hätäapua tänne! KIIRE!
Moi!:)
Tietäiskö joku ystävällinen, että mistä saisi lintu laulun nuotit netistä? Tarvitsisin nopeasti enkä löydä nuottia mistään:-\
Sanat alkaa siis näin: maailmaan mä avaraan jos mennö voisin vaeltamaan...
Linkatkaa jos tiedätte!:)
Kommentit (16)
Eikö tämä ole sen Belle Ja Sebastian sarjan (tullut joskus 60- 70-luvulla) tunnari?
Kiitos, mutta ikävä kyllä en ehdi tilaamaan,, tarvitsen sen nopeasti..
Ap
Mitä tilaamaan??? Tuossa ylhäällähän on you tube linkki, jossa suom.kiel. sanat, vassokuu! Et sitten voinut googlettaa sitä itse?
En tiedä, mutta tässä ois sulle hyvää lukemista:
Minulla olisi tuo kirja, mutta ikävä kyllä en ole kotona. Olisin voinut skannata ja lähettää sähköpostiin.
Seiskalle: Tässä pyydettiin nuotteja..
Oi voi.. Mulla olis ne töissä... Huomenna voisin lähettää s-postissa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:51"]Minulla olisi tuo kirja, mutta ikävä kyllä en ole kotona. Olisin voinut skannata ja lähettää sähköpostiin.
Seiskalle: Tässä pyydettiin nuotteja..
[/quote]
Voi kiitos edes ihanasta ajatuksesta:)
Ja tosiaan pianonuotteja kaipailen.. en youtube videoita:)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:51"]Oi voi.. Mulla olis ne töissä... Huomenna voisin lähettää s-postissa.
[/quote]
Voi kiitos sinullekin:)
pitää vielä katsoa jos jostain löytyisi,mutta sitten laitan s-postin jos ei:)
Anteeksi, kirjoitan puhelimella ja se sekoilee.. siis laitan s-postin osoitteen:)
ap
Kiitos kaikille ketkä tarjoituivat auttamaan ja jopa lähettämään nuotit minulle:)
Kävi kuitenkin niin onnellisesti, että kun kaivelin nuottipinoani kotona, huomaskn omistavani itsekin tuon nuotin:)
Ap
Etsi soinnut ja soita niiden pohjalta korvakuulolla. Niin mä teen kun en kaksa vaivautua. Sointuja löytyy paaaaaljon helpommin netistä.
No niin, hyvä juttu. Ja juu, toki olisin voinut ne skannata ja lähettää s-postiin. Kiva juttu on kun voi olla toiselle avuksi. Mutta hyvä etu löysit. Kaunis kappale. Olen oman eskariryhmäni kanssa laulanut tuon kun lähtivät eskarista kouluun... Päätösjuhlassa. Kyyneliä oli useammissa silmissä sen mitä kykenin itse eskariopena vanhempia katselemaan.
Mennä*
ap:)