Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun siskot eivät pidä musta

16.02.2022 |

Harmittaa kun ei ole oikein mitään suhdetta siskoihin. Pikkusiskon kanssa en ole missään tekemisissä oikein. He ovat pimentäneet mut facebookissakin. Olen vuosia odottanut että voitaisiin edes puhua ja yrittää luoda jotain aikuisten ystävyyssuhdetta mutta en saa mitään vastakaikua. En tiedä mistä johtuu, lapsuuden asioista? nuoruuden? Musta tuntuu että he halveksii jos yritän puhua muusta kuin pinta-asioita lapsista jos joskus harvoin nähdään sukutapaamisissa. Ollaan nelikymppisiä jo. Aina on ollut halveksittu olo jos olen jotain elämästäni heille koittanut kertoa. Onko muilla samanlaista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/3 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä johtuu ikäerosta osin siskoihini, tosin vain vuotta nuoremman veljeni kanssa ollaan aivan yhtä etäisiä. Samoin nuorempien veljien. Koko hemmetin ikäni olin liian kiltti, hemmottelin jne pienempiä.

Tuin vanhempia viime vuosiin asti, olen siis suurperheen vanhin. Nyt yli kolmekymppisenä huomaan, että liialla kiltteydellä oli karmea hinta. Perhe pitää minua itsestäänselvyytenä, jossain vaiheessa lakkasin puhumasta täysin tietyistä syvällisemmistä asioista.

Vaikka olen tekemissä kaikkien kanssa, niin voin sanoa etteivät vanhempani tai kukaan sisaruksistani tunne minua ihmisenä. Ei yhtään, tämä surettaa joskus. Uhrasin parhaat vuoteni tukeaksini lapsuudenperhettäni tavalla, johon moni muu ei olisi venynyt, paskan sain palkaksi:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.  Veljiini kyllä hyvät suhteet, mutta siskot ......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän