Miksi mulla ei nastakengät pidä jäällä?
Muut lampsii menemään ja minä liukastelen. Missä vika? Kengät Icebug ja luulis tällä elopainolla niiden nastojen porsutuvan kunnolla jäähän.
Kommentit (9)
Viime talvena ostin ja otin käyttön vasta nyt tänä talvena. Asfaltilla näillä en ole kävellyt.
Ap
Kyllä itsekin joudun kävelemään nastoilla tosi varovasti. Kaikista pahin keli on, kun suojasää on muuttunut pakkaseksi ja hiekka jäätynyt loskan sisään. Kyllä nastoillakin saa tuolloin olla tarkkana.
Ei pidä kelillä jossa jää on teräsjään tai paannejään kaltaista. Olen tänään vetänyt kahdet lipat IceBugeilla. Olisi nastoissa paljon kehitettävää. Nastat irtoilee ja parinsadan euron kengät on valmiita roskiin koska ominaisuudet menee heti jos yksikin nasta on pois väärästä paikasta.
Tänään ei pidä mitkään nastat, koska jään päällä on irtonaita lunta. Nastaat ei ulotu kunnolla jäähän asti sen läpi.
Jos ongelma toistuu, tarkista, että onko sun nastat vain päkiän alla tai vain kantapäässä - ja sitten muistat astua AINA sillä osalla jalkaa.
Olet hentoinen eli nastat ei pureudu jäähän.
Ostin sellaiset surkeat kenkiin kiinnitettävät nastalenksut eikä ne pitäneet yhtään, luistivat jäällä jopa paremmin kuin ilman. Nastat oli yksinkertaisesti liian suuret ja tylsät ja niitä kun vähän teroitteli niin alkoipa puremaan.
Ei mullakaan pidä. Icebugit, eikä jetit. Tänään kaaduin. Sulais jo noi jäät pois!
Nastat kuluneet kävelemällä asfaltilla? Ei mullakaan ne pidä enää yhtä hyvin kuin uutena.