Automarketin autoilijat tuijottelee
Hah, tää ei ole provo eikä kuvittelua. Huvittaa kun menen ihan tarkoituksella pyöräilykypärä päässä tekemään ostokseni monesti yhteen automarkettiin ja sellaiset, joista näkee että autoillaan joka paikkaan, niin mulkoilevat. :) Mikä lie punainen vaate oon vai olenko muistutus liikunnan ilosta... Muissa kaupoissa ei kiinnitetä huomiota kypäräpäiseen. t.himopyöräilijä N25
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 06:18"]
Ehkä ne eivät ole ennen nähneet köyhää?
[/quote]
Kun on tarpeeksi varakas, on varaa sekä autoon että pyörään eikä ole ekologista mennä autolla matkoja, jotka pyörälläkin pääsee.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 06:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 06:18"]Ehkä ne eivät ole ennen nähneet köyhää? [/quote] Classic. Mä en tule eläissäni hankkimaan autoa, ellei sähköautot yleisty. Siihen asti nautin liikunnasta ja raittiista ilmasta. :) t.N25
[/quote]
No ei kai ne sähköautot yleisty kun kukan ei niitä osta, et edes sinä.
Nautin siitä, että autossa kulkee kevyesti muutaman päivän ruokaostokset. Vihasin sitä aikaa, jolloin kuskasin pyörällä ruokia, koskaan ei voinut ostaa reilumpia pakkauksia, esim. wc-paperia. Mulla on hyvä vaihdepyörä ja muutaman vuoden vanha auto, mutta kyllä pyöräily jäi,kun ajoin kortin ja hankin auton. Sitä mukavuutta, en vaihtaisi.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:06"]
Olen itse autoilija, on aivan mahtavaa ajaa auto viileään parkkihalliin ja laittaa autossa ilmastointi päälle.Totta kai ne tuijottaa, että mikä moukka ei ota kypärää pois kaupassa, se hiostaa taatusti ja antaa oudon kuvan. Minä en hikoile, en kotona, en autossa, enkä kaupassa, repikää siitä.
[/quote]
Joo, voi olla että hikinen pyöräilijä herättää huomiota :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:06"]
Olen itse autoilija, on aivan mahtavaa ajaa auto viileään parkkihalliin ja laittaa autossa ilmastointi päälle.Totta kai ne tuijottaa, että mikä moukka ei ota kypärää pois kaupassa, se hiostaa taatusti ja antaa oudon kuvan. Minä en hikoile, en kotona, en autossa, enkä kaupassa, repikää siitä.
[/quote]
Joo, voi olla että hikinen pyöräilijä herättää huomiota :)
[/quote]
AP kertoi tarkoituksella pitävän kypärää, helteellä, antaa moukan kuvan ja tosi varattoman... liekö varaa ruokiin vai pitääkö varastaa
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 05:22"]
Hah, tää ei ole provo eikä kuvittelua. Huvittaa kun menen ihan tarkoituksella pyöräilykypärä päässä tekemään ostokseni monesti yhteen automarkettiin ja sellaiset, joista näkee että autoillaan joka paikkaan, niin mulkoilevat. :) Mikä lie punainen vaate oon vai olenko muistutus liikunnan ilosta... Muissa kaupoissa ei kiinnitetä huomiota kypäräpäiseen. t.himopyöräilijä N25
[/quote]
Itte ole revetä nauruun joka kerta kun näkee jonkun pyöräilykypärä päässä, ei voi enää naurettavempaa näkyä olla, miksi nuo kypärät on niin helvetin rumia ja tekee käyttäjästä pellen näköisen.
No ne luulee, että se on niiden valtakuntaa. Vihaan automarketteja. =.=
Mene sitten pyörämarkettiin. Automarket on autoilijoille.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 05:59"]Mene sitten pyörämarkettiin. Automarket on autoilijoille.
[/quote]
No ihan provoillaksenihan mä kyllä sinne menen. Miksihän se autoilijoita liikuttaa mitä teen. :) t.N25
Ehkä ne eivät ole ennen nähneet köyhää?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 06:18"]Ehkä ne eivät ole ennen nähneet köyhää?
[/quote]
Classic. Mä en tule eläissäni hankkimaan autoa, ellei sähköautot yleisty. Siihen asti nautin liikunnasta ja raittiista ilmasta. :) t.N25
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 05:59"]
Mene sitten pyörämarkettiin. Automarket on autoilijoille.
[/quote]
Miksi niissä on yleensä pyöräparkit sitten?
Se johtuu kypärästä. Ainakin niissä "automarketeissa" jossa käyn on kesäisin paljon pyöriä. Eikä kyllä kukaan ole siinä ulkona minua mulkoillut kun olen kassit pyörän päälle laittanut. Mutta kaupassa en kyllä kulje kypärä päässä. Ehkä ne tuijottaa, kun ihmettelevät mikä juntti sisällä kulkee kypärä päässä. Tai sitten haiset voimakkaast hieltä.
Tai aina vaihtoehtona, että kaikki on oman pääsi sisälle, kun itse nostat itsesi muiden yläpuolelle.