Ei pääse kauppaan kun ulkona on tuollainen jääkeli
Kommentit (41)
EI noista nastakengistä ole iloa kun kauppaan pitää mennä.
Eli.
Tilaa ruoka kotiin kauppakassikuljetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Eli.
Miksei? Kyllä mulle ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomen kalleimat
-kotimainen mansikka
-hiekotushiekka
Hiekoitushiekasta on pula. Kaikki naisten pilluissa?
Ei vaan kaltaistesi esinahan alla.
Mihin tahansa kenkiin itse asennettavia nastoja saa myös!
Esim. tästä:
https://www.puuilo.fi/bestgrip-jaanasta-6x8-2-2mm-20kpl
Hyvät nastakengät maksavat toista sataa euroa, eikä kaikilla ole sellaista rahaa heti kenkiin laitettavaksi. Nämä maksavat murto-osan siitä, ja tosiaan nastat voi laittaa vaikka kumisaappaisiin!
Ainakin isommista marketeista voi tilata sapuskat kotiinkuljetuksena. Olisiko siinä sinulle vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
suomen kalleimat
-kotimainen mansikka
-hiekotushiekka
Hiekka on oikeasti hemmetin kallista. Hiekka mitä voi käyttää hiekoitukseen ja rakentamiseen. Maailmassa kyllä riittää hiekkaa mutta n. 90% on liian pientä pyöreää.
huuto Kalliosta kirjoitti:
Ainakin isommista marketeista voi tilata sapuskat kotiinkuljetuksena. Olisiko siinä sinulle vaihtoehto?
Ei oo rahaa koko ajan maksaa 10 euroa kuljetuksesta
Onko tietoa milloin noi pirun jäät sulaa?!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liukuesteet, eli sellaiset kenkien päälle laitettavat kumilenkit, joissa nastat jäävät pohjan alle. En ole tänä talvena kertaakaan kaatunut.
Mistä näitä saa? ja miten niitä pääsen kauppaan hakemaan nyt??
Tilaa vaikka taksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liukuesteet, eli sellaiset kenkien päälle laitettavat kumilenkit, joissa nastat jäävät pohjan alle. En ole tänä talvena kertaakaan kaatunut.
Tilaa vaikka taksi.
Kaikki ei ole niin varakkaita
Ihan itse me muutkin ollaan nastakenkämme hankittu.
Vierailija kirjoitti:
on sellaisiakin nastakenkiä, joiden nastat painuvat sisätiloissa kengänpohjan sisään ja näin ei ole liukasteluriskiä eikä lattiatkaan vaurioidu.
Miten nämä käytännössä toimivat? Eikö näissä ole riskinä se, että nastat painuvat kovalla jäällä kengänpohjan sisään ja eivät siksi toimi ensisijaisessa tarkoituksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa vaikka taksi.
Eli yhteiskunnan pitäisi ne tuoda ilmaiseksi kotiovelle?
Vierailija kirjoitti:
Eli.
samalla kun tilaa ruoan kotiinkuljetuksella, voi laittaa nettikaupassa ostoskoriin nastakengät. Sitten tulee ne nastakegätkin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa vaikka taksi.
Eli yhteiskunnan pitäisi ne tuoda ilmaiseksi kotiovelle?
Mietin vain milloin pääsee itse kauppaan
TeeSeItseNastaKengät kirjoitti:
Mihin tahansa kenkiin itse asennettavia nastoja saa myös!
Esim. tästä:
https://www.puuilo.fi/bestgrip-jaanasta-6x8-2-2mm-20kpl
Hyvät nastakengät maksavat toista sataa euroa, eikä kaikilla ole sellaista rahaa heti kenkiin laitettavaksi. Nämä maksavat murto-osan siitä, ja tosiaan nastat voi laittaa vaikka kumisaappaisiin!
omat nastakenkäni maksoivat 49,90. Ovat toimineet. Ostin ne nimenomaisesti vain liukkaita kelejä varten, siksi kelpasi halvin malli. irtonastat toki tuotakin halvempia, mutta on se kenkäkin sitten maksanut mihin ne nastat liimaa.
kunnan johtaja tässä hei,
osta nastakengät niin ei tarvii nostaa syytettä ja saada satoja tuhansia euroja meiltä oikeudessa. sen jälkeen me joutuisimme hiekottamaan jokainen polun mutka takahikilää myöten ettei kukaan liukastu ja nosta syytettä. minunkin täytyy saada voita leivän päälle, katsos.
Vierailija kirjoitti:
Eli.
Ei minun nastakengistä ole mitään haittaa kaupassa, sillä eivät ole liukkaat ollenkaan. Olen käynyt niillä kaupoissa ja kauppakeskuksissa. Nuo nastat painuvat kai hieman sisään, joten hyvin niillä pystyy kaupassa kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli.
Miksei? Kyllä mulle ainakin on.
Oonpa meinannut kaatua muutaman kerran niillä hiton nastoilla tuolla kauppakeskuksissa. Siellä on ulkonakin lämmitetyt käytävät,ei tartte nastoja. Sisällä on kuivaa,mutta voi olla vesitippoja tms ja siinä kun liukastuu niin vot!
Puhumattakaan siitä inhasta rapsrapsrapsraps äänestä- yäkk
https://ruuhkavuodet.fi/2021/01/18/joko-kokeilit-tata-pakkaskelien-vill…
"Eräs Kristan julkaisuun kommentoinut seuraaja antaa hyvän villasukkavinkin myös liukkaille keleille.
-Auttaa muuten myös sellaisella säällä kun pakkasen jälkeen tulee lauha ja sitten taas pakkanen ja joka paikka peili jäässä. Villasukka toimii liukuesteenä"