Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

e-pillerit pilasivat rintani

Vierailija
18.02.2022 |

olen parikymppinen nainen ja aloitin e-pillereiden syömisen syksyllä. rinnat ovat olleet lähes koko ajan todella turvonneet, arat, kipeät ja raskaan tuntuiset. lisäksi rintoihin on muodostunut paljon ikävän näköisiä raskausarpia :( minulla on aina ennen ollut hyvin pienet rinnat ja olen muutenkin melko pienikokoinen. painoni ei myöskään ole noussut vaan nimenomaan rinnat pelkästään ovat kasvaneet. tällä hetkellä en pidä ulkonäöstäni ja tuntuu että rinnat ovat liian isot. voiko tämä ongelma korjaantua e-pillereitä vaihtamalla/ lopettamalla? palautuvatko rinnat ennalleen kun pilleireitä on syönyt jonkun aikaa/ jos pillerit lopettaa? onko muilla kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei kyllä kuulosta pillerien aiheuttamalta ongelmalta. Sinuna puhuisin gynelle.

Vierailija
2/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaa! Sulla on joku ihan muu ongelma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei kyllä kuulosta pillerien aiheuttamalta ongelmalta. Sinuna puhuisin gynelle.

Häh? E-pillerithän periaatteessa kusettavat kehoa luulemaan, että on raskaana. Toisten rinnat reagoivat noin. Miksi tällä palstalla nykyään ihmiset eivät enää tiedä mistään mitään?  Ennen tuli hyviä vinkkejä...

Vierailija
4/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisten pillerien hormonimäärillä tuo on mahdotonta. Ne pitää hormonitasot matalammalla kuin ne luontaisesti olisivat.

Mutta toista oli 1960-luvulla ja sieltähän ap-poika on luulonsa napannut.

Vierailija
5/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette usko, niin googlettakaa. Ihan maalaisjärjelläkin pääteltävissä kyllä.

Ja ap, kyllä palautuvat kun lopettaa. Vaihda merkkiä.

Vierailija
6/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisten pillerien hormonimäärillä tuo on mahdotonta. Ne pitää hormonitasot matalammalla kuin ne luontaisesti olisivat.

Mutta toista oli 1960-luvulla ja sieltähän ap-poika on luulonsa napannut.

Ei ole. Ei ole kyse hormonien määrästä, vaan niiden suhteesta. 

Vierailija
7/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö tuplamäärä, että saat vielä pulleammat rinnat. Minä tykkään!

Esko52

Vierailija
8/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös e-pillerit kasvata rintojen kokoa, sen takia niitä isotissejä näkyy jokapaikassa nykyään.

Vierailija
9/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyllä kuulostaa, jokainenhan reagoi niihin vähän eri lailla. Pillerithän ikään kuin huijaa kehoa olevansa raskaana, ja ihan tyypillisiltä rintojen raskausajan muutoksilta nuo kuulostavat.

Vierailija
10/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette usko, niin googlettakaa. Ihan maalaisjärjelläkin pääteltävissä kyllä.

Ja ap, kyllä palautuvat kun lopettaa. Vaihda merkkiä.

Palautuvat muuten, raskausarpia ei toki pois saa, mutta haalenevat ajan myötä.

Vierailija
11/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? E-pillerithän periaatteessa kusettavat kehoa luulemaan, että on raskaana. Toisten rinnat reagoivat noin. Miksi tällä palstalla nykyään ihmiset eivät enää tiedä mistään mitään?  Ennen tuli hyviä vinkkejä...

Siin niinpä. Ihan pokalla heitetään mutua faktana 🤦‍♀️

Vierailija
12/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvoi B-kupin rinnat D-kupiksi, kun söin pillereitä. Kun lopetin, kutistuivat ennalleen (hyvä niin). Vaikka olen tuon jälkeen lihonut ja laihtunut, B-kuppi vain pysyy.

Muistan myös sen, että rinnat olivat ihan helkkarin kipeät jatkuvasti pillereitä syödessä. En yhtään kyseenalaista ap:n kokemuksia.

Vierailija
13/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta hormonien syöminen on yksi tyhmemmistä asioista, joita nainen voi tehdä (ellei syö sairauteen).

Vierailija
14/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua miehenä haittaa suurentuneet rintasi. Olisko kuvia ennen ja jälkeen niin voisin sanoa lisää ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän