Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei hyvänen aika, en saa kämppää siivottua!!

Vierailija
03.07.2015 |

Aikaa enää kolme päivää! Hirveän sotkuista ja kaaos. Mihin mää joudun?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mihin joudut.

Mutta aloita nyt vaikka niin että otat muovipussin käteen ja alat kerätä siihen roskia. Viet ne sitten roskikseen.

Sitten otat ikea-kassin käteen ja keräät siihen pyykit. Laitat koneen pyörimään.

Sitten keräät astiat tiskipöydälle ja alat pestä.

Vierailija
2/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:19"]En tiedä, mihin joudut.

Mutta aloita nyt vaikka niin että otat muovipussin käteen ja alat kerätä siihen roskia. Viet ne sitten roskikseen.

Sitten otat ikea-kassin käteen ja keräät siihen pyykit. Laitat koneen pyörimään.

[/quote]

Joo. Mulla ei pesukone toimi. Joudun raahautuun pesulaan.
Täällä on paljon muutakin tavaraa..
Ja pölyä, ym

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla siivoomaan mutta joudut maksaa. Kahvipannun pitää ainakin olla täynnä.

Vierailija
4/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:19"]En tiedä, mihin joudut.

[/quote]

Ja pölyä, ym

[/quote]

Laiska keksii aina syitä miksi ei voi jotain tehdä. Makaa sitten paskassa.

Vierailija
5/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:19"]En tiedä, mihin joudut.   Mutta aloita nyt vaikka niin että otat muovipussin käteen ja alat kerätä siihen roskia. Viet ne sitten roskikseen. Sitten otat ikea-kassin käteen ja keräät siihen pyykit. Laitat koneen pyörimään. Sitten keräät astiat tiskipöydälle ja alat pestä. [/quote] Joo. Mulla ei pesukone toimi. Joudun raahautuun pesulaan. Täällä on paljon muutakin tavaraa.. Ja pölyä, ym

[/quote]

No mutta jostainhan se pitää aloittaa. Jos ajattelet että ne pyykit ja tiskit ja roskat ja pölyt ja vessanpesut ja ihan kaikki pitää hoitua silmänräpäyksessä ja yhtä aikaa, et koskaan pääse edes alkuun! Kun viet niitä roskia niin käyt varaamassa pyykkituvan.

Kyllä se siitä, pieni pala kerrallaan :)

t. 2

Vierailija
6/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:27"]Mä voin tulla siivoomaan mutta joudut maksaa. Kahvipannun pitää ainakin olla täynnä.
[/quote]

Voisin miettiä. Kehtaisinko päästää tänne. .
Oon siis jotain saanut jo aikaiseksi.

Vierailija
7/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:19"]En tiedä, mihin joudut.

[/quote]

Ja pölyä, ym

[/quote]

Laiska keksii aina syitä miksi ei voi jotain tehdä. Makaa sitten paskassa.
[/quote]

Ei se ole laiskuutta. Voimia ei aina ole.

Vierailija
8/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:19"]En tiedä, mihin joudut.   Mutta aloita nyt vaikka niin että otat muovipussin käteen ja alat kerätä siihen roskia. Viet ne sitten roskikseen. Sitten otat ikea-kassin käteen ja keräät siihen pyykit. Laitat koneen pyörimään. Sitten keräät astiat tiskipöydälle ja alat pestä. [/quote] Joo. Mulla ei pesukone toimi. Joudun raahautuun pesulaan. Täällä on paljon muutakin tavaraa.. Ja pölyä, ym

[/quote]

No mutta jostainhan se pitää aloittaa. Jos ajattelet että ne pyykit ja tiskit ja roskat ja pölyt ja vessanpesut ja ihan kaikki pitää hoitua silmänräpäyksessä ja yhtä aikaa, et koskaan pääse edes alkuun! Kun viet niitä roskia niin käyt varaamassa pyykkituvan.

Kyllä se siitä, pieni pala kerrallaan :)

t. 2
[/quote]

Kiitos. On mulla suunnitelma mielessä
Laitan Viron keräykseen menevät erikseen jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän