Ärsyttääkö sinua että eteeni on tuotu maailman komein mies
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoakin on ollut maailman komein. Tällä hetkellä on plösähtänyt, asuntoautossa majaa pitävä resupekka.
Itse olet plösähtänyt. Rennot kotivaatteet ei tee resupekaksi ja rahaa sillä on kuin roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomesta löydy maailman komeinta miestä.
Löytyi/löytyy kyllä. Jussi Jurkka ja Lauri Tilkanen.
Ulkomailta lähes samaan pääsee Jude Law.
Ei voi olla, koska maailman komein mies on jo minulla! ja tiedän ettei hän ikinä pettäisi minua.
Kuva tai en usko!
Itselläkin tuli huoli, onko edes elossa kun on tuotu eteen ja on aikaa asiasta kertoilla av-palstalla?
Kenet kookletit? (että näkyy siinä edessä olevasta ruudusta)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista, koska mulla on maailman komein mies. Tiedättekö sen miestyypin, joka voi vanhempanakin pukeutua nuorekkaasti näyttämättä silti naurettavalta? Kyllä, hän on juuri sellainen. Ja se hymy!
Tiedetään, tiedetään. Iskäfarkut. Niin tai liekkipaita.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla, koska maailman komein mies on jo minulla! ja tiedän ettei hän ikinä pettäisi minua.
Eikö edes silloin, jos vaihtoehtona olisi se, että sinä kuolet tuskallisesti? Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista, koska mulla on maailman komein mies. Tiedättekö sen miestyypin, joka voi vanhempanakin pukeutua nuorekkaasti näyttämättä silti naurettavalta? Kyllä, hän on juuri sellainen. Ja se hymy!
Juu. Kyllä me tämä tyyppi tiedetään. Palstalla on Hopekettu.
En usko, koska se komein on tuossa minun edessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään, tiedetään. Iskäfarkut. Niin tai liekkipaita.
Farmarit ovat ongelma. Iäkkäämmälle sopii klassiset suoralahkeiset farkut. Erinomaisen tarkka pitää olla lahkeiden pituudesta. Liekkipaita sopii kyllä, vaikka ikää olisi.
Tosi outoa, että tänne tullaan hehkuttamaan, miten oma mies on maailman komein.
Minun rakkaani ei ole maailman komein, mutta minun silmissäni rakkain ja viehättävin, jonka kanssa elämä on upeaa.
Tuotiin eteen vähän niin kuin Midsommar elokuvassa? Poltettiinko parittelun jälkeen karhun nahassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri. ♥️♥️♥️
Ei lainkaan. Mulla löytyy ei maailman komein, mutta ihana, seksikäs, kiltti, ottaa toiset huomioon, herkkä ja paras mies ❤ tavalliset miehet on parhaita, jonkun silmissä toooodella komeita😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri. ♥️♥️♥️
On kyllä uskomaton namu. Ai saakeli.
En ymmärrä kysymystä. Makailen tässä sängyllä eikä minua ole tuotu tai viety kenenkään eteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei lainkaan. Mulla löytyy ei maailman komein, mutta ihana, seksikäs, kiltti, ottaa toiset huomioon, herkkä ja paras mies ❤ tavalliset miehet on parhaita, jonkun silmissä toooodella komeita😍
Tavalliset miehet ovat parhaita? Mitä tarkoitat tavallisella?
Eikö epätavallinen mies voi olla "paras"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Kyllä me tämä tyyppi tiedetään. Palstalla on Hopekettu.
Osuva typo. :D
Vierailija kirjoitti:
Onko pahvinen mies kyseessä?
Vai oikea Husu?