Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö kukaan muu kaipaa vauva-aikaa

Vauvailija
18.02.2022 |

Oma lapseni alkaa olemaan jo reilussa taaperoiässä ja tunnen jopa surua siitä että vauva-ajat meni jo. Lapseni on aivan ihana ja nautin hänen kanssaan olemisesta suunnattomasti ja tottakai jokaisessa lapsen iässä on omat ihanat juttunsa mutta silti musta se vauva/pikkutaaperoaika vaan oli niin ihanaa. Tuntuu ettei kukaan muu ajattele näin vaan ovat tyytyväisiä ja jotkut jopa iloitsevat että vauva-ajat ovat takanapäin. Jotkut sanovat että eivät ole ”niin vauvaihmisiä” vaan nauttivat ”siitä ajasta kun lapsen kanssa pääsee kaikkea touhuamaan”, itse taidan olla siis päinvastainen tyyppi, nimenomaan vauvaihminen. Musta kaikki vauvat on aivan ihania mutta monet isommat lapset eivät mitenkään erityisesti vetoa tunteisiini, oma toki tietenkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella se juna meni jo,kuten minulla! Moni voi haluta lisää lapsia,mutta se ei koskaan ole itsestään selvyys .Lapsi , lapset on kuitenkin aina elämän lahja!

Vierailija
2/4 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä kaipaan. Mutta toisaalta en halua enää kyllä kokea sitä uudestaan. Kiva, kun lapset ovat jo itsenäisempiä. Mä näin unta viime yönä, että mieheni oli sitä mieltä, minulta kysymättä, että tänä vuonna yritetään uutta raskautta, ja olin aamullakin vielä ihan pöyristynyt. Olen jo 42, että ei ole enää mun juttu iänkään puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 3 lasta ja viimeisin 40 kymppisenä .En enään kyllä halua.Ihanaa aikaa oli mutta nuo riittää.

Vierailija
4/4 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin pieni lapsena etten muista siitä juurikaan mitään.