Listaa tähän päiväsi hyvät asiat
Ruohon tuoksu, töissä sujui hyvin ja sain aikaiseksi, ihmiset oli ystävällisiä minulle, löysin sopivan kesämekon kaupasta, ei ole ollut makean himoa, ei tarvinnut päällystakkia, koska Aurinko. Ja se että elämässä on edelleen mysteeriä. Mikä on ollut sinulla hyvää tänään?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:59"]- Olen nähnyt vain kerran ilmauksen "koska Aurinko" tms. Koska.
[/quote]no toivottavasti tämä luova kielenkäyttöni ei ollut päiväsi ainut valopilkku....ap
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:59"]- Olen nähnyt vain kerran ilmauksen "koska Aurinko" tms. Koska. [/quote]no toivottavasti tämä luova kielenkäyttöni ei ollut päiväsi ainut valopilkku....ap
[/quote]
Mielestäni se ei ollut luovaa kielenkäyttöä, vaan nykypäivän muoti-ilmiö ihan.
Ja kiitos kiitos, ei tämä ollut päivän ainoa valopilkku! Tänään on ollut oikeasti ihana päivä monin tavoin.
Kävin jatsikeikalla puistossa, join olutta, nautin auringosta, asunnossa on viileää enkä saattanut ketään naista raskaaksi. Hyvä päivä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:02"]
Sain pari yläpeukkua AV:lla.
[/quote]No otapa tästä vielä yksi. Laitan puhelimellakin, jos muistan. Oikein hyvää iltaa sulle. :)
Löysin kauniita ja laadukkaita vaatteita halvalla kirpparilta, kissan kakkapyllyn pesu on tullut helpommaksi, voin syödä taas Yosaa yökkimättä (sairaskohtaus Yosan syönnin jälkeen pilasi joksikin aikaa tämän ilon), kaupungilla oli paljon kauniita ihmisiä, mun uusi kämppä maalataan.
Ihana auringonpaiste, puutarhan kasvit ja kukat on kasvaneet upeesti, hyvä fillarilenkki, hyvä jooga, kiva kesätori, mansikoiden syöminen kirkon vieressä sillalla oman rakkaan miehen kanssa, kirjastosta kaksi hyvää kirjaa jotka odottaa tossa lukemistaan, kutsu huomenna illalla saunomaan ystävien ulkosaunaan.
Ja mikä parasta, mistään en kuullut yhtään huonoa tai huolestuttavaa uutista, vaikka neljä aikuista lasta ja kolme ikivanhaa vanhustakin lähipiirissä, niin ja kuusi lapsenlasta - joista muuten kolme tulee ensi viikoksi meille. Mikä vasta ihana asia onkin!
Katsoin pitkästä aikaa Belive- elokuvan :) siitä jos jostain tulee aina iloiseksi, kun saa muistella kahden vuoden takaista Justinin keikkaa suomessa.
Otin aurinkoa, töissä oli kivaa ja nyt on ihanaa maata omassa sängyssä:)
Auringonpaiste, jäätelö, kyläilyä, rauhallinen päivä lasten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:59"]- Olen nähnyt vain kerran ilmauksen "koska Aurinko" tms. Koska.
[/quote]
Olen nähnyt täällä usein ja joka kerta ärsyttää yhtä paljon. Miksei voi sanoa, että hyvä olo auringonpaisteen vuoksi? Koska elämänkoululainen?
Kävin kirjastossa ja oli mukavaa
Hyvä keli
juttelin mukavia puhelimessa
söin hyvää leipää
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:59"]- Olen nähnyt vain kerran ilmauksen "koska Aurinko" tms. Koska. [/quote] Olen nähnyt täällä usein ja joka kerta ärsyttää yhtä paljon. Miksei voi sanoa, että hyvä olo auringonpaisteen vuoksi? Koska elämänkoululainen?
[/quote]
Taidat olla 30+? Mun ikäluokka käyttää tota, ja se on todella ärsyttävää. Olevinaan hauska ilmaisu.
-N20
Lomaa vielä kolmisen kuukautta jäljellä, olemme miehen kanssa mökillä, grillattiin hyvää ruokaa, juotiin hyvää viiniä, kohta menemme saunaan ja sitten petiin, tiedossa seksiä eikä aamulla tarvitse herätä ennen kuin uni loppuu. Hyvä päivä!
4: Olet siis nähnyt tuon ilmauksen vain kerran ja heti tiedät sen olevan muoti-ilmiö?
Ihanat lapset, lämpö, mökki, mukava anoppi :)
Tietenkin aurinko, erittäin hyvänmakuinen terassiolut (oli kyllä hintavakin), maittava ravintolaruoka, uudet aurinkolasit, yllättävän positiivista oli kohteliaat ihmiset. Tietenkin myös perheen seura, joka tällä kertaa oli ihanaa, koska kukaan ei riidellyt. Rusketuin myös. Kesäkävely, kauniit, vehreät maisemat, ja hyviä tuoksuja.
- Olen nähnyt vain kerran ilmauksen "koska Aurinko" tms. Koska.