Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan vielä saanut hyväksymiskirjettä (yo tai amk) postissa?

Vierailija
02.07.2015 |

Tai tekstiviesti- tai sähköpostiviestiä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. SAMK kyseessä

Vierailija
2/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kumpaakaan. Pääsin Helsingin yliopistoon. Onko joku muu saanut sieltä, ja jos, niin mistä tiedekunnasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:55"]

En ole kumpaakaan. Pääsin Helsingin yliopistoon. Onko joku muu saanut sieltä, ja jos, niin mistä tiedekunnasta?

[/quote]

Tähän minäkin haluaisin vastauksen. Onkohan kirjeet jo matkalla?

Vierailija
4/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain netpostiin tänään YAMK Arcada. Pääsin kouluun!! :D

Vierailija
5/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin samaa - pääsin Tampereen yliopistolle ja varasija Helsingissä. Odottavatkohan lopullista tietoa kunkin sijoittumisesta ennen kirjeitä?

Vierailija
6/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAMK ja tänään aamulla tuli sähköpostia. Ymmärsin että huomenna lähettävät kirjeet.

Vierailija
7/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin odottelen kirjettä! Pääsin Turun yliopistoon ja otin jo paikan vastaankin. Näkyyköhän siinä kirjeessä omat pisteet?

Vierailija
8/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:37"]Mäkin odottelen kirjettä! Pääsin Turun yliopistoon ja otin jo paikan vastaankin. Näkyyköhän siinä kirjeessä omat pisteet?
[/quote]

Näkyy, sekä se, paljonko on ollut alin hyväksytty pistemäärä. Paljon muutakin tietoa tulee mukana.

Vierailija
9/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin Vaasan yliopistoon ja sain heti sähköpostia asiasta. Kirjettä odottelen, tulevat varmaan ensi viikolla kun ohitetaan vihdoin se 3.7.

Vierailija
10/11 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin Turun ammattikorkeaan ja koska en ole saanut kirjettä, tai s-postia niin pelkään että opintopolussa on virhe, enkä oikeasti ole päässyt. Niin suuri yllätys valituksi tuleminen oli :D

Opintopolusta myös näin, että olin hakemuksessa valinnut kohdan "tiedottamista ei saa hoitaa ainoastaan sähköisesti" voiko tuo estää s-postin ja nyt täytyy odotella vain kirjettä!!
Jossain kuitenkin luki, että Turku amk lähettää tiedot sähköisesti.

Vierailija
11/11 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee opintopolussa edelleen, että valinta on kesken. Olen hyväksytty toiseen hakuvaihtoehtooni ja ensimmäisessä vaihtoehdossa on varasija vaihdellut ihan kummallisesti ensimmäisestä sijasta 30:een ja
taas ensimmäiseen sijaan. En ole myöskään saanut sähköpostia mistään. Tuntuu siltä ettei uskalla nyt ollenkaan luottaa noihin tuloksiin. No toivottavasti huomenna selviää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi