yritetäänkö lääkäreitä iskeä useinkin?
Niinku potilaat. Koettavatko useinkin saada lääkäriltä extra huomiota?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:47"]En tiä. Mä kyl yritän aina, leikilläni :D
[/quote]Minkä ihmeen takia? Kiihotutko siitä,kun olet henkisesti todella kypsymätön vai mikä sussa mättää?
Minua ei kukaan tässä 20 v uran aikana ole yrittänyt iskeä. Tai ainakaan en ole huomannut.
Tri 50 v.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:47"]Se ois suurin saavutukseni joka on kokematta (vielä).
[/quote]Iskeminen vai isketyksi tuleminen?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:47"]Se ois suurin saavutukseni joka on kokematta (vielä).
[/quote]Iskeminen vai isketyksi tuleminen?
[/quote]
Molemmin puolin.
Kuormasta ei syödä vaikka nälkä olisi kova on oma kantani, mutta se ei taida päteä tuolla sairaalamaailmassa.
Joo, jos on hyvännäköinen lääkäri. Kai se on sama kaikissa ammateissa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:24"]Joo, jos on hyvännäköinen lääkäri. Kai se on sama kaikissa ammateissa.
[/quote]
Ei tarvii olla. Potenssi riittää.
Joo aina naidaan kirurgeja liinavaatehuoneessa. Pakko sitä on yrittää piireihin päästä.
T. Anestesiahoitaja
Tai työkaverit, sairaanhoitajat. Yrittävätkö aina pikkujouluissa päästä piireihin?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:47"]En tiä. Mä kyl yritän aina, leikilläni :D
[/quote]Älä häiritse toisten työtä!