Paksupohjaloaferit IS: Tässä ovat kevään suosikkikengät – jalassa nyt ”kaikilla” tyylikkäillä tyypeillä
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008614796.html
Eikö tavalliset loaferit riitä?
Kommentit (51)
Tosi kauniit ja naiselliset kengät varsinkin, jos kengännumero on 40. Kuvassa kaiken komeuden kruunaa sukat.
Onko ideana myös pukeutua mahdollisimman rumasti?
Ostin omani viime syksynä. Tosi hyvä kävellä pitkiäkin matkoja, vetää vertoja tässä Nikeille. Otin kyllä tarkoituksella kevyet.
Näyttävät siltä, että noillahan pienempi nainen soutaisi Ruotsiin.
Mustat versiot näyttää ihan Englannin Lissun vakiokengiltä.
Puuttuu vain corgit jaloissa pyörimästä. Aika mummo-osastoa.
Useimmiten kaikenlaiset trendikengät kannattaa jättää väliin. Ja muutkin vastaavissa lehtijutuissa esitellyt trendivaatteet, kuten tämän talven aikuisten kypärämyssyt.
Hyvä etten heittänyt roskiin noita yhdeksänkymmentäluvulla. Nyt voin kaivaa trendikamat suoraan vaatehuoneesta.
Pari viikkoa sitten juuri osuivat silmään ja kauhistelin, että miksi minulla on tuollaisia inva-/kipsikengän näköisiä köpperöitä kaapissa. Mutta olenkin trendikäs!
Ihanaa, viimein voin olla muodikas.
Olen vuosia pitänyt tuollaisista kengistä.
Jännä juttu että joillekin nuo ovat "tätikengät" tai "mummokengät".
Minulle ne ovat koulutyttökengät.
Jos nainen pukeutuu kuvan mukaisesti niin ei tarvitse kyllä pelätä miesten lähestymistä 🥴
Alkoi väkisin naurattaa kun kuvittelin itseni noissa releissä. Kengät sinänsä ok.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä etten heittänyt roskiin noita yhdeksänkymmentäluvulla. Nyt voin kaivaa trendikamat suoraan vaatehuoneesta.
Pari viikkoa sitten juuri osuivat silmään ja kauhistelin, että miksi minulla on tuollaisia inva-/kipsikengän näköisiä köpperöitä kaapissa. Mutta olenkin trendikäs!
Minulla on tuommoiset kuin nuo vamskon kengät 1970- luvun alusta. Kyllä ne jostain löytyy kun varastoja kaivelen. T. Muodikas mummu vm. 1955.
Yleensä nämä menaikkoset-kakkalehden muotijutut on yhtä huonoa laatua kun niitten vakiohaistateltava sarjarakastuja aitolehemä.
Onko nyt muotia pukeutua pari numeroa liian isoihin vaatteisiin?
Ihan kivoja. Noi pavementin varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt muotia pukeutua pari numeroa liian isoihin vaatteisiin?
Taitaa olla
mieluummin noi kengät kun rumat pukeutumistyylit, mitä noilla oli..
Yksi kenkä painaa ainakin kilon. Käy kuntoilusta noissa marssiminen.