Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listaa tähän päiväsi hyvät asiat

Vierailija
02.07.2015 |

Ruohon tuoksu, töissä sujui hyvin ja sain aikaiseksi, ihmiset oli ystävällisiä minulle, löysin sopivan kesämekon kaupasta, ei ole ollut makean himoa, ei tarvinnut päällystakkia, koska Aurinko. Ja se että elämässä on edelleen mysteeriä. Mikä on ollut sinulla hyvää tänään?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen nähnyt vain kerran ilmauksen "koska Aurinko" tms. Koska.

Vierailija
2/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:59"]- Olen nähnyt vain kerran ilmauksen "koska Aurinko" tms. Koska.

[/quote]no toivottavasti tämä luova kielenkäyttöni ei ollut päiväsi ainut valopilkku....ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:59"]- Olen nähnyt vain kerran ilmauksen "koska Aurinko" tms. Koska.   [/quote]no toivottavasti tämä luova kielenkäyttöni ei ollut päiväsi ainut valopilkku....ap

[/quote]

Mielestäni se ei ollut luovaa kielenkäyttöä, vaan nykypäivän muoti-ilmiö ihan.

Ja kiitos kiitos, ei tämä ollut päivän ainoa valopilkku! Tänään on ollut oikeasti ihana päivä monin tavoin.

Vierailija
4/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jatsikeikalla puistossa, join olutta, nautin auringosta, asunnossa on viileää enkä saattanut ketään naista raskaaksi. Hyvä päivä.

Vierailija
5/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pari yläpeukkua AV:lla.

Vierailija
6/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:02"]

Sain pari yläpeukkua AV:lla.

[/quote]No otapa tästä vielä yksi. Laitan puhelimellakin, jos muistan. Oikein hyvää iltaa sulle. :)

Vierailija
7/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kauniita ja laadukkaita vaatteita halvalla kirpparilta, kissan kakkapyllyn pesu on tullut helpommaksi, voin syödä taas Yosaa yökkimättä (sairaskohtaus Yosan syönnin jälkeen pilasi joksikin aikaa tämän ilon), kaupungilla oli paljon kauniita ihmisiä, mun uusi kämppä maalataan.

Vierailija
8/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana auringonpaiste, puutarhan kasvit ja kukat on kasvaneet upeesti, hyvä fillarilenkki, hyvä jooga, kiva kesätori, mansikoiden syöminen kirkon vieressä sillalla oman rakkaan miehen kanssa, kirjastosta kaksi hyvää kirjaa jotka odottaa tossa lukemistaan, kutsu huomenna illalla saunomaan ystävien ulkosaunaan.

Ja mikä parasta, mistään en kuullut yhtään huonoa tai huolestuttavaa uutista, vaikka neljä aikuista lasta ja kolme ikivanhaa vanhustakin lähipiirissä, niin ja kuusi lapsenlasta - joista muuten kolme tulee ensi viikoksi meille. Mikä vasta ihana asia onkin!

Vierailija
9/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin pitkästä aikaa Belive- elokuvan :) siitä jos jostain tulee aina iloiseksi, kun saa muistella kahden vuoden takaista Justinin keikkaa suomessa.

Vierailija
11/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin aurinkoa, töissä oli kivaa ja nyt on ihanaa maata omassa sängyssä:)

Vierailija
12/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonpaiste, jäätelö, kyläilyä, rauhallinen päivä lasten kanssa.

Vierailija
13/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:59"]- Olen nähnyt vain kerran ilmauksen "koska Aurinko" tms. Koska.

[/quote]

Olen nähnyt täällä usein ja joka kerta ärsyttää yhtä paljon. Miksei voi sanoa, että hyvä olo auringonpaisteen vuoksi? Koska elämänkoululainen?

Vierailija
14/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kirjastossa ja oli mukavaa
Hyvä keli
juttelin mukavia puhelimessa
söin hyvää leipää

Vierailija
15/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:59"]- Olen nähnyt vain kerran ilmauksen "koska Aurinko" tms. Koska.   [/quote] Olen nähnyt täällä usein ja joka kerta ärsyttää yhtä paljon. Miksei voi sanoa, että hyvä olo auringonpaisteen vuoksi? Koska elämänkoululainen?

[/quote]

Taidat olla 30+? Mun ikäluokka käyttää tota, ja se on todella ärsyttävää. Olevinaan hauska ilmaisu.

-N20

Vierailija
16/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaa vielä kolmisen kuukautta jäljellä, olemme miehen kanssa mökillä, grillattiin hyvää ruokaa, juotiin hyvää viiniä, kohta menemme saunaan ja sitten petiin, tiedossa seksiä eikä aamulla tarvitse herätä ennen kuin uni loppuu. Hyvä päivä!

Vierailija
17/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: Olet siis nähnyt tuon ilmauksen vain kerran ja heti tiedät sen olevan muoti-ilmiö?

Vierailija
18/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään mieleen :/

Vierailija
19/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat lapset, lämpö, mökki, mukava anoppi :)

Vierailija
20/23 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin aurinko, erittäin hyvänmakuinen terassiolut (oli kyllä hintavakin), maittava ravintolaruoka, uudet aurinkolasit, yllättävän positiivista oli kohteliaat ihmiset. Tietenkin myös perheen seura, joka tällä kertaa oli ihanaa, koska kukaan ei riidellyt. Rusketuin myös. Kesäkävely, kauniit, vehreät maisemat, ja hyviä tuoksuja.