Kun omasta miehestä on tullut setämies
Ihme ähinää ja puhinaa, örähtelyä. Tuoksuu aika pahalle (vanhalle kahville ja "sedälle"). Miten tässä kävi näin? Minne katosi se freshi urheilijanuorukainen, jonka kanssa aloin seurustelemaan viime vuosituhannen puolella?
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vanhenee ja naiset myös. Ehkä tässä nykykulttuurissa sekin on yllätys joillekin.
Vanhat naisetkaan eivät ole mitään herkkupeppuja, vaikka ehkä itse niin luulevat. Naisilla rupsahtaminen alkaa jo 25 vuotiaana, miehillä myöhemmin. Miehet eivät vaan kohteliausuudesta nosta asiaa esille.
Tässä ei mennyt kohdilleen oikein mikään. Ensinnäkin tutkimusten mukaan miehet vanhenevat merkittävästi nopeammin kuin naiset.
Tästä huolimatta miehet keskittyvät pitkälti tuijottamaan naisten vanhenemista, ei omaansa. Kohteliaisuudesta ei ole tietoakaan kun yli 25-vuotiaita naisia haukutaan, siitä huolimatta että naiset tosiaan ovat läpi elämän samanikäisiä miehiä nuorempia kehon iältä.
Se ei ole tutkimus ja nainen ei nuorene, kun värjää hiuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että setämiehellä tarkoitetaan persuilua. Nuohan kuulostavat ihan normaaleilta ikääntymisen merkeiltä.
Pitihän se persu saada ängättyä tähänkin ketjuuun.
Ap, ja sinäkin olet varmasti yhtä mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vanhenee ja naiset myös. Ehkä tässä nykykulttuurissa sekin on yllätys joillekin.
Vanhat naisetkaan eivät ole mitään herkkupeppuja, vaikka ehkä itse niin luulevat. Naisilla rupsahtaminen alkaa jo 25 vuotiaana, miehillä myöhemmin. Miehet eivät vaan kohteliausuudesta nosta asiaa esille.
Tässä ei mennyt kohdilleen oikein mikään. Ensinnäkin tutkimusten mukaan miehet vanhenevat merkittävästi nopeammin kuin naiset.
Tästä huolimatta miehet keskittyvät pitkälti tuijottamaan naisten vanhenemista, ei omaansa. Kohteliaisuudesta ei ole tietoakaan kun yli 25-vuotiaita naisia haukutaan, siitä huolimatta että naiset tosiaan ovat läpi elämän samanikäisiä miehiä nuorempia kehon iältä.
Jahas, taas löytyi jostain joku maaginen tutkimus. Me ollaan mamman kanssa molemmat 55v. Ehdotin, että tehdäänkö iltatähti. Jaa ei vai...
Ei mies vanhene nopeammin kuin nainen. Miehen on itse asiassa helpompi pysyä hyvässä kunnossa kuin naisen. Eroa on sen sijaan siinä, että naiset pitävät itsestään parempaa huolta, heillä on, keskimäärin, terveellisemmät elintavat. Lisäksi naiset ovat harvemmin raskaissa, vaarallisissa töissä.
Mutta miehen on helpompi, jos viitsii vaivautua, pitää kroppansa hyvässä lihaksikkaassa kunnossa. Naisilla taas keskivartalo tahtoo paisua väkisinkin jo melko nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin työelämässä asiakaspalvelia ja todellakin jotkut haisee ku selta. Yleensä lihava + 40 v ihminen ja ihan naiset ja miehet yhtälailla. En ole lääkäri , mutta jotenkin luulen , että maksa ja munuaiset ei toimisi kunnolla. Nämä ihmiset on ihan tavallista keskiluokkaa ja samaahan sanotaan tiettyjen maiden asukkaista. Osasyy voi olla ruokavaliossa ja riittämättömässä nesteytyksessä. Minulla on haasteellista juoda vettä tarpeeksi, mutta hikeni ei haise.
Kunnolla kun haisee, niin ei mikään parfyymi peitä. Kannattaisi mennä lääkäriin tutkittavaksi. Oliko se EHEC bakteeri jonka voi saada huonosti kypsennetystä jauhelihasta ja siitä sitten voi tulla munuaisvajaatoiminta.
Monilla on ruokavalio todellakin päin peetä ja haisevat sit siltä hien mukana.
Mä olen aivan hulluna mieheni ihon ominaistuoksuun, ja välillä toivon, ettei hän kävisi niin usein suihkussa ja T-paitaa ei ainakaan saa vaihtaa. Haluaisin työpäivän jälkeen lähinnä kirmata hänen luokseen ja käpertyä hänen kainaloonsa, kuten nuorena, 20 v sitten. Nykään vaan on kirmailu vähän vähentynyt, sentään seksielämä on edelleen kunnossa ja hyvää, kuinka tuollaista voisi olla haluamatta?
Meillä on takana nyt 20 vuotta. Ollaan tukevasti keski-iässä, siis setämies ja tätinainen. Toisemme valittiin aikanaan ilman hormoniehkäisyä, ja uskon nenän johdattaneen oikeisiin feromoneihin ja erilaisiin perintötekijöihin. Ulkomaangeenit tulevat minulle Englannista ja Italiasta ja hänelle Keski-Aasiasta ja Baltiasta. Ei siis ihan lähisukua, ilmankos tuoksuu niin hemaisevalta.
Hitto, taidan yrittää vokotella sen tänäänkin. Nuuh.
Voi, voi, sinne ne katoaa nuoret komeat miehet ajan saatossa.
Hienoa että sinä se pysyt ikuisesti kauniina tiukkakroppaisena ihanana naisena.
Mutta muutama vuosi vielä, ja sinäkin poloinen odottelet sitä, kun joku komea poika saattaa vessaan, ja pyyhkii pyllyn. Ja se poika puunaa kätensä moneen kertaan, kun moiseen ryppyiseen haisevaan akkaan joutui koskemaan.
Se varmaan katosi samoihin aikoihin, kun sinusta tuli höpsöttävä täti.
Vierailija kirjoitti:
Ei mies vanhene nopeammin kuin nainen. Miehen on itse asiassa helpompi pysyä hyvässä kunnossa kuin naisen. Eroa on sen sijaan siinä, että naiset pitävät itsestään parempaa huolta, heillä on, keskimäärin, terveellisemmät elintavat. Lisäksi naiset ovat harvemmin raskaissa, vaarallisissa töissä.
Mutta miehen on helpompi, jos viitsii vaivautua, pitää kroppansa hyvässä lihaksikkaassa kunnossa. Naisilla taas keskivartalo tahtoo paisua väkisinkin jo melko nuorena.
Tutkimusten mukaan miehet kylläkin vanhenevat nopeammin. Keskimäärin mies on 4 vuotta vanhempi keholtaan kuin samanikäinen nainen. Tästä on elintapojen vaikutus vakioitu pois, eli kun ne otetaan huomioon, ero on vieläkin suurempi.
Siinä olet toki oikeassa että miehen on helpompi hankkia lihasta. Sillä ei vaan ole mitään tekemistä kehon iän kanssa.
Ootko katsonut omaa peilikuvaasi viime vuosina? Millainen tantta sieltä näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman miehen haukkujat- alinta kastia.
Minusta tosiasiat saa todeta ääneen. Ei kukaan ole täydellinen. Kaikillahan tämä vanhuus ja eltaannus on edessä ennemmin tai myöhemmin. Se on väistämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, taas löytyi jostain joku maaginen tutkimus. Me ollaan mamman kanssa molemmat 55v. Ehdotin, et
Ei nuo tutkimukset mitenkään maagisia oIe vaan ihan perusbiologiaa. Miesten nopeamman vanhenemisen on arveltu liittyvän solujen suurempaan kokoon. Suuret solut vanhenevat nopeammin.
Miehen pidempi hedelmällisyysaika taas ei liity nuoruuteen vaan siihen että miehen osa tuossa touhussa on niin helppo, että siihen pystyy tarvittaessa ikääntyneenäkin jos nuoria miehiä ei ole saatavilla. Jos miehen osa olisi yhtä vaativa kuin naisen, miehen hedelmällisyys alkaisi loppua jo noin 25-vuotiaana, koska sen ikäisen miehen keho vastaa noin 10-15 vuotta vanhemman naisen kehoa.
Ahaa, pese hänen vaatteensa kuten tätille kuuluukin ja vilkaise peiliin, että näkyisikö siellä se timmi parikymppinen tädin aihio .
Miehelle kannattaa syöttää runsaasti kiwi hedelmiä, vaihdossa saa miellyttävän tuoksuisen ja makuisen siemennesteen kasvojen ihonhoitoon.
mun mies on 60 ja tuoksuu edelleen hyvälle.Luulenpa ,että tuohon hajuun liittyy ruokavalio ja fyysinenkunto(mieheni ei hirveesti kuntoile mutta työnpuolesta liikkuu ja lihasmassa on ok.)...Sauna on sellainen teholaitos, jossa ihoon kertyneet möyhät lähtee.
Eipä tällainen ketju kestäisi puolta tuntia pidempää, jos samanlaista sanottaisiin ikääntyvästä vaimosta. Tämä ketju taas on ollut olemassa melkein kolme vuotta. Sellaiset kaksoisstandardit taas tulilla.
Ehkä hän istuu sohvalla XXXXXL kokoisiin leggingsiin pukeutuneen morsiamensa vierellä.
paranevat vanhetessaan, mutta korkkivikaiset etikoituvat.