Löydät kaverisi WC-roskiksesta raskaustestiin, joka plussaa. Miten reagoit?
Sana kiertoon kaveripiiriin vaiko vihjailet "oletteko jo lapsia harkinnut"?
nimimerkillä kaverin luona kävin viime viikolla..
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:44"]Eikös negatiivinenkin tulos muutu plussaksi ajan kanssa? Siksihän testiä ei saa tulkita pitkän ajan päästä.
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta että kuinka pitkästä ajasta puhutaan? Joskus negatiivistä testiä katsoin ihan mielenkiinnosta että jääkö se testiviiva siihen, eikä ollut kyllä positiiviseksi muuttunut..?
Todennäköisti se oli ansa - sulle. Olethan kylän kovin juorumimmi.
Jos miehen tekemänä raskaustesti positiivinen, silloin on kyseessä pitkälle edennyt syöpä. Mistä tiedät, kuka testin on tehnyt?
Juu, en löydä. En tongi toisten roskiksia ( enkä kaappeja)
Ot, mutta olen tehnyt elämässäni lukuisia negatiivia raskaustestejä eikä yksikään ole kyllä missään ajassa muuttunut myöhemmin positiiviseksi. Positiiviset puolestaan oli selkeästi positiivisia ennen testiajan päättymistä. Toki tämä on mahdollista, mutta en oikein usko että jokainen päiviä vanha testi yhtäkkiä enää muuttuisi positiiviseksi.
Eipä mullakaan ole yksikään muuttunut plussaksi ilman syytä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:41"]Sana kiertoon kaveripiiriin vaiko vihjailet "oletteko jo lapsia harkinnut"?
[/quote]
Kuka kaivelee kaverinsa roskista?!?!
En kehtaisi kyllä kenellekään tunnustaa penkoneeni toisten roskista.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:41"]Sana kiertoon kaveripiiriin vaiko vihjailet "oletteko jo lapsia harkinnut"?
[/quote]
Tutkitko myös kaapit?
En kyllä kertoisi kenellekkään löydöstäni. En kyllä pengo roskiksia, mutta jos näkisin niin en kertoisi.
Tikku käteen, näytän sitten sen kaverille et, tsädää!! Katso mitä mä löysin teidä roskiksesta! ala muija selittää tai mä viserrän!
No, en mitenkään. Kaikkihan tietää, mitä raskaustestille käy roskiksessa...
En mitenkään. Voi olla roskisplussa ja vaikkei olisikaan niin mitä se minulle kuuluu. Kertoo kun kertoo.
Miksi ihmiset tonkii toisten roskiksia??
Ne menee aina plussalle vähän ajan päästä, joten tuosta ei voi tietää muuta kuin, että kaverin menkat on olleet myöhässä.
Kuka v*ttu penkoo vessan roskiksia, vaikka siellä joku tikku vilahtaakin?!
Eikös negatiivinenkin tulos muutu plussaksi ajan kanssa? Siksihän testiä ei saa tulkita pitkän ajan päästä.
Hohhoijaa kaikea sitä saa lukea täältä..