Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän ihanuus :)

Vierailija
03.07.2015 |

Pakko se on sanoa, että kyllä elämä on ihanaa. Kesäloma edessä, yhdessä perheen kanssa. Ihana mies, ihanat lapset, ihanat koirat, ihana koti, ihania kesäsuunnitelmia; reissuja ja vieraita. Mukava ilta tulossa tänään hyvässä seurassa, hyvää ruokaa ja juomaa, mukavaa yhdessäoloa.

Eipä tässä muuta, toivottavasti teillä muillakin on yhtä ihanaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:16"]

Tulin hyvälle mielelle viestistäsi Ap!

[/quote] Minäkin! Vaikka olen saikulla sängyn pohjalla jo toista viikkoa, mikä ei paljoo naurata. Kertokaa lisää näitä! :D ♥

Vierailija
2/5 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se, vaikka ei ole töitä, ei puolisoa, ei lapsia, ei koiraa, 21m2 "koti", mutta sentään hyvät kesäsuunnitelmat. Aarinko se vaan mollaa täydeltä terältä ja sain juuri syötyä, kun naapuri oli tuonut makoisan lautasellisen jotain oman maansa ruokalajia, joten taidanpa mennä tästä fillaroimaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihanaa vaikka ero tulossa :)

Vierailija
4/5 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa, vaikka moni ei uskoisi. Olen yksinäinen sinkku, ja aion olla kesälomalla pelkästään kotona. Mutta minulle se on juuri ihaninta mitä onkaan. Aiion laittaa kellot kuukaudeksi pannaan, ja herätä kun luonnostani herään, nukkua kun nukuttaa, ihan sama mitä kello on. Aion syödä kun on nälkä ja elää sisäisten impulssieni mukaan, ilman ulkoisia paineita. 

Vierailija
5/5 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin hyvälle mielelle viestistäsi Ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi