Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko siihen oikeaan, sielunkumppaniin?

Vierailija
01.07.2015 |

Jos uskot, mistä sen tunnistaa? Jos et usko, niin miksi et?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Siihen Oikeaan, mutta en puhuisi sielunkumppanista, koska kaikkea ei voi eikä pidäkään jakaa. Suhteessa on hyvä, että säilyy jännite. Sielunkumppani kuulostaa siltä, kuin jaettaisiin kaikki sisimmätkin ajatukset. Minun Se Oikea on säilyttänyt itsenäisyytensä ja salaperäisyytensä jo yli kahdeksan vuotta.

Vierailija
2/7 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kun sellaisen kanssa olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Elämä ei ole minua varten sisustettu supermarketti, josta voin käydä valitsemassa juuri minulle tarkoitettuja asioita. Kuten sen sielunkumppanin.

Lisäksi, pitkässä parisuhteessa se sielunkumppanuus ja rakkauskin helposti karisee, jos sitä ei suojele ja ruoki. Ja vastaavasti parisuhteesta voi saada läheisen ja hyvän vaikka puolisot olisivat hyvin erilaisia keskenään.

Vierailija
4/7 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ihmisella on vain yksi "se oikea" odottamassa tuolla jossain. Pikemminkin maailmassa on monia (kymmeniä, satoja?) ihmisiä, joiden kanssa kemiat voivat kohdata ja parisuhde onnistua. Paljon riippuu ihmisestä itsestään: hyväntahtoisen ja lämpimän tyypin kanssa on helppo kenen tahansa tulla toimeen, mutta tulisieluisempaa ymmärtää harvempi.

Vierailija
5/7 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan uskoa. Mutta oon muutenkin salaa sellainen hölmö romantikko. Kun se oikea tulee vastaan, niin kyllähän sen tuntee. Se tuttuus ja erikoinen yhteys, samankaltaisuus.

Vierailija
6/7 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
7/7 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon toki, sellainen on vierelläni. Tosin uskon, että niitä on maailmassa useitakin, ei sielunkumppanuus niin kamalan harvinaista ole. Mulla on muutamia ystäviäkin, jotka ovat sielunkumppaneita. Puoliso on lisäksi rakastettu, intohimon kohde. Eikä sielunkumppanuus vuosien varrella mihinkään karise, miten se voisi, koska se on luonne ja olemus ja ajatukset. Päinvastoin, sielunkumppani muuttuu koko ajan entistä läheisemmäksi ja rakkaammaksi, koska sielun lisäksi jaetaan yhteiset muistot, haaveet, menneisyys, tulevaisuus.