Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhukset kutsuvat tatuoituja naisia "maailmannaisiksi"

Vierailija
02.07.2015 |

Olen kuullut useaan kertaan olevani sellainen (olen vanhustyössä). Mitä se tarkoittaa?

Tautoitu nuori nainen

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset saattavat myös kutsua yökerhoja "ilotaloiksi". Vanhusten ÄO on jo alentunut muiden toimintojen lisäksi. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
2/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään myönteistä ainakaan. Vähän sama kuin "yleinen nainen". Tiedätkö mitä se tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja oli ennen vanhaan lähinnä merimiehillä, jotka olivat kiertäneet maailmaa.Tai sitten vangeilla. Heidän ollessaan nuoria tatuointeja oli siis hyvin harvalla ns. tavallisella ihmisellä, naisilla tuskin ollenkaan. Tatuoinnit olivat alakulttuuria, aivan toisin kuin nykyään.

Vierailija
4/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset kysy heiltä suoraan ?

Vierailija
5/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmannaiset ovat sellaisia iloluontoisia naisia, jotka tekevät rahallista korvausta vastaan miehille seksuaalisia palveluksia. Vanhusten mielestä siis.

Vierailija
6/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä olen "huonomaineinen" nainen heidän silmissään? Voi kun kivaa :/

ap

Vierailija
7/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän nuoruudessaa vain laivatytöt olivat tatuoituja. Laivatyttö=prostituoitu

Vierailija
8/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi kertoi yleensä sen ammatin eli prostituoitu. Se oli tavallaan merkintä siitä, mihin ammattiin oli päätynyt ja jäänyt ja joskus se kertoi senkin, kenen omaisuutta oli.

Vierailija
9/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa merimiesten makuupatjaa, joka kiersi maailman meriä miehistön kanssa. Näin minun mummoni kertoi.

Vierailija
10/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:06"]

Tatuointi kertoi yleensä sen ammatin eli prostituoitu. Se oli tavallaan merkintä siitä, mihin ammattiin oli päätynyt ja jäänyt ja joskus se kertoi senkin, kenen omaisuutta oli.

[/quote]

Olisko tämmöiselle tiedolle jotain lähdeviitettä? 

Jos muuten joku ketjuun osallistunut on lueskellut historiallisia  tatuointikirjoja, on tullut tutustuneeksi siihen, että esim. viktoriaanisella ajalla tatuointeja oli myös keski- ja yläluokalla.

Vierailija
11/11 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:40"]

Eli minä olen "huonomaineinen" nainen heidän silmissään? Voi kun kivaa :/

ap

[/quote]

maailma muuttuu. se tarkoittaa sitä että ennen se oli erilainen, ja vanhat ihmiset kasvoivat siihen erilaisuuteen. minkäs teet. jonain päivänä mekin olemme vanhoja ruppanoita jotka puhuvat ihan kummia :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan