Kännykän kamera reistailee.
Moi! Mun 2kk vanhan Samsung A 02:en tai A02S:n en muista kumpi takakamera reistailee siten että kun otan jonkin kuvan se ei välttämättä jää galleriaan vaan näkyy kyllä kameran ollessa päällä viimeisenä otettuna kuvana (alareunan pikkukuvaa) , mutta kun yrittää painaa sen auki sitä ei olekaan. Myöskään gallerian kautta tätä ei löydä.
Nyt myös alkanut ilmestyä kuvia jotka ei ole minun ottamia vaan esim kun oon kännykkää lepotilassa kuskannut kädessä asunnossani on se ottanut kuvan liikkeen aikana meidän lattiasta. Tämäkin kuva näkyy vain alareunassa pikkukuvana kamera sovelluksessa, mutta galleriasta sitä ei löydy ja jos sitä pikkukuvaa painaa niin se on isolla ruudulla vain sekunnin sadas osan ja tilalle pamahtaa joku ihan normi mun aiemmin tietoisesti ottama kuva.
Kamera siis sekoilee omiaan ja en tiedä mikä on syy. Pitääkö tää viedä takuuseen vaikka aiemmasta kokemuksesta tiedän kyllä että jos vikaa ei sielä ilmene niin ei ne mitään tee.
Ps. En ole ladannut mitään "epäilyttäviä" sovelluksia tai antanut niille lupaa käyttää kameraa.