Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urbaanilegendat ja tämä palsta

Vierailija
30.06.2015 |

Laitetaanpa pari asiaan liittyvää:

- Joku FT/maisteri yms. akateeminen, joka kirjoittaa tänne ja mollaa yliopistoja/tiedekorkeakouluja, on oikeasti akateeminen

- Se, joka kirjoittaa, ettei usko tänne kirjoittavaa asiantuntijaa, on a) tarkastanut asian tai/ja b) ymmärtänyt, mistä on kysymys

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Heh. Katsokaa, miten salamannopeasti palstan daijuja paljastavat ketjut hautautuvat. Esim. tämäkin ketju :-)

Vierailija
2/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Toisten osaamisen arvottaminen onnistuu kouluttamattomalta ihan tosta noin vain. Lainaus äskeisestä säikeestä:

> Olen myös havainnut, että monekin alan maisteriksi voi valmistua ja tietää aiheesta valmistumisen jälkeen saman verran kuin perussivistynyt pulliainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
4/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Prostituutio on aina ja kaikkialla, varsinkin Suomessa, vain kurjuutta ja väkivaltaa. Lainaus erään palstadaijun postauksesta:

>> noinhan ihmisiä käytetään useilla palvelusaloilla kuten siivoojana ym.

> Niin, totta... Ammutaan ja raiskataan ja pahoinpidellään siivoajiakin harva se päivä.

Vierailija
5/5 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:14"]

- Joku FT/maisteri yms. akateeminen, joka kirjoittaa tänne ja mollaa yliopistoja/tiedekorkeakouluja, on oikeasti akateeminen

[/quote]

Niinpä. Olen loppuun asti kyllästynyt näihin duunarien alemmuuskompleksiketjuihin. Lainaus yhdestä nyt meneillään olevasta:

"Mä olen kyllästynyt duunareiden huoleen omasta asemastaan akateemisiin nähden. Miksi se pohdituttaa niin paljon? En tunne yhtään korkeasti koulutettua jota tämä aihe kiinnostaa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi