Kaameat kylppärin kaakelit :(
Onko kukaan käyttänyt sisustuskalvoa kylpyhuoneen kaakeleille? Miten onnistui? Onko kestäneet?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:05"]
Keraamista pinnoitetta olen ajatellut. Kaakelit ovat ehjät joten tuntuisi turhalta repiä niitä pois. Ja pinnoittaminen on siistimpää hommaa ja käsittääkseni myös halvempaa kuin laatoituksen vaihtaminen. Ap
[/quote]
Juu ja laatat on varmasti kiinni kaikki?vesieristys löytyy varmasti? kosteutta ei ole missää? t.timpuri
[/quote]
Mistä näitä yleismiehiä riittä. Tehdään kaikkia mitään ei osata kunnolla
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:02"] Saneerauslaasti pinnoite [/quote] Juu unoha. Millases talossa asut? t timpuri [/quote] et taida tietää mikä on tämä pinnoite. T laatoittaja
[/quote]
Tiedän kyllä. Tätä nyt tuputetaa nykyää. Mielestäni hyvä ratkasu jos tiedät et putkiremppa esim. on tulossa muuutaman vuoden sisää. Muuten kyllä koko kylppäri vaa uusiksi jos pitempi aikasempaa ratkasua haet!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:05"] Keraamista pinnoitetta olen ajatellut. Kaakelit ovat ehjät joten tuntuisi turhalta repiä niitä pois. Ja pinnoittaminen on siistimpää hommaa ja käsittääkseni myös halvempaa kuin laatoituksen vaihtaminen. Ap [/quote] Juu ja laatat on varmasti kiinni kaikki?vesieristys löytyy varmasti? kosteutta ei ole missää? t.timpuri [/quote] Mistä näitä yleismiehiä riittä. Tehdään kaikkia mitään ei osata kunnolla
[/quote]
Yleismies tosiaa. Joutunu vaa tässä 15v uralla tekemää molempia hommia...
Hei. Ylöjärvellä on yritys, joka pinnottaa kaakeleita. En muista firman nimee.
Varmasti hyvä ratkasu. Kestävyydestä ei mitää tietoa vielä ole, itse kyllä suosisin kanssa laattojen vaihtoa jos putkiremppaa ei ole tulossa. t. laattaaja
Laatat on kiinni ja vesieristykin on. Tottakai kosteusmittaus pitäisi ensin tehdä. Ap