Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on älyttömin aihe, josta tapaamasi ihmiset ovat saaneet raivokohtauksen?

17.02.2022 |

Monta vuotta sitten, esimieheni ilmoitti minulle vähän ennen lomaa, ettei hän onnistunut saamaan minulle 1kk lomalle sijaista. Hän kysyi voiko siirtää lomaani kuukaudella eteenpäin? Minulle se sopi oikein hyvin, kun minulla ei ole koskaan ollut mitään lomasuunitelmia, vaan rentoudun lomalla.

Kun alkuperäinen lomakuukausi alkoi, niin vanhin veljeni kysyi minulta, vähän kuin ohimennen:
-Koska se kesälomasi alkaa?
-Seuraavana kuukautena.
-Eikö sen pitänyt olla tässä kuussa?
-Joo, mutta siirsin lomaani kuukaudella eteenpäin.

Tässä kohtaa veljeni sai täydellisen raivokohtauksen ja alkoi huutamaan.

-Sinun olisi pitänyt kertoa välittömästi, minulle tuosta! Kun kuulin että lomasi on tässä kuussa, niin siirsin oman loman samalle kuukaudelle, koska kesämökkini tarvisee remonttia ja sinun pitäisi tulla auttamaan minua siinä!!
-Mistä [kirosana]..sta olet saanut päähäsi, että minä tahtoisin tulla auttamaan sinua kesämökkisi remontissa, kun olet tehnyt minulle täysin selväksi, ettei minulla ole kesämökkiisi mitään asiaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samankaltainen tilanne, oli kiva työpaikka, eikä oikein mitään lomasuunnitelmia. Pomo pyysi siirtämään lomaa ja se minulle sopi, ilman mitään korvauksia, sain tosin pitää pari sovittua menoa ilman palkatonta vapaapäivää.

Yksi kaveri veti tästä ihan hirveät kolarit, siis siitä, että "olisin voinut vaatia loman siirrosta niin ja niin paljon korvauksia ja miten ei työntekijää arvosteta ja miten joku on niin tossu että suostuu tuommoiseen." Työpaikka oli parhaita jossa olen koskaan ollut ja työntekijöitä arvostettiin kovasti ja jousto tapahtui tosiaan aina molempiin suuntiin. Ei voi tajuta miten jollekin voi olla noin sydämen asia toisen loma. Vielä vuosien jälkeenkin välillä kuittailee jotain asiasta.

Vierailija
2/2 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä henkilö joka voi saada mistä vaan. Kerran ajelimme porukalla autolla ja usea kilometri meni hiljaisuudessa. Yhtäkkiä alkoi raivota edessä olevasta risteyksestä?? Että sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän