Tietääkö kukaan minkä verran Lidlissä maksaa FFp2 maskit
Kommentit (17)
Varmasti kalliimpia kuin Alepassa, jossa 25 kpl FFP2 maskeja on €9,90.
En tiedä, mutta ffp2 maskit voi käyttää uudestaan muutamaankin kertaan, kun laittaa jonnekin sivuun viikoksi tai pariksi viikoksi lepäämään. Jonnekin kuivaan paikkaan, jossa hengittävät, ei esim umpinaiseen muovipussiin. Mulla ovat kirjahyllyn hyllyillä.
Kohta ne ovat alennuksessa, kuten käsidesitkin.
Poistettu tarpeettomana myynnistä.
Ruotsissa eileen 5 euroa pieni paketti .
Voihan niitä pitää maailman tappiin asti esim. flunssaisena, kun muut ovat jo luopuneet niistä. Kukin tyylillään.
Lidlissä käyvä porukka on sellaista mikä haluaa mahdollisimman halvalla roskalaatua. Sen takia siellä myydään vain paperimaskeja joitten vaikutus on pelkästään kosmeettinen.
ei mitään tietoa kun yhtään maskia en ole vielä hankkinu saati sitte naamalle laittanu
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ffp2 maskit voi käyttää uudestaan muutamaankin kertaan, kun laittaa jonnekin sivuun viikoksi tai pariksi viikoksi lepäämään. Jonnekin kuivaan paikkaan, jossa hengittävät, ei esim umpinaiseen muovipussiin. Mulla ovat kirjahyllyn hyllyillä.
Olen lukenut, että pari, kolme päivää riittää, että kuivuvat. Ei siis tarvita mitään viikkoa tai yli.
Tarvin varalle , kun kätu pöly alkaa. Mulla on astma
Vierailija kirjoitti:
Tarvin varalle , kun kätu pöly alkaa. Mulla on astma
Nyt varmaan kannattaa ostaa hinnat laskivat!
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä käyvä porukka on sellaista mikä haluaa mahdollisimman halvalla roskalaatua. Sen takia siellä myydään vain paperimaskeja joitten vaikutus on pelkästään kosmeettinen.
Täälläkö joku katkera k-kauppias taas avautuu?? Jos perusasiat on noin huonosti hallussa niin vaihda alaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkö joku katkera k-kauppias taas avautuu?? Jos perusasiat on noin huonosti hallussa niin vaihda alaa.
Kyllä sen nyt Lidlin asiakkaistakin näkee mitä laadutonta paskaa siellä myydään. Kunniakansalaista, huumehemmoa, avohoitokaveria ym. roskaa.
Vierailija kirjoitti:
ei mitään tietoa kun yhtään maskia en ole vielä hankkinu saati sitte naamalle laittanu
Eipä sitä kysyttykään, että oletko käynyt Lidlissä, oletko ostanut sieltä maskeja tai oletko laittanut naamallesi. Ennenkuin vastaa, viisi lukea kysymyksen ja vastata siihen. Viisastella ei tarvitse.
Jos täytyy kysyä, ei ole varaa ostaa.