Miten joku kehtaa olla kesällä kalpea?
Mun mielestä edes pieni päivetys pitäisi hankkia. Siis ei mistään putelista tai solariumista vaan auringosta. Onko kesäiset kalkkilaivan kapteenit niitä ihosyövällä ja pigmenttiläiskillä peloteltuja ihmisiä? Terveiseni teille on, että olette epäterveen näköisiä! Rohkeasti vaan aurinkoon ja saamaan tervettä väriä pintaan!
Kommentit (122)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:59"]
Miksi jaksatte vastailla tämmöiseen provoon, mutta kukaan ei viitsi kertoa lounaastaan?
[/quote]
Mikä siinäkin lounasketjussa voisi kiinnostaa? Tyypit luettelee ruokiaan. Aika vähän mitään oikeaa keskustelua sellaisiin ketjuihin syntyy.
En halua pilata kaunista vaaleaa ihoani. Olen tyytyväinen näin, ja mielestäni ihan kauniin värinen, kiitos :)
En halua poistua nörttiluolastani.
Ihana kesäinen provo! Vastaanpa kuitenkin, enkä oo lukenu ainuttakaan vastausta, joten voi olla että joku on jo saman kertonut.
Mulla on todella vaalea iho, en rusketu ollenkaan, muutun vaan punaiseksi ja se väri siis pysyy punaisena läpi kesän. Tästä on todistusaineistoa lapsuusajan valokuvista. Joten parempi valkoinen kuin punainen.
Tuo ap:n kommentti nro 6 pitäisi olla kokonaan toisessa ketjussa eli urbaanilegendojen joukossa. Kaikki EIVÄT rusketu, sanokoot ap mitä tahansa.
Minä haluaisin kauniin päivetyksen. Jotenkin oudosti ylävartalo ruskettuu, mutta jalat eivät, en tiedä mikä siinä on :/ Ja jos otan kunnolla aurinkoa etelässä, niin saana aikaiseksi reisien palamisen, mutta sääret on edelleen kuin kalkkilaivan kapteenillla.
T. myös sellainen, josta ei uskoisi, että on etelän lämmmössä ollut lomalla, kaverit on talvellakin ruskettuneempia, kun meikäläinen kesällä :D
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:42"]Rasistista haukkua niitä jotka eivät rusketu. Ei ihonväri voi muuttua väkisin kumpaankaan suuntaan, se on mikä on.
[/quote][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:42"]Rasistista haukkua niitä jotka eivät rusketu. Ei ihonväri voi muuttua väkisin kumpaankaan suuntaan, se on mikä on.
[/quote] Jos on vitiligo niin kyllä se väkisin vaalenee.
Ihoni näyttää ruskettuneena likaiselta, siksi.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 18:36"]Mieskin kehuu aina vaaleaa ihoani :)
[/quote]
Asiat tärkeysjärjestykseen, eikö niin? Aina pitää mainita se, että mies tykkää. Se on se yksinkertaisen naisen tärkein saavutus.
Mitenkäs estää rusketus? Teen ulkotyötä ja aurinko ottaa jopa vaatteiden läpi, saati sitten kasvoihin. Rusketun, halusin tai en...
Mä oon oikein mielelläni vaalea ja hehkeä! :) Ei se musta tarkoita sairaalloisuutta tai samaa kuin kalpeus. Mun mielestä liika rusketus vanhentaa,ja vanhentaahan se ihan fyysisestikin. Ennen otin aurinkoa mutta nykyään käytän 50+ kertoimen aurinkorasvaa enkä makoile auringossa.pihalla oon paljon ja joskus saattaa hiukan väriä tulla.Jokainen tekee niinkuin tykkää,mutta itse tykkään vaaleasta,säteilevästä ja nuorennäköisestä ihostani.
Tv.entinen rapu-papu
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:19"]
Mitenkäs estää rusketus? Teen ulkotyötä ja aurinko ottaa jopa vaatteiden läpi, saati sitten kasvoihin. Rusketun, halusin tai en...
[/quote]
Ei varmaan auta tuossa tapauksessa muu kuin muuttaa jonnekkin sellaiseen paikkaan maailmassa, jossa ei Aurinko paljon paista. Mutta ne ovat hyvin harvassa.
Grönlanti ei ainakaan sinun tapauksessasi olisi ratkaisu. Siellähän sitä kesällä vasta ruskettuukin, koska lumi ja jää heijastaa ja samalla myös vahvistaa Auringon UV-säteilyä. Siksihän inuiitit ovat niin ruskeita.
Kalpea kuin lakana. Ihailtavaa. Orjat oli ruskeita.
Rusketus mielletään laiskojen ja pultsareiden jutuksi.
Vanhentaa ihoa, nyt 47 v kaduttaa ne teinikesät kun piti maata auringossa. Nättihän se silloin oli, mutta nyt on nahka rutussa.
Rakastan aivan maidonvalkeaa ihoa. Siksi en halua ruskettua.
Kalpeus saattaa johtua anemiasta tai jostain sairaudesta, joten ap:n kannattaa käydä lääkärissä. Rusketus saattaa peittää kalpeutta, mutta ei poistaa sen syytä.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:35"]
Kaikkea sitä näkee, aurinkoa ei kannata ottaa enempää kuin sitä saa normi elämisessä.
Auringon ottaminen esim rannalla on idioottien hommaa.
[/quote]
Niin varmaan...näytät hyvältä ja terveltä ja saat paljon vitamiineja. Idiootteja ollaan kaikki jotka rakastetaan aurinkoa.