Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helteen alla: paras ja tehokkain markettidödö?

Vierailija
02.07.2015 |

Saako alle vitosella hyvää tuotetta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona.

Vierailija
2/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nivea toimii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnier violettikorkkinen 48 h dödö.

Rexonan se voidemainen joka on pahvipakkauksesssa.

Nämä on itselleni ainoat jotka toimii, kun on erittäin pahanhajuinen hikoiluongelma. Niveat on ihan yhtä tyhjän kanssa, eikä ne perus-rexonatkaan kovin hyvin toimi.

Vierailija
4/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä toimii neutral. Plussaa, että.sopii herkkäihoisellle ja on hajustamaton. Garnierin 48h (vihreä korkki) toimii myös ok, mutta itse en ainakaan voi sietää hajustettuja dödöjä sillä hien ja hajudödön yhdistelmä on jotain ihan hirveää. Mielummin antiperspirantti ja tuoksu ihan erikseen eri purkeista.

Vierailija
5/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaaksi koettu on deo-stickit, mulla ei toimi mikään roll-on tai spray yksinään

Vierailija
6/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona Maximum Protection.
Ihan paras dödö, toki on myös kalliskin.

Vierailija
7/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella mulla riittää sprayt, mutta näin kesällä ne ei tunnu tehoavan. Stickit on olleet parhaita.

Vierailija
8/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilen paljon ja mulla on paras dove stick + dove spray yhdistelmä.

En ole raaskinut ostaa noita maximum protectioneja, pitäis varmaan kokeilla.

Vierailija
9/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:03"]Hikoilen paljon ja mulla on paras dove stick + dove spray yhdistelmä.

En ole raaskinut ostaa noita maximum protectioneja, pitäis varmaan kokeilla.
[/quote]

Kannattaahan sitä kokeilla.
Kallis se dödö on ja siitä lupaillaan, et riittää kun joka toinen päivä lisäilet. En sit tiedä, mut sen oon huomannu et jos oon sitä laittanu ja seuraavana päivänä käyny suihkus niin kainalot on semmoset "oudon" tuntuiset.
Mut mulla yks tuubi riittää helposti kuukauden vähän reilukin. Kun en tosiaan jokapäivä lotraile sen kanssa.

Vierailija
10/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene huva

Vierailija
11/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi marketista? Osta antiperspirantti apteekista.

http://www.absoluttorr.fi/

Vierailija
12/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite laitan himalajan suolaa. Ei tuki ihohuokosia, mutta hajut pysyy poissa ;)

Vierailija
13/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin 48h. Pitää ja ei petä. Minä joka ennen hikoillut ja tuoksahtanut helposti. Käytän nykyään aina tuota. Kestää mitä tahansa. Säässä, kuin säässä. Ja ei ole kallis.

Vierailija
14/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa vain ACO. Maksaa apteekissa n. 5e.

Vierailija
15/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin hajustamaton 48h. Harmi että sitä saa vain harvoista kaupoista. Absolut torr toimii myös. (Apteekista)

Vierailija
16/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain Lumenen dödöä. Tuksu on neutraalin hyvä ja pitää hikoulun hyvin kurissa. Muut markettidödöt olen todennut tehottomammiksi ja lemuaviksi. Lumenella pysyy raikkaana koko päivän!

Vierailija
17/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:28"]Ite laitan himalajan suolaa. Ei tuki ihohuokosia, mutta hajut pysyy poissa ;)
[/quote]

Toimiiko myös römpsädödönä?

Vierailija
18/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:28"]

[/quote]

Ei kyllä ole kummoista hikoiluongelmaa, jos tuo toimii... Olen kokeillut, samoin muita näitä luonnonkeinoja kuten kookosrasvaa. Ei vaikuttanut hienhajuongelmaan mitään. Eikä ihme, hikoilen ihan nestettä niin paljon että eihän siihen kulu kuin puoli tuntia kkun se suola tai kookosrasva on hikinesteen mukana poistunut iholta. Antiperspirantit toimii siksi kun estävät sen nesteen runsaan erittymisenkin.

Vierailija
19/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:28"]

[/quote]

Ei kyllä ole kummoista hikoiluongelmaa, jos tuo toimii... Olen kokeillut, samoin muita näitä luonnonkeinoja kuten kookosrasvaa. Ei vaikuttanut hienhajuongelmaan mitään. Eikä ihme, hikoilen ihan nestettä niin paljon että eihän siihen kulu kuin puoli tuntia kkun se suola tai kookosrasva on hikinesteen mukana poistunut iholta. Antiperspirantit toimii siksi kun estävät sen nesteen runsaan erittymisenkin.
[/quote]

Joo ei se sitten taida toimia! Enpä tullu ajatelleeksikaan et sehä huuhtoutuu hien mukana pois. Mut toimii tosiaan jos ei tosiaan hirveenä hikoile

Vierailija
20/20 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödö vai antiperspirantti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi