Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää mulle Ti(i)a-nimen suosio!

Vierailija
01.07.2015 |

Ihan sama minne menee, niin joka paikassa on joku jonka nimi on T(i)ia. Miksi tuo nimi on niin suosittu, kun ei ole edes mitenkään kaunis tai erikoinen? Kuulostaa jotenkin liian lyhyeltä ja hölmöltä. Vähiten ymmärrän Tia-nimeä, yhdellä i:llä. Yleensähän nämä yhden i:n nimen antavat selittävät, että ulkomailla on parempi ettei ole kaksoisvokaalia mutta miettikääpä miten Tia lausuttaisiin englanniksi. Taia tms. Ihan järjetöntä. Te kaikki jotka olette nimenneet lapsenne Tiiaksi tai Tiaksi, miksi!? Maailmasta löytyy niin monta kaunista nimeä, joten miksi juuri tämä? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa luokkaa Ne(e)a-nimen kanssa hyi

Vierailija
2/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tia on kyllä nimi ihan englanninkielisissäkin maissa ja taidetaan lausua ihan Tia, kuten Pia ja Miakin ovat. En kyllä itse olen tämän tyylisten nimien fani ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään just lyhyistä nimistä. Omalla tytöllä sellainen on, ei Tia vaan eri alkukirjaiminen. Mitäpä sitä selittelemään, toinen tykkää pitkistä nimistä, toinen lyhyista ja kolmas jotain siitä väliltä?

Vierailija
4/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 20:38"]

Minä tykkään just lyhyistä nimistä. Omalla tytöllä sellainen on, ei Tia vaan eri alkukirjaiminen. Mitäpä sitä selittelemään, toinen tykkää pitkistä nimistä, toinen lyhyista ja kolmas jotain siitä väliltä?

[/quote]

Siis tottakai saa tykätä mistä tahtoo, eikä tuo nyt mitenkään hirveä nimi ole mutta en ymmärrä näiden nimien Mia, Tia, Kia, Pia, Nea, Bea jne. suosiota. Mikä noissa on niin hienoa, se lyhyyskö? 

-ap

Vierailija
5/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen joskus katsonut niin melkein minkä tahansa kirjaimen saa laittaa -ia:n eteen ja aina löytyy joku sillä nimellä. Olikohan joku Oia ainut jota ei ollut annettu. Xia, Zia, Cia, Hia, Yia jne. lähes sama lienee -ea:n kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä