Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka asiasta ärsyyntyvät ihmiset

Vierailija
03.07.2015 |

ovat ärsyttäviä. Taidatte oikein etsimällä etsiä ärsyyntymisen aiheita. Alankin ehkä itse kerätä noita ärsyttäviä juttuja ja käyttää joka paikassa, ihan vain veetuillakseni. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten yleisin lauseenaloitus: "Mua ärsyttää..."

Vierailija
2/13 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:22"]Naisten yleisin lauseenaloitus: "Mua ärsyttää..."
[/quote]

Tää on totta ainakin mun kohdalla! :D t. Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella ihmisellä on jokin ongelma muuten ja siksi reakoi kiukuttelemalla joka asiasta. Täytyy aina muistaa että takana on jotain muuta miksi ihminen käyttäytyy noin.

Vierailija
4/13 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:22"]

Naisten yleisin lauseenaloitus: "Mua ärsyttää..."

[/quote]

Joo. Miehillä samaa tarkoittava on voi helevetti, mutta se on eri asia, koska sanojana on mies. 

Vierailija
5/13 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuollainen yleistäminen. Ei meitä nyt niin paljoa ole.

Vierailija
6/13 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:25"]Sellaisella ihmisellä on jokin ongelma muuten ja siksi reakoi kiukuttelemalla joka asiasta. Täytyy aina muistaa että takana on jotain muuta miksi ihminen käyttäytyy noin.
[/quote]

Mä en kiukuttele, tosta on vaan tullut jotenkin tapa. Siis sanon sen välillä, vaikkei olisi mitään syytäkään :D

Vierailija
7/13 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni taustalla väsymys ja raha asiat painaa :(

Vierailija
8/13 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:25"]

Sellaisella ihmisellä on jokin ongelma muuten ja siksi reakoi kiukuttelemalla joka asiasta. Täytyy aina muistaa että takana on jotain muuta miksi ihminen käyttäytyy noin.

[/quote] Allekirjoitan! Mulla oli itselläni ihan niinkin yksinkertainen syy kuin liian vähäiset yöunet ja liiallinen sokerin syöminen. Nykyään kroppa on tasapainossa ja mielikin tasaisempi, ei enää ärsytä! :)

Vierailija
9/13 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naapurissa sellainen iäkäs pariskunta, että saavat kyllä ärsyytymisestään maailman mestaruus tittelin!

Vierailija
10/13 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttämisellä ja vituttamisella on vissi ero. Minua voi ärsyttää mennä kauppaan, mutta ei se ole sen suurempi asia. Metelöivät naapurit taas vituttavat = olen vihainen.

Vierailija
11/13 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ärsyyntyy kans joka toisesta asiasta. Ihan piruuttani en ärhentele takaisin vaan olen oikein suloisen ystävällinen, riippumatta siitä mitä hän sanoo. Tämä taktiikka muuten tuntuu ärsyttävän vain häntä enemmän! :D Mut joo, mietin että miksi se tuntuu oikein hakemallla hakevan riitaa? Kutsun häntä draamakuninkaaksi pääni sisällä. Vaihdan kiltimpään ja vähemmän räjähtelevään malliin heti sellaisen löytyessä. 

Vierailija
12/13 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ap ajatteli näitä, jotka tekevät jatkuvasti avauksia mikä teitä ärsyttää päivityksissä, tai että joku tyyppi somessa tuntuu erityisen ärsyttävältä. Miksi ei noita asioita voi vain skipata? 

Vierailija
13/13 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä