Onko 34cm pohje tosi paksu?
Oon 166cm ja mittasin äsken pohkeet. Vinkkejä miten saa ohennettua?
Kommentit (14)
44cm.. se vaikeuttaa naisellista pukeutumista. Ei hameita, shortseja, korkkareita.. Ikävää.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:02"]44cm.. se vaikeuttaa naisellista pukeutumista. Ei hameita, shortseja, korkkareita.. Ikävää.
[/quote]
Miten niin??
Mulla 38 cm. Kehtaanko nyt enää poistua asunnostani ettei pihan lapset saa traumoja?
itellä 35cm musta ihan normit. Ei herätä huomiota
Heh, minun pohkeeni on 43cm leveä ja olen 160cm pitkä. Punttiksella on tullut käytyä joo...
nro 4 korjaa: siis 43cm ympärysmitta eikä leveys...
Paksuus tulee lihaksen luonnollisesta muodosta ja mahdollisesta rasvasta ihon alla. Jälkimmäiselle voit jotain, ensimmäiselle et. Hyväksy itsesi ja elä terveellisesti.
no ei mun mielestä, mullaki on 56cm
Käy kurkkaa edellistä ketjua:
Mullakin on 34 cm, mustissa legginsseissä näyttää hoikalta, mutta ilman housuja sitten hölskyvältä velliltä, jostain syystä mun pohkeet ei vaan kiinteydy (ainakaan yhtä helpolla kuin muualta kropastani kiinteydyn, outoa.)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:02"]44cm.. se vaikeuttaa naisellista pukeutumista. Ei hameita, shortseja, korkkareita.. Ikävää.
[/quote]
Miten niin??
[/quote]
Häpeän pohkeitani. Peitän ne aina pitkillä lahkeilla. Kesällä saatan käyttää nilkkamittaista hametta ja pidemmän mittaisia capreja. Näin se vaan on. Häpeän ja suren sitä.
On, ihan valtava! Ite oon 165cm ja mullakin paksut pohkeet, 32cm.