Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisilla on sitten kovat luulot itsestään

Vierailija
01.07.2015 |

Olin tänään päivällä biitsillä ottamassa aurinkoa. Istuin n. 10 metrin päässä eräästä kolmen n. 18-22v tytön porukasta ja selailin kännykkääni rauhassa. Päätin sitten ottaa pari valokuvaa rannasta, kun oli niin kaunis kesäinen maisema. Hetken päästä tämän jälkeen yksi näistä tytöistä lähestyi minua ja sanoi, että sä lähet nyt helvettiin siitä kuvaamasta meitä. Sanoin vain, että teillä on liian kovat luulot itestänne, jonka jälkeen nämä tytöt kävivät valittamassa rantavahdille, jonka seurauksena minun piti sitten lopulta vaihtaa paikkaa. 

Okei voi olla, että naiset sattuivat kuvaan, koska he OLIVAT MAJOITTUNEET SUORAAN ETEENI, mutta ihan kuin ottaisin varta vasten kuvia joistain perus näteistä (n. 7/10 luokkaa kaikki) naisista rannalla, kun netistä löytäisin kymmenessä sekunnissa miljoonia kuvia paremman näköisistä naisista.Luuletteko naiset, että kaikki miehet kuolaa teidän perässä ihan kuin olisitte jotain Kim Kardashianeita? Säälittävää

M26

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen nykyinen yhteiskunta pyörii pitkälti naisen etujen, oikeuksien ja halujen ympärillä ja niitä suojellen. Hyvä vai huono asia, päättäkää itse.

Vierailija
2/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? Yleisellä paikalla saa kuvata. Siinä ei ole mitään laitonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kadulla kävellään perse esillä ja tissit pullahtamaisillaan kaula-aukosta, niin kovasti siinä varmaan toivoo huomiota saavansa. 

Vierailija
4/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset nyt luulee mitä vaan. Jos et itse ole mikään 10/10 komistus, niin varmaan tulee valitusta tuon ikäisiltä. Vähintäänkin pahaa silmää.

Vierailija
5/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat narsisteja

Vierailija
6/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule vaan tiedän. En ole ruma tai kaunis. Jotakin siltä väliltä. Sellainen tavis vaan.

Vierailija
7/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen yleistys

Vierailija
8/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla naisilla kovat luulot itsellään, koska törmästi tänään rannalla kolmen naisen porukkaan? Roger that.

Vierailija
9/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa tyyppi on siis kuolannut niitä mimmejä ja kuvannut niitä. Jos ei olisi kuvannut noita tyttöjä, olisi voinut rehellisesti näyttää kännykkäkuvansa, joista olisi käynyt ilmi että maisemakuvia otti. Mutta ei pystynyt kuvia näyttämään.

Nyt ottaa kupoliin kun pervo saatiin nalkkiin ja tulee tänne haukkumaan ja syyttelemaan naisia, jotka hänet nolasivat.

Just joo.

Vierailija
10/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tahdo kenenkään valokuviin vaikka olis kiinalainen turisti mummo. Vaikka julkisella paikalla saa kuvata niin musta on tosi törkeetä ja epäkohteliasta kuvata suoraan muita ilman lupaa. 

Vierailija
11/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on just suurin osa tuommosia tolloja. Tälläkin palstalla huomaa että luulevat itsestään vaikka mitä.

Vierailija
12/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 18:50"]

Tosiasiassa tyyppi on siis kuolannut niitä mimmejä ja kuvannut niitä. Jos ei olisi kuvannut noita tyttöjä, olisi voinut rehellisesti näyttää kännykkäkuvansa, joista olisi käynyt ilmi että maisemakuvia otti. Mutta ei pystynyt kuvia näyttämään.

Nyt ottaa kupoliin kun pervo saatiin nalkkiin ja tulee tänne haukkumaan ja syyttelemaan naisia, jotka hänet nolasivat.

Just joo.

[/quote]

Tää kuvastu alotuksesta selvästi. Selvä katkeruus nolatuksi tulemisesta.

Vierailija
13/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi olla kovat luulot mimmeillä itsestään, mutta mielestäni on silti epäkohteliasta ottaa kuvia, varsinkin rannalla, joihin tulee lähietäisyydelle ihmisiä. Itse en kehtaisi. 

- mies minäkin

Vierailija
14/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo ihan pienenä. Poikani 9v.oli tänään synttäreillä. Kutsuttu oli muös tyttöjä. Kaikki pullukoita ja kovaäänisiä. Totesivat pojille, etteivät nämä olleet söpöjä ja mutristivat paksuja poskiaan.

Vierailija
15/15 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:47"]

Alkaa jo ihan pienenä. Poikani 9v.oli tänään synttäreillä. Kutsuttu oli muös tyttöjä. Kaikki pullukoita ja kovaäänisiä. Totesivat pojille, etteivät nämä olleet söpöjä ja mutristivat paksuja poskiaan. 

[/quote]

Lapsilla yleensä on noita tytöt on parempia kuin pojat ja päinvastoin poikien puolelta tytöille, yleensä nämä vaan menevät ohi ala-asteella. Ap:n tapauksessa vaikuttaa että ihan aiheestakin taisivat hermostua jäi kiinni"housut kintuissa". 10 selitti hyvin.