Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko mä luuseri?

Vierailija
01.07.2015 |

Tajusin joku aika sitten että lähes kaikki mun vanhat ystävät on kouluttautunu kauheen pitkälle on lääkäreitä ja psykologeja ja opettajia ja yrittäjiä ja duunariammateissa tosi menestyneitä. Mä oon kaupan kassalla hommissa ja mietin että pitääkö sitä itekin lähtee opiskeleen. Tuntuu että ne kattoo mua vähän nenän vartta pitkin ja kohtelee ihan kuin en ymmärtäis asioita vaikka oikeesti uskon että oon porukan fiksuin. Ei vaan oo kiinostanu opiskella vaikka älykäs oonkin... OOnko mä nyt kauhee luuseri kun en oo kouluja sitä käyny? Ärsyttää että en voi saada niitä työpaikkoja koska pärjäisin ihan varmaan paremmin ilmankin koulutusta, kyllä mä osaan opettaa lapsille mikä on 1+1, kirjottaa buranareseptejä tai kysyä että millainen sun lapsuutes oli. Ärsyttää!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä ajatteleeko muut että olet luuseri? Jos olet tyytyväinen nykyiseen työhön ja palkkatasoon, älä nyt muiden takia ala kouluja käymään. Mutta jos sinua kiinnostaa jonkun alan opinnot, tai kaipaisit parempaa elintasoa, niin sitten kannattaa lähteä vielä opiskelemaan.

Vierailija
2/7 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:09"]

Mitä sillä on väliä ajatteleeko muut että olet luuseri? Jos olet tyytyväinen nykyiseen työhön ja palkkatasoon, älä nyt muiden takia ala kouluja käymään. Mutta jos sinua kiinnostaa jonkun alan opinnot, tai kaipaisit parempaa elintasoa, niin sitten kannattaa lähteä vielä opiskelemaan.

[/quote] Mua vituttaa se että haluan ansaita enemmän! Ja mielestäni mun kuuluis ansaita saman verran kun mun ystävien... Ja kouluun meno nyt vituttais kahta kauheemmin varsinkin kun ikää on jo 35 ja uskon että mun älyllä ei tarvis istua koulun penkillä montaa vuotta... Riittäis varmasti joku vuoden kurssikin että voisin olla esim. psykologi tai opettaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo. Ei jatkoon

Vierailija
4/7 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene koulun penkille ja testaa itteäs, onko susta enempään. Jos ei kokeile, ei tiedä!

Ei tarvitse sitten katua, katkeroitua, jossitella ja selitellä.

Itsetuntosi kasvaa siitä, että olet voitat itsesi. Opiskelu vaatii sitkeyttä ja periksianatamattomuutta, siinä on hyvät eväät kaikeen muuhunkin elämässä saavuttamiseen.

Vierailija
5/7 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat juuri sellaiselle ihmiselle, jonka luovuus ja älykkyys vain rapistuisi koulutuksen myötä. Sen kun kävelet vaan sairaalan ovesta sisälle ja ilmoitat, että tulin sitten töihin tänne.

Vierailija
6/7 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:29"]

Mene koulun penkille ja testaa itteäs, onko susta enempään. Jos ei kokeile, ei tiedä!

Ei tarvitse sitten katua, katkeroitua, jossitella ja selitellä.

Itsetuntosi kasvaa siitä, että olet voitat itsesi. Opiskelu vaatii sitkeyttä ja periksianatamattomuutta, siinä on hyvät eväät kaikeen muuhunkin elämässä saavuttamiseen.

[/quote] Mä en tarvii mitää testejä siihen että tiiän olevani fiksu ja että tiiän pärjääväni missä tahansa ammatissa! Mua vaan vituttaa kun pitää niin kauan kaikkien opiskella, mieluummin ois niin että tyhmemmät opiskelis vähän pidempään. Otan tuolta kaupasta kyllä loparit kun en jaksa kuunnella asiakkaiden vittuilua mutta ärsyttää jos en voi saada sellasta työtä mistä maksettais kunnolla ku en oo istunu siellä hikisessä luokkahuoneessa kymmentä vuotta! Mietin tota psykologin hommaakin niin varmaan pärjäisin siinä sellasella vuoden kurssilla, tyhmäki osaa kysyä ihmisiltä että miltäs se sinusta tuntuu ja määrätä rauhottavia.....

Vierailija
7/7 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehno trolli olet, parempi onni ensi kerralla.