Livin tunnarilallatus tekee mut hulluksi
"Lalla lalla lala laaaa" Tiedättekö, mitä tarkoitan? Se kuulostaa siltä, kuin laulajalla olisi opiaattien käytön seurauksena keskivaikea vamma jossain aivojen puheentuottoalueilla, ja sitten häntä olisi vielä äskettäin täräytetty pesismailalla niin että kaikki etuhampaat ovat tippuneet. Todella retardin kuuloinen lallatus. Vaihtuukohtan tunnari koskaan?
Ei mulla sitten muuta, moi!
Kommentit (6)
Musta se kuulostaa ihan neuroleptien aiheuttamalta aivovauriolta.
Hei joku muukin inhoaa sitä vetelää lallatusta! Erityisen karmea se on yhdistettynä johonkin lässytysteemaiseen äitiysohjelmaan tms.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:47"]
Hei joku muukin inhoaa sitä vetelää lallatusta! Erityisen karmea se on yhdistettynä johonkin lässytysteemaiseen äitiysohjelmaan tms.
[/quote]
Voin nähdä sen laulajan istumassa synnytyspsykoosissa viikkaamassa kolmatta päivää putkeen pieniä potkuhousuja lasittunein katsein. Lalla lalla lala laaaaaa..... lalla lalla lala laaaa.... uuuuuuuuu uuuuu uuuuuuuuuuu.....
Mitä muuta tommoselta akkainkanavalta oottaa voi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:36"]
"Lalla lalla lala laaaa" Tiedättekö, mitä tarkoitan? Se kuulostaa siltä, kuin laulajalla olisi opiaattien käytön seurauksena keskivaikea vamma jossain aivojen puheentuottoalueilla, ja sitten häntä olisi vielä äskettäin täräytetty pesismailalla niin että kaikki etuhampaat ovat tippuneet. Todella retardin kuuloinen lallatus. Vaihtuukohtan tunnari koskaan?
Ei mulla sitten muuta, moi!
[/quote]
Eikäkun on mulla sittenkin muuta! Siitähän on se pidempikin versio, joka yltyy hervottomaksi jodlaukseksi jossain kolmeviivaisen c:n korkeuksissa. Ai jeesus, se se vasta kauhea onkin! Ap