ärsyttää kun naapurin nainen kaivaa kokoajan nenäänsä ikkunassa
Kommentit (19)
Aika tarkkaan olet seurannut naapurin puuhia. Itse en kerrostalossa asuvana luultavasti edes moista havaitsisi, ellen jäisi varta vasten tuijottamaan.
Kaivoin just nenää ku luin tätä, ootkohan mun naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Kaivoin just nenää ku luin tätä, ootkohan mun naapuri.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Aika tarkkaan olet seurannut naapurin puuhia. Itse en kerrostalossa asuvana luultavasti edes moista havaitsisi, ellen jäisi varta vasten tuijottamaan.
No mitäs teet, kun näkymä on olohuoneesta suoraan tuohon maansiirtourakkaan.
Näytä sille mallia ja valaise ikkuna samalla.
Vierailija kirjoitti:
Ikeasta saa verhoja.
Postiluukustako minä ne hänelle työnnän?
Raskaaksi tää käy mullekin, sain vinkin olla kaivavinani nenää aina kun toljotat meidän ikkunasta sisään. Hirvee pissahätä nytkin, mutta esitettävä on! Väittivät kylläkin, että kolme kertaa kun sen teen, katsojaa alkaa etoa niin paljon, ettei enää koskaan vilkaisisikaan ikkunaamme päin. On vähän petetty olo.
Parempi se kuin masterbeiva nallekarhu.
Käske se pois ikkunastasi. Törkeää tulla siihen nojailemaan.
Mulla on taas naapuri, joka kyylää kokoajan ikkunasta sisälle. Olen alkanut kaivamaan nenää. Ajattelin, että on ainakin jotain katsottavaa, ettei kyllästy.
Harkitsin myös "porraskävelyä" kellariin ja samban opettelua aviomiehen kanssa alasti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on taas naapuri, joka kyylää kokoajan ikkunasta sisälle. Olen alkanut kaivamaan nenää. Ajattelin, että on ainakin jotain katsottavaa, ettei kyllästy.
Harkitsin myös "porraskävelyä" kellariin ja samban opettelua aviomiehen kanssa alasti.
Eikö se kokoaja vedä verhoja eteen?
Vierailija kirjoitti:
Kokoajilla on erityinen nenä.
Millainen?
Miten lähellä teidän naapurit oikein on? Itse en näkisi vastapäisen talon naapureiden asuntoihin noin tarkasti kuin kiikareilla katsomalla. Jotain hahmoja silloin tällöin näkyy, mutta en näe tarkemmin, että mitä ne oikein puuhaavat.
Vierailija kirjoitti:
50cm. Asumme nuhaslummissa.
Selittää.
Mitäs kyttäät toisten ikkunoihin.