Miksi pitää heruttaa somessa?
Miksi somessa herutetaan? Itselle konsepti on niin vieras, en voisi koskaan kuvitella laittavani heruttavaa sisältöä someen. Koen, että jos jollekin haluaisin paljastaa itseäni, niin omalle kumppanilleni. Mitä herutus tuo? Onko siinä muuta taustalla kuin huomion saaminen itseensä?
N26
Kommentit (19)
En kehtaisi laitella someen mitään mikä voisi loukata kumppaniani ja muutenkin ällöttäisi läähätysviestit. Jos olisi ihan pakko herutella, tekisin OF tilin ja maksua vastaan jotain pikkutuhmaa. Saisi sentään rahaa.
Säälittävää miksi pitää alentua perseilyyn? Jos ei muuten pärjää niin sitten oikeisiin töihin. Perseily ei ole kunnon työtä.
Siksi, että sua ärsyttäisi. Sinusta ei taida saada onnistuneita kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että sua ärsyttäisi. Sinusta ei taida saada onnistuneita kuvia.
Minua ei ärsytä yhtään, mietin vain motiiveja tämän taustalla. Jokainen saa heruttaa, mutta miksi sitä tehdään. Se oli nyt kysymys.
Ap
Yhdellä tyypillä instassa on herutuskuvia vain siksi koska hän yksinkertaisesti nauttii varattujen miesten viettelystä. Itse myönsi sen.
Vähän vieras ajatus minullekin. Ehkä vaikuttaa, että olen pitkään opiskellut visuaalista kulttuuria ja minusta pelkkä herutus on hiukan yksinkertaista. Kuvalla pitää olla tarina.
En ole koskaan lähettänyt yhden yhtä herutuskuvaa kenellekään miehelle. Ei ole kiinnostanut kuvien lähettely. Kiinnostaa kyllä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä tyypillä instassa on herutuskuvia vain siksi koska hän yksinkertaisesti nauttii varattujen miesten viettelystä. Itse myönsi sen.
Siihen tarkoitukseen herutuskuvat sopivat.
Rakkauden puutteessa haluamme olla ihailtu, ihailun puutteessa vihattu. Huomion saamisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden puutteessa haluamme olla ihailtu, ihailun puutteessa vihattu. Huomion saamisen takia.
Eikö sitä huomiota sitten saa muuten? Ei se ole mitään oikeaa huomiota, jos joku tuntematon kehuu seksikkääksi. Minulle tuollainen olisi ihan yksi lysti.
No ehkä jotkut etsii panoseuraa herutuskuvien kautta.
Missä töissä noi käy? Häpeäisin kuollakseni jos kaikki työkaverit vois katsoa mun tissi/persekuvia. Ei semmosta ihmistä voi kukaan vakavasti ottaa.
Huomion saaminen. En kukaan laita itsestään tai mistään muustakaan asiasta yhtään kuvaa minnekään sillä ajatuksella ettei kukaan tätä kuvaa katso tai jos katsoo niin ohittaa heti koska siinä ei ole mitään kiinnostavaa. Muiden asioiden lisäksi fyysinen viehätysvoima ja seksuaalisuus keräävät kiinnostusta ja huomiota. Ikivanha juttu. Kropan esittelyllä, vaatetuksella ja eleillä on kerätty huomiota tuhansia vuosia, aiemmin se tapahtui vain IRL, nyt se voi tapahtua myös sosiaalisessa mediassa.
Jospa se on vaan markkinointia... Tullut joskus vähän sellanen fiilis
Vierailija kirjoitti:
Jospa se on vaan markkinointia... Tullut joskus vähän sellanen fiilis
Saada setämiehet kiinnostumaan, niinkuin Sointu Borg sanoi suoraan.
Kyllähän sitä rahaa saisi vaikka millä keinoin, mutta ylpeys estää. Ei ole ilmasta lounasta täällä.
Tuntuu, että kaikki noi somessa itseään esittelivät ovat jollakin tavalla masentuneita ja sekaisin. Ei tee hyvää ihmiselle tuollainen.
nyky ajan trendi. massa muoti