Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnilla sama koulutus/tutkinto yliopistossa

Kuormasta syöjät
18.02.2022 |

Tämä ilmiö näyttää lisääntyvän. Mitä mieltä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi toimintaa. Ei tuon pitäisi olla kenellekään yllätys. Samankaltaiset leikkii parhaiten keskenään.

mies54v

Vierailija
2/17 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä sinusta jotain vikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei sitä parinhakua uskalla jättää enää kampuksen ulkopuolelle, taso laskee sen verran pahasti.

Vierailija
4/17 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin yleistä esim. meidän historioitsijoiden keskuudessa.

Vierailija
5/17 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muualla sitä tapaa ja tutustuu samanhenkisiin ihmisiin yhtä intensiivisesti kuin opiskellessa?

Vierailija
6/17 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä sinusta jotain vikaa?

Ei ole mitään vikaa mielestäni.  Sama ammatillisen kiinnostuksen kohde, yleensä tavoitteellisia, ei ainakaan onnenonkijaksi voidan syyttää, jos hyvin palkattuun duuniin valmistuvat. Mutta toki kehnosti työllistyviäkin suuntia on, kuten kulttuuri. Heille erityisesti sopii toinen hörhö. Ei moni jaksais heitä.

Vierailija
7/17 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Noinhan sen kuuluu ollakin.

Vierailija
8/17 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei sitä parinhakua uskalla jättää enää kampuksen ulkopuolelle, taso laskee sen verran pahasti.

Tuo oli ilkeästi sanottu. Oman kokemuksen mukaan yliopistonaiset ei ymmärrä seksistä yhtään mitään..ovat jäykkiä puujalkoja. Ansaitsevatkin sen  kynäniska kirjoituspöytäwarriorin itselleen, jonka seksuaalisuus loppuu 35v tienoilla😉

mies54v

Vierailija
9/17 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait nyt esim. hoitsut ovat vähän näreissään, kun lääkärit seurustelevat ja avioituvat lääkärien kanssa.  

Vierailija
10/17 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein voi tulla kilpailuasetelma, jos molemmilla sama koulutus.  Kumpi saa paremmat työt, kumpi saa parempaa palkkaa, kumpi tekee enemmän jne.   Tiedän pariskunnan, joka päätyi eroon kun kilpailivat koko ajan.

Vierailija
11/17 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenmme kumpikin akaateemisia. Ei me asialla pröystäillä, kun ei ole syytä. Edes kaikki tuttavat eivät tiedä opiskeluhistoriaamme.  Saan kiksejä vuoropuhelustamme. Mikään ei ole seksikkäämpää kuin äly.

Vierailija
12/17 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muinoin insinöörit ja hoitajat järjestivät yhteisbileitä, siksi on yleisiä hoitaja-insinööri -pariskunnat opistoajoilta.  

Minä olen paljon enemmän käynyt kouluja kuin mies, mutta mies on silti teknikkopohjalla kielitaitoisempi ja älykkäämpi. En ole hoitaja. 

Vierailija
13/17 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös sama yliopisto, tiedekunta ja tutkinto. Mies meni ensin, minä perässä. Minusta on mukavaa olla samalla alalla, molemmat ymmärtää toistensa työasioista ja voidaan puhua niistä keskenämme. Ei tarvitse miettiä, kehtaako jotain asiaa pohtia työkaverin kanssa, oman miehen kanssa voi ottaa esille ihan kaikki mieleen tulevat jutut. Myös hän puhuu minulle ja kysyy mielipiteitä, miten minä toimisin hänen sijassaan ja mitä ajattelen tilanteesta. Tämä on minusta tosi mukavaa. :) Meillä on yhteiset rahatkin, joten jos toinen saisi parempaa palkkaa, olisi se molempien etu.

Vierailija
14/17 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä aloituksesta. On täysin selvää, että samoin koulutetut päätyvät yhteen. Aloittaja yrittää passiivis-aggressiivisesti esittää muuta. Se kertoo vain hänestä.

Vierailija
15/17 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus muinoin insinöörit ja hoitajat järjestivät yhteisbileitä, siksi on yleisiä hoitaja-insinööri -pariskunnat opistoajoilta.  

Minä olen paljon enemmän käynyt kouluja kuin mies, mutta mies on silti teknikkopohjalla kielitaitoisempi ja älykkäämpi. En ole hoitaja. 

Miehet ovat yleisesti ottaen hieman naisia älykkäämpiä ja erikoisesti teknikot. Tästä olen kyllä samaa mieltä

mies54v

Vierailija
16/17 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa.

Vierailija
17/17 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on opiskeluaikoina pariutunut niin todennäköisemmin puoliso/kumppani on juuri saman opintoasteen käynyt ja opiskeluiden vuoksi on alunperin tavattukin ja tutustuttu. Jos on opiskeltu samaa alaakin niin yhteisiä mielenkiinnonkohteita on varmasti ja aikaakin on voitu viettää vielä enemmän kun normaali opiskelijapariskunta kun on voitu tentteihin valmistautua yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi