Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ottaa vähän väliä eroa puheeksi, mutta järkyttyy kun olen lähtemässä?

Vierailija
16.02.2022 |

Miten voi olla, että minä olen niin radikaali toimissani, enkö vain toimi hänen toiveidensa mukaisesti, kun alan etsimään asuntoa ja tekemään toimenpiteitä asian loppuunsaattamiseksi?

Ei, alkaa kauhea poru, sydänoireet, rukoilu ja muu skeida. Imetään mun voimat ihan loppuun, kun yritän pitää sen päätä pinnalla ettei suurinpiirtein kuole.

Samalla haukon omaa henkeäni.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos vaan lähtisit.

Vierailija
2/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän teidän suhteessa ole otettu jo tarpeeksi puheeksi. Nyt vaan kamat erikseen ja erilleen muuttaminen sekä erohakemus vireille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heti lähtemässä ja luovuttamassa kun vähän painostetaan". On vakiovastalause näissä tilanteissa. Itsehän en ottaisi eroa puheeksi kuin tosimielellä.

Ap

Vierailija
4/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Vierailija
5/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa erota itse, niin miksi rääkyy? Jos ei ole enää kyse pariterapia tyyppisestä selvittelystä. 

Vierailija
6/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän teidän suhteessa ole otettu jo tarpeeksi puheeksi. Nyt vaan kamat erikseen ja erilleen muuttaminen sekä erohakemus vireille.

Itselle olisi suuri helpotus, että jos tuo vaan päättäisi, että erotaan. Mutta tämä on jotain ihme testiä ja peliä. Kun olen sinut eron kanssa niin iilimadon lailla se iskee kiinni. Ollaan susipari niin ei tarvitse tehdä hakemuksia.

Oltiin liian nuoria ja vahvan persoonan ja henkisen väkivallan alla jäin itsenäistymättä kunnolla.

Ap

Vierailija
7/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän haluaa erota itse, niin miksi rääkyy? Jos ei ole enää kyse pariterapia tyyppisestä selvittelystä. 

No kun ei se halua, se vaan haluaa että muutun ihan toisenlaiseksi puolisoksi ja että alkaisin taistelemaan suhteemme puolesta. Alkaisin järjestämään hotellilomia ja sirkushuveja.

Ja mun pää ei vaan toimi niin. Eikä hän ole omalla esimerkillään ollut näyttämässä.

Ap

Vierailija
8/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän olette ihan samanlaisia. Et sinäkään ilmeisesti ole eroamassa vaikka sanot eroavasi ja hakevasi uutta asuntoa? Kumpikaan ei lopulta tee yhtään mitään. Lähde sinä ja lopeta eroleikki. 

Vierailija
9/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehän olette ihan samanlaisia. Et sinäkään ilmeisesti ole eroamassa vaikka sanot eroavasi ja hakevasi uutta asuntoa? Kumpikaan ei lopulta tee yhtään mitään. Lähde sinä ja lopeta eroleikki. 

Osittain totta varmasti. Lähtisin mutta tarvitsisin siihen "luvan". Että se olisi yhteinen päätös. Ei tilanne, jossa mun helmoissa itketään ja rukoillaan, tehdään kuolemaa. Vältän konfrontaatiota viimeiseen asti.

Ap

Vierailija
10/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain totta varmasti. Lähtisin mutta tarvitsisin siihen "luvan". Että se olisi yhteinen päätös. Ei tilanne, jossa mun helmoissa itketään ja rukoillaan, tehdään kuolemaa. Vältän konfrontaatiota viimeiseen asti.

Ap[/quote]

Vaikuttaa, että tunnet itsesi kuitenkin hyvin. Jonkinlainen lyhytkin keskusteluapu voisi auttaa, jossa saisi ehkä toisenlaista perspektiiviä ja apua toisesta irtautumiseen. Eron jälkeen ihmettelee, miksi suhteessa ollessa eroaminen tuntuikin niin hankalalta. Sinkkuna voi saada itselleen paljon onnellisemman elämän. Totuus on kuitenkin se, että jokainen on vastuussa itsestään ja itse on haluttu muutos tehtävä. Jos et ole valmis eroamaan, niin jokin kuitenkin saa pitäytymään epäterveessä suhteessa. Mikä tämä asia voisi olla ja minkä pitäisi muuttua, jotta ero olisi mahdollinen?

Vierailija
11/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikuttaa, että tunnet itsesi kuitenkin hyvin. Jonkinlainen lyhytkin keskusteluapu voisi auttaa, jossa saisi ehkä toisenlaista perspektiiviä ja apua toisesta irtautumiseen. Eron jälkeen ihmettelee, miksi suhteessa ollessa eroaminen tuntuikin niin hankalalta. Sinkkuna voi saada itselleen paljon onnellisemman elämän. Totuus on kuitenkin se, että jokainen on vastuussa itsestään ja itse on haluttu muutos tehtävä. Jos et ole valmis eroamaan, niin jokin kuitenkin saa pitäytymään epäterveessä suhteessa. Mikä tämä asia voisi olla ja minkä pitäisi muuttua, jotta ero olisi mahdollinen?

Tilasinkin tänään aikaa mielenterveystoimistoon. Olisi varmasti pitänyt jo vuosia sitten. Tunnen olevani omaisuutta, siksikin tämä lähteminen jumii. Olet oikeassa vastuusta. Myös mies on vastuullinen keräämään palasensa, eikä minun tehtäväni.

Ap

Vierailija
12/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juttu, mikä on jo kaksi kertaa saanut miehen suuttumaan:

Hän ottaa puheeksi, että jos erotaan, niin uuden miehen kanssa mulle tulee myös ongelmia.

Sanon, että olen saanut tarpeekseni, en halua uutta miestä, koska en halua enää kenenkään alaiseksi. Häädän vaikka torrakolla pois.

TÄMÄ saa miehen raivostumaan. Ei ajatus uudesta miehestä, vaan se, etten halua enää uutta passattavaksi.

Oikeasti, te sosiaalisesti älykkäämmät, selkosuomentakaa tämä minulle.

Ap

Vierailija
13/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ottaa puheeksi, että jos erotaan, niin uuden miehen kanssa mulle tulee myös ongelmia.

Sanon, että olen saanut tarpeekseni, en halua uutta miestä, koska en halua enää kenenkään alaiseksi. Häädän vaikka torrakolla pois.

TÄMÄ saa miehen raivostumaan. Ei ajatus uudesta miehestä, vaan se, etten halua enää uutta passattavaksi.

Ap

Mies koittaa manipuloida sinua jäämään uskottelemalla sinulle, ettet tule kenenkään muun kanssa koskaan onnelliseksi. Jos et teidän suhdetta saa toimimaan, ei onnistu kenenkään muunkaan kanssa. Ts. sinun tehtäväsi on jäädä selvittämään teidän suhteenne ja saada se toimimaan. Muuten sinun on turha kuvitella, että onnistuu koskaan muidenkaan kanssa. Sinun vastuu, sinun vika, sinun moka. Käytännössä et siis voisi lähteä koskaan. Jos lähdet, olet epäonnistunut ja sitoutumiskyvytön luuseri, jolla ei ole tulevaisuutta kenenkään kanssa.

Kun sanot, ettet halua uutta miestä, otat nykyiseltäsi pois mahdollisuuden käytää tuota syyllistys- ja lyttäämistekniikkaa. Kaiken lisäksi vaikuttaa siltä, että ajatus yksin elämisestä on miehellesi hemmetin hankala, ellei jopa mahdoton. Ilmankos vätys tuosta suuttuu...

Vierailija
14/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle

ulìulìulì

mitä sä täällä nillität?

Vierailija
15/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies koittaa manipuloida sinua jäämään uskottelemalla sinulle, ettet tule kenenkään muun kanssa koskaan onnelliseksi. Jos et teidän suhdetta saa toimimaan, ei onnistu kenenkään muunkaan kanssa. Ts. sinun tehtäväsi on jäädä selvittämään teidän suhteenne ja saada se toimimaan. Muuten sinun on turha kuvitella, että onnistuu koskaan muidenkaan kanssa. Sinun vastuu, sinun vika, sinun moka. Käytännössä et siis voisi lähteä koskaan. Jos lähdet, olet epäonnistunut ja sitoutumiskyvytön luuseri, jolla ei ole tulevaisuutta kenenkään kanssa.

Kun sanot, ettet halua uutta miestä, otat nykyiseltäsi pois mahdollisuuden käytää tuota syyllistys- ja lyttäämistekniikkaa. Kaiken lisäksi vaikuttaa siltä, että ajatus yksin elämisestä on miehellesi hemmetin hankala, ellei jopa mahdoton. Ilmankos vätys tuosta suuttuu...

Tämä. 

Vierailija
16/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttumalla siitä että aiot jatkossa olla yksin mies kertoo siitä, että hän luulee olevansa sulle paras mahdollinen mies eikä näe itsessään vikaa. Lisäksi sitä suututtaa kun näet että pärjäät tulevaisuudessa paremmin yksin kuin sen kanssa nyt.

Se että mies haluaa sun olevan ihan erilainen kuin olet kertoo et ei teidän suhteen ongelmia voisi edes korjata (jos voisi ollenkaan) ennen kuin mies selvittelisi oman päänsä kuntoon siitä että miten suhteessa ollaan ja miten toisia kohdellaan.

Vierailija
17/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroleikeissä on kyseessä konfliktien hakuisuus eli rakastetaan sitä sairaalloista dramaa. Ainakin aloittaja rakastaa, kun kerta siitä aloituksen väsäsi. Se on merkki erraattisesta häiriötyypistä

Vierailija
18/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen pienoisnovellin täti keksi tällä kertaa 🤦🏻‍♂️

Vierailija
20/23 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa kissa ja hiiri -leikissä on kysymys tunteista. Halutaan toisesta tai itsestä tunnereaktio vaikka väkisin. Jos ei erosta puhuminen riitä, niin sitten väännetään kuvioon vielä ne tulevaisuudenkin suhteet. Exiä teillä ei käytettävissä ole, koska menitte nuorena yhteen, muuten ne olisi sotkettu tuohon peliin jo kauan sitten.

Rakastakaa toisianne ja näyttäkää toisillenne rehellisesti hyvät ja pahat tunteenne, jos se tuntuu vaivan arvoiselta. Muussa tapauksessa lakatkaa hukkaamasta aikaanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä