Paras lääkeaine ahdistukseen?
Suosituksia.
Mikä on paras lääke(aine) ahdistukseen? Kokemuksia?
Huom kysyn lääkeainetta, vastauksiin EI vinkkejä liikunnasta ja ruuasta.
Kommentit (59)
Kärsimyskukkauute, passiflora. Luonnontuote, mutta niin uskomatonta kuin se onkin, auttaa oikeasti. Itse en olisi ikinä uskonut miten vahvaa ainetta se on, onneksi tuli kokeiltua.
Diapam on erinomainen lääke ahdistukseen. Tulee nopeasti humalaan, jossa huolet ei paina. Nukkuu hyvin ja aamulla herää ilman krapulaa. Vaikutus kestää myös pitkään, joten ei käy kuin xanorilla, että huoleton olo kestää 6h ja sen jälkeen ahdistus nousee taas pintaan.
Varoituksen sana, että nuo ovat huumeita, vaikka virallisesti puhutaan vain lääkkeistä. En minäkään ole ottanut yhtäkään ilman reseptiä, joten omatuntoni on puhdas. Noiden tarkoitus on silti huumata ihminen huolettomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tehdä asioita ilman lääkkeitä vaikka ahdistaa, mutta näin oppii pärjäämään ahdistuksen kanssa ja elämään normaalia elämää.
Mulla tämä aiheutti pitkäkestoiset ahdistukset, kun mieli ei saanyt levätä missään vaiheessa riittävästi. Koin häpeää, syyllisyyttä ja jumalatonta tuskaa, kun altistin itseni uudelleen ja uudelleen vaikka tuntui miltä. Vasta riittävät lepotauot mm. bentsolla auttoivat purkamaan ahdistuskuormaa siedettäväksi ja koin kunnollisia onnistumisen kokemuksia.
Mutta hyvä että joillakin toimii vielä pahemmin äärirajoille meneminen. Jos siis ajattelee ahdistusta itsessään jo äärikokemuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdä asioita ilman lääkkeitä vaikka ahdistaa, mutta näin oppii pärjäämään ahdistuksen kanssa ja elämään normaalia elämää.
Mulla tämä aiheutti pitkäkestoiset ahdistukset, kun mieli ei saanyt levätä missään vaiheessa riittävästi. Koin häpeää, syyllisyyttä ja jumalatonta tuskaa, kun altistin itseni uudelleen ja uudelleen vaikka tuntui miltä. Vasta riittävät lepotauot mm. bentsolla auttoivat purkamaan ahdistuskuormaa siedettäväksi ja koin kunnollisia onnistumisen kokemuksia.
Mutta hyvä että joillakin toimii vielä pahemmin äärirajoille meneminen. Jos siis ajattelee ahdistusta itsessään jo äärikokemuksena.
Jep, ja minä sain takotsubon eli stressiperäisen sydänkohtauksen. Jotka eivät ole kokeneet ahdistusta, eivät voi tajuta miten hirveä tila se on.
Mistä ajattelit saada niitä lääkkeitä? Katukaupasta löytyy kaikenlaista, mutta lääkärit eivät määrää ahdistukseen lääkkeitä niin, että menet pyytämään jotain tiettyä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ajattelit saada niitä lääkkeitä? Katukaupasta löytyy kaikenlaista, mutta lääkärit eivät määrää ahdistukseen lääkkeitä niin, että menet pyytämään jotain tiettyä.
Siinä mielessä katukauppa on parempi. Saa mitä pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Diapam on erinomainen lääke ahdistukseen. Tulee nopeasti humalaan, jossa huolet ei paina. Nukkuu hyvin ja aamulla herää ilman krapulaa. Vaikutus kestää myös pitkään, joten ei käy kuin xanorilla, että huoleton olo kestää 6h ja sen jälkeen ahdistus nousee taas pintaan.
Varoituksen sana, että nuo ovat huumeita, vaikka virallisesti puhutaan vain lääkkeistä. En minäkään ole ottanut yhtäkään ilman reseptiä, joten omatuntoni on puhdas. Noiden tarkoitus on silti huumata ihminen huolettomaksi.
En mä ainakaan bentsoista mitenkään huumaannu tai humallu. Riippuu paljon ihmisestä ja annoksesta, kuinka ne vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Kaupan päälle voi toki saada myös tuomion, jos jää kiinni.
Alkoholi. Mulle riittää 1-2 siideriä eli ei tule edes krapulaa. Mutta kovatehoinen liikunta on paras lääke. Sitä et toki kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Kaupan päälle voi toki saada myös tuomion, jos jää kiinni.
Se riski on otettava jos tai kun lääkäristä ei saa. Esim. kannabista on turha kuvitella saavansa lääkäriltä.
Ahdistus paranee, kun pysyttelet erossa tästä palstasta. Fakta ja ainoa lääke.
Atarax, ei koukuta ja auttaa myös allergiaoireisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sertraliini jos olet valmis pidempään syömään. Muuten joku muu ssri. Bentsot tuhoavat varo niitä
Onpa hyvä, ettei SSRI:t aiheuta tuhoja.
SSRI:t tuhoavat seksin, anorgasmiaa, erektiohäiriöt, tuntoaistin katoaminen jne lista on pitkä. Kukaan itseään kunnioittava lääkäri ei määrää SSRI lääkkeitä edes eläkeläisille, koska se tietoisuuden muuttuminen ja aistimusten katoaminen on aika jäätävää, haki erektiota tai sitten ei.
Alkoholia olen käyttänyt aina tähän. Mieluummin ottaisin nykyään pillerin muodossa. SSRI lääkkeen työnsivät ja tietämättömänä söin sitä pari vuotta. Oli kyllä järkyttävä ja seuraukset tuntuvat vieläkin vaikka jo vuosia aikaa. Mistä ihmeestä niitä voisi saada ostettua.
Jos haluatte lisää ongelmia, käyttäkää ihmeessä alkoholia. Kokeilin. Muutenkin täällä keskustelee taas enimmäkseen ne, jotka eivät ahdustusta ole kokeneet.
Vierailija kirjoitti:
Kärsimyskukkauute, passiflora. Luonnontuote, mutta niin uskomatonta kuin se onkin, auttaa oikeasti. Itse en olisi ikinä uskonut miten vahvaa ainetta se on, onneksi tuli kokeiltua.
Saman todennut, mutta tästä on käsittääkseni ihan tutkimuksia, että vaikutus on bentsojen kaltainen.
Itse kokeillut eri valmistajien tuotteita ja todennut parhaaksi Sedixin.
Mietoa xanoria söin muutaman viikon kun jouduin niin ahdistavaan tilanteeseen etten pystynyt nukkumaan ja olemaan. Lääke vei terän ahdistuksesta ja auttoi nukkumaan. Jätin heti kun vähänkin alkoi pärjätä. En koske rauhoittaviin ellei ole aivan pakko eikä liikunta tai mikään auta.