yritetäänkö lääkäreitä iskeä useinkin?
Niinku potilaat. Koettavatko useinkin saada lääkäriltä extra huomiota?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:47"]En tiä. Mä kyl yritän aina, leikilläni :D
[/quote]Minkä ihmeen takia? Kiihotutko siitä,kun olet henkisesti todella kypsymätön vai mikä sussa mättää?
Minua ei kukaan tässä 20 v uran aikana ole yrittänyt iskeä. Tai ainakaan en ole huomannut.
Tri 50 v.
Minä flirttaan. ;) T.yks kesätyöntekijä vaan
Se ois suurin saavutukseni joka on kokematta (vielä).
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:47"]Se ois suurin saavutukseni joka on kokematta (vielä).
[/quote]Iskeminen vai isketyksi tuleminen?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:47"]Se ois suurin saavutukseni joka on kokematta (vielä).
[/quote]Iskeminen vai isketyksi tuleminen?
[/quote]
Molemmin puolin.
Kuormasta ei syödä vaikka nälkä olisi kova on oma kantani, mutta se ei taida päteä tuolla sairaalamaailmassa.
Joo, jos on hyvännäköinen lääkäri. Kai se on sama kaikissa ammateissa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:24"]Joo, jos on hyvännäköinen lääkäri. Kai se on sama kaikissa ammateissa.
[/quote]
Ei tarvii olla. Potenssi riittää.
Joo aina naidaan kirurgeja liinavaatehuoneessa. Pakko sitä on yrittää piireihin päästä.
T. Anestesiahoitaja
Tai työkaverit, sairaanhoitajat. Yrittävätkö aina pikkujouluissa päästä piireihin?
En tiä. Mä kyl yritän aina, leikilläni :D
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:47"]En tiä. Mä kyl yritän aina, leikilläni :D
[/quote]Älä häiritse toisten työtä!