ja ilkuttu yleisesti, vaikka olen hoikkakin. Eli eivät ole angstini hatusta vetäistyä höpöjuttua.

Ap

Vierailija
17/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on seksuaaalisoitu tänäpäivänä ja objektisoitu. Itse esiim näen paljaan alastoman naisen prnossa tavattoman ruman kuin taas vaikka sensuellina kauniit alusvaatteet päällä erilaisin persoonina tavattoman viehättävinä.

Itseasiassa ihmisen perimmmäinen kiintymys perustuuu esiim niihin lähtökuoppiin joissa itse on syntynyt, kasvanut ja elänyt.

Vierailija
18/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa ihmisen perimmmäinen kiintymys perustuuu esiim niihin lähtökuoppiin joissa itse on syntynyt, kasvanut ja elänyt.

Sama esiim jos ihminen vaikka on liiika kiinnostunut niin menee välittömästi halut.

Vierailija
19/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttien perusteella se, että tuntee surua ja turhautumista ulkonäöstään, joka siis ei vastaa ympäristön ihanteita = mielenterveysongelma. Onko todella näin?

Eli ruman ja sen vuoksi ikisinkuksi jäävän pitäisi vain nöyrästi niellä surunsa ja turhautumisensa tai muuten pidetään mt-ongelmaisena? Harva tuntee myötätuntoa meitä harvoja rumia kohtaan, sillä suurin osa ihmisistä on ihan kivan näköisiä ainakin, jos vähän tsemppaavat.

Ap

Vierailija
20/57 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laske rimaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan