Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka ei-opiskelija kehtaa sua Ikea-kodissa?

Vierailija
02.07.2015 |

Kuka aikuinen työssäkäyvä (ei ensiasunto tai opiskelija) kehtaa asua Ikea-kodissa? Siis sellainen Ikean rihkamalla ja rojulla täytetty koti? Minulla ei ole Ikeasta muuta kuin yksi taulu, pieni yöpöytä ja mattoja. Kuka kehtaa sisutaa kotiaan 100% Ikean rojulla???? Opiskelijat ja ensiasunnot ymmärtää, koska silloin ei ole tuhansien eurojen budjetti, mutta kyllä oikeasti aikuisen pitäisi jo ymmärtää vähän tätä maailmaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta löytyy tuotteita kevyelle kukkarolle, mutta myös painavammalle. Ikea on nimenomaan ollut se, joka on saanut suomalaisetkin innostumaan sisustamisesta, mikä minusta on hyvä asia.

Ap:n kommentti on vain osoitus hänen omasta mielenköyhyydestään ja tarpeesta kokea ylemmyyttä edes jossain asiassa.

Ikean sisutuksista saa koottua omanlaisensa kodin. Koska huonekalut eivät maksa liikaa, ei niitä tarvitse katsella loppuikäänsä, kuten ennenvanhaan oli tapana.

Minulla ei ole Ikea-sisustusta itselläni, koska pidän vintagesta, mutta eipä tulisi mieleenkään tuomita Ikeassa ostoksiaan tekeviä, päinvastoin. Ai niin, Ikean kuvastosta bongasin mukavan sohvakaluston,  jotka on toteutettu 60-luvun tanskalaiseen tapaan. Sohva+ 2 tuolia, hyvännäköinen setti ja hinta alle tonnin.

Vierailija
2/15 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Ikean huonekaluja vaikka kuinka! Ei sillä, etteikö varaa olisi vaikka Vepsäläisen tarjontaan, mutta en koe tarpeelliseksi maksaa 500 euroa sohvapöydästä, kun vastaavan voi saada alta satasen Ikeasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihan totta, heti kun opiskelijaelämä loppuu tulisi heittää kaikki ikearojut kaatopaikalle ja ostaa tialle ajatonta suomalaista designia. Luonto kiittää.

Vierailija
4/15 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikuinen työssäkäyvä ja mulla ei ole ikeaa, koska täällä ei ole. Muuten on halpoja sieltä täältä haalittuja huonekaluja, eikä sisustuksessa ole mitään ideaa, vaan ovat ihan sopuisasti eri paria ja missä sattuu. 

Vierailija
5/15 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mulla on ikeaa oikeastaan kaikki lukuunottamatta lapsuudenkodista mukaan otettuja huonekaluja ja astioita. Asunto on mun kolmas ja olen 25-vuotias ja akateeminen työtön nyt 3kk. Eipä tässä hirveesti oo rahaa ostella uutta sisustusta vaikka mieli kyllä kivasti tekis ostaa tamminen kirjahylly lastulevy à la Ikea tilalle sun muuta.

Vierailija
6/15 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika väsynyt provo oli tämä.

Mulla on sulassa sovussa Vepsäläiseltä hommattuja laatukalusteita, Boknäsiä ja sitten myös Ikeaa. Osa Ikean tuotteista on ollut ihan scheissea kyllä, mutta esim runkopatjasänkyyn olen tosi tyytyväinen. Samaten telkkarin alla olevaan Bestå-tasoon. Ja kaikenlaisia pieniä kodintarvikkeitahan sieltä löytää ihan älyttömän hyvin. 

Siitä olen yhtä mieltä, että sellainen kaikki ikeasta -sisustaminen ei ole kovin kivan näköistä. Siis kuin joillakin on keittiöitä ja kaapinsisuksia myöten joka ikinen tavara Ikeasta. Halvalla saa muutenkin.

Vierailija
7/15 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
8/15 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija ja mulla on Ikea sisustus. Kyllähän se hävettää, mutta onneksi mun opiskelijaluukussa ei käy kukaan muu

Vierailija
9/15 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:47"]

Mitä väliä?

[/quote]

Näyttää halvalta, kun koti on täynnä kaikkea ja kaikki on Ikean alekorista.

Vierailija
10/15 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:49"]

Olen opiskelija ja mulla on Ikea sisustus. Kyllähän se hävettää, mutta onneksi mun opiskelijaluukussa ei käy kukaan muu

[/quote]

Et varmaan lukenut koko aloitusviestiä? Kannattaa opiskelijana opiskella lukemaan koko viesti. 

Vierailija
11/15 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täysjärkinen välittää muiden arvostelusta?! Jos minä itse pidän jostain esineestä/ huonekalusta niin ei kyllä vähääkään kiinnosta sun mielipiteesi siitä!

Kasva aikuiseksi, ja rupea elämään omaa elämääsi voit nauttia mistä itse haluat!

Vierailija
12/15 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:47"]

Mitä väliä?

[/quote]

Näyttää halvalta, kun koti on täynnä kaikkea ja kaikki on Ikean alekorista.
[/quote]
Mä tykkään osasta ikean kalusteista. Siis sellaisista kulmikkaista ja koristeettomista.

Vierailija
13/15 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tienaan lähemmäs 90 000 vuositasolla ja asun tällä hetkellä maassa, joka on kuudes asuinmaani. Ikean löytää mistä vaan ja laatu on tasaista. Loput ostelen kirppiksiltä ja muutamaan perintöhuonekalua kuljetan mukanani.

Vierailija
14/15 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä, ylemmän keskiluokan perheellä, on Ikean sohvapöytiä, työpöytiä ja kirjahyllyjä. Syynä niiden helppo koottavuus. Sisustuksen sijaan käytämme rahaa muihin asioihin.

Vierailija
15/15 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kehtaa arvottaa maailmansa toisten sisustuksen mukaan? Tai ehkä paremminkin sisustuskaupan mukaan.