Jess!!! Nyt ukkostaa!!!
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:22"]Missä päin? :)
[/quote]
Mä oon ainakin Nurmijärvellä :) t. 3
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:22"]Äsken jyrähti oikeen kunnolla, ikkunat helisi. Hui!
[/quote]
Missä oot?Niin täälläkin.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:22"]Missä päin? :)
[/quote]
Vantaalla
Täällä ei ainakaan jyrise.HARMI. rakastan sitä ukonilman jännitystä :) ja sitä kun iltasin sataa ku alkaa nukkumaan tai kun ei tarvii lähtee enää mihinkään!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:22"]Missä päin? :)
[/quote]
Vantaalla
[/quote]
Ap
Toivottavasti tänne ei tule ukkosta!! :(
Mä kun pelkään ukkosta enemmän ku mitään!!! :(
Täälläkin Vihdissä juuri äsken, ja Nurmijärvelle päin pilvet liikkui ;) ei kestänyt kuin 10 min. :(
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:25"]Täälläkin Vihdissä juuri äsken, ja Nurmijärvelle päin pilvet liikkui ;) ei kestänyt kuin 10 min. :(
[/quote]
No tässä Nurtsillakin on jyrissyt jo tunnin verran, kuudelta satoi hetken aikaa ku esterin perseestä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:19"]Johan tätä on odotettukin!!! ♡
[/quote]
Onko ukkonen ikinä tehnyt tuhoa ap:lle tai läheisille? Sitten kun talo syttyy palamaan, voi olla ettet enää sitä odota.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:19"]Johan tätä on odotettukin!!! ♡
[/quote]
Onko ukkonen ikinä tehnyt tuhoa ap:lle tai läheisille? Sitten kun talo syttyy palamaan, voi olla ettet enää sitä odota.
[/quote]
Ei onneksi. Toivottavasti ei teekään. Mutta niin kauan kun saan katsoa ukkosta turvassa ja rauhallisin mielin, rakastan sitä!!! Ap
Kliimaksi oli kyllä nyt vähän laimea. Olisi jytissyt oikein kunnolla, niin että ikkunalasit helisee ja maa tärisee. Silloinkin minä sanon vielä että lisää, lisää.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:28"]Roihuvuori. Mustat pilvet. Nyt jyrähti.
[/quote] Nyt sataa. Antaa sataa.
Täällä ukkosti eilen. Ja perjantainakin vähän rähisi, oli sähköt jopa välillä pois.