Kerron nyt tositarinan, joka on täysin viaton ja mitätön NYT, mutta jos olisin seurusteleva miekkonen, se voisi johtaa isoihin ongelmiin
En kerro milloin tämä tapahtui, mutta muutin vuokra-asuntoon. Edellinen asukas oli nuori nainen, minkä tiedän siitä, että hän esitteli minulle asunnon. Asunnon kylppärissä oli sellainen vuokrakämpille ominainen peilikaappi, jossa on korkeat reunat siellä alhaalla. Halusin uskoa loppusiivoukseen, joten en alkanut heti ensimmäisenä hinkkaamaan ja siivoamaan muutettuani. Jonkin aikaa asuttuani löysin sieltä peilikaapista käyttämättömän tamponin ja käytettyjä (🤢) vanupuikkoja. Minä en käyttänyt enkä käytä tamponeja ja ne vanupuikot olivat ihan erilaisia kuin omani, joten tiedän niiden olleen edellisen vuokralaisen.
No nythän tilanne oli vähän ällö, mutta ei sen enempää. Mutta miettikääpä, jos olisin miekkonen, ja seurustelisin. N a i k k o s y s t ä v ä n i olisi löytänyt nuo minun sijaani, ja siinä sitten olisin yrittänyt vakuuttaa, että ne ovat edellisen vuokralaisen, ei täällä mitään salanaista ole ollut XD
Niin ne olivat siellä reunan takana piilossa eikä minulle juolahda mieleen heti ekana alkaa tutkimaan peilikaappia ja sinne mahdollisesti jääneitä asioita. Siksi meni jonkin aikaa että huomasin nuo löydökset.