Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tummat silmät ruskea tukka
Kommentit (24)
En puhu itsetunnosta.Lue uudelleen! :D Vaan ITSE RAKKAUDESTA ja siitä että itseään saa kehua kauniiksi oli ruma tai ei.Se ei ole väärin pöhelö! :D Ei ole huono asia olla tyytyväinen ulkonäköönsä! Hahahahahah
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Silmät sil on siniset vaik on kieronlaiset. Hei luulia lillallaa vaik on kieronlaiset
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:13"]
Ja tiedätkö kuinka paljon ällöttävämpää on toisten ulkonäön arvostelu ja haukkuminen?Hah etpä tiedä koska taidat olla vähemmän kaunis yksilö joka on kateellinen terveestä itserakkaudesta ja toisten kauniista kasvonpiirteistä.Ja siitä että ihminen on tyytyväinen ulkonäköönsä.Sinä et selvästi ole! :) Voin hyvillä mielin sanoa että olen kaunis ja se on tervettä itse rakkautta,hyväksyä itsensä ja muut sellaisena kun on ..ja ei aina se ulkokuori..... :)
[/quote]
Tiedätkös mitä terve itsetunto edes ylipäätään käytännössä on? Se ei todellakaan ole tuollaista itse itsensä kehumista tyyliin "Toista yhtä kaunista kuin minä olen saa etsiä." Ja sama koskee muitakin osa-alueita. Jos sulla on terve itsetunto, se ei todellakaan ilmene tuollaisena liiallisena itsekehuna.