Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihastunut nainen ajattelee?

Vierailija
16.02.2022 |

Toisessa ketjussa kysyttiin, mitä ihastuneen miehen päässä liikku. Voisitteko naiset vastaavasti kertoa, mitä ajattelette ihastuneena?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, miehellä voi olla vaativa ammatti ja sitten nainen ajattelee, että ei ehkä olisi riittävän hyvä miehelle.

Tollasessa ammatissa ei saisi olla yksityiselämän ongelmia ja nainen voi ajatella, että parempi kuin ei seurustele tollasen miehen kanssa, että jos tulee vaikka erimielisyyksiä mitkä voi vaikuttaa miehen työhön. 

Vierailija
62/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en sopisi upseerin vaimoksi.

Joutuisi vielä vaikka häpeämään minua.

Minulla ei ole vakituista työpaikkaakaan.

Joten miksi edes tutustua armeijassa työskenteleviin miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä miettii keskustelunpätkiä, käytyjä ja kuvitteellisia. Haaveilee siitä, miten voitais lähentyä. Muistelee sitä, miltä hän näyttää ja kuulostaa. Ylianalysoi omaa ja hänen käytöstään, ja irvistää kun tajuaa olleensa idiootti. Tajuaa etsivänsä häntä väkijoukosta vaikka tietää että todennäköisyys löytämiselle on nolla, ja irvistää uudelleen. Seksikin käy usein mielessä, kyllä.

Joskus en tiedä olenko keski-ikäinen vai ikuinen teini.

Vierailija
64/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä miettii keskustelunpätkiä, käytyjä ja kuvitteellisia. Haaveilee siitä, miten voitais lähentyä. Muistelee sitä, miltä hän näyttää ja kuulostaa. Ylianalysoi omaa ja hänen käytöstään, ja irvistää kun tajuaa olleensa idiootti. Tajuaa etsivänsä häntä väkijoukosta vaikka tietää että todennäköisyys löytämiselle on nolla, ja irvistää uudelleen. Seksikin käy usein mielessä, kyllä.

Ihastuneet naiset siis ajattelevat jossain määrin samoja asioita kuin miehet. 

Vierailija
65/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen paljon kaikenlaisia vaihtoehtoja, missä eri tilanteissa voisimme päätyä sänkyyn/pussailemaan/halimaan/tms. Lisäksi mietin, sanoinkohan jotain tyhmää viimeksi tavatessamme ja onko hän saanut hyvän vai huonon vaikutelman minusta. Muistelen kaikkea kivaa tai mielenkiintoista, mitä hän on sanonut.

Tämänhetkinen ihastukseni on varattu, joten en voi yrittää toteuttaa hänen kanssaan mitään. :(

Vierailija
66/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuneet naiset siis ajattelevat jossain määrin samoja asioita kuin miehet. 

Ihmekö tuo, ihmisiähän tässä kaikki ollaan.

Vierailija
67/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen paljon kaikenlaisia vaihtoehtoja, missä eri tilanteissa voisimme päätyä sänkyyn/pussailemaan/halimaan/tms. Lisäksi mietin, sanoinkohan jotain tyhmää viimeksi tavatessamme ja onko hän saanut hyvän vai huonon vaikutelman minusta. Muistelen kaikkea kivaa tai mielenkiintoista, mitä hän on sanonut.

Tämänhetkinen ihastukseni on varattu, joten en voi yrittää toteuttaa hänen kanssaan mitään. :(

Kaiketi ihastusta voi kuitenkin ajatella ja haaveilla. Ainakin itse haaveilen häpeilemättä.

Vierailija
68/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveiletteko romattisesta seksistä ihastuksenne kanssa, vai tuhmemmista jutuista? Itse olen huomannut haaveilevani hyvin hellästä, rauhallisesta seksistä ihastuksen kanssa, vaikka muuten fantasiat ovat tuhmempia.

Minäkin huomaan muistavani kaikki ihastuksen puheet. Mikään muu ei jää päähän noin helposti. Ylianalysointikin on suuressa roolissa ajatuksissa.

Vierailija
69/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveiletteko romattisesta seksistä ihastuksenne kanssa, vai tuhmemmista jutuista? Itse olen huomannut haaveilevani hyvin hellästä, rauhallisesta seksistä ihastuksen kanssa, vaikka muuten fantasiat ovat tuhmempia.

Minäkin huomaan muistavani kaikki ihastuksen puheet. Mikään muu ei jää päähän noin helposti. Ylianalysointikin on suuressa roolissa ajatuksissa.

Hmm, itse oikeastaan molemmista. Sekä hyvin tavanomaisesta romanttisesta seksistä että tuhmemmista ja kummallisemmista jutuista. Osa fantasioista on niinkin kummallista settiä, että niitä ei kiinnostaisi edes toteuttaa.

Vierailija
70/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun seksikuvitelmani eivät juuri ehdi alkua pidemmälle. Kuvittelen lähinnä, kuinka siihen tilanteeseen päädytään, oikein hitaasti ja kaikkine pienine sanoineen ja eleineen. Itse seksi jää usein kuvittelematta.

Vierailija
71/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun seksikuvitelmani eivät juuri ehdi alkua pidemmälle. Kuvittelen lähinnä, kuinka siihen tilanteeseen päädytään, oikein hitaasti ja kaikkine pienine sanoineen ja eleineen. Itse seksi jää usein kuvittelematta.

Minulla sama, mutta ajatukset jatkuvat ehkä hieman pidemmälle. Haaveilen ihastuksesta alasti ja hänen halustaan, ilman että ajaudutaan edes varsinaiseen esileikkiin.

Vierailija
72/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, naiset on yksilöitä.

Ja mies saattaa luulla, että suhdetta ei tullut, jos hän on vaikka lyhyt, mutta oikeasti nainen saattaa olla tosi ihastunut, mutta ei uskalla kokeilla suhdetta miehen kanssa. Naisella voi olla raskausarpia tai muuta ulkonäköjuttua mitä ei halua miehelle näyttää. Tai miehellä voi olla lapsia ja ei ehkä jaksa sitä miehen lasta tai kavereita.

Tai on joku muu juttu, mistä nainen voi ajatella, että ei kelpaa miehelle, jos mies tietäisi kaiken.

Helpompaa on vaan sanoa, ettei homma toimi ja jättää kokeilematta ja sitten mies voi jäädä siihen uskoon, että hän on liian lyhyt, vaikka ongelmat oli ihan muita mitä nainen ei kehdannut ääneen puhua.

Eli olisi voinut tulla hyvä suhde, mutta nainen ajattelee etukäteen päässä asioita ja skenaarioita, että suhde ei kuitenkaan onnistu eikä uskalla edes kokeilla.

Kun on aivan korviaan myöten ihastunut, niin silloin näkee itsensäkin paremmassa valossa. Itse ainakin unohdan olevani suohirviö. Vasta kun on jo tovi oltu läheisemmässä kanssakäymisessä ja ensimmäinen glitterverho ja hormoniusva tipahtaa silmiltä, vaunut muuttuvat kurpitsaksi jne, sitä muistaa että minähän olen tämä suonikohjuinen Tuhkimo. Siinä vaiheessa voin alkaa taas kyseenalaistaa, että tykkääköhän tuo minusta sittenkään. Alun huumassa sitä jotenkin sokaistuu myös omille vioilleen.

Vierailija
73/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähinnä sitä, että miltä tuntuisi päästä kyseisen ihmisen syliin ja miltä hänen kosketuksensa tuntuisi. 

Vierailija
74/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, miten samankaltaisia monet kirjoitukset ovat! Tai siis tuo, miten ihastunut kuvittelee vuoropuhelua ja käsikirjoittaa erilaisia romanttisia tapahtumia eri paikoissa. Itse olen naisena yllättynyt, miten voisin allekirjoittaa useammankin viestin.

Vierailija
75/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No k ullia k ullia k ullia

paksua k ullia kullia

pitkää ja paksua k ullia

K yrpää K yrpää K yrpää ! ! !

Siinä pä se.

Vierailija
76/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, mutta ajatukset jatkuvat ehkä hieman pidemmälle. Haaveilen ihastuksesta alasti ja hänen halustaan, ilman että ajaudutaan edes varsinaiseen esileikkiin.

Minä olen tainnut useammin kohdata sinunkaltaisia naisia. Tykkäävät kun mies haluaa, mutta homma ei kuitenkaan etene seksiin. Kivaa on silti ollut.

t. Mies

Vierailija
77/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain romanttisesta t. mies

Vierailija
78/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden ykkösfantasia: aamuluennolle suoraan miehen luota todella saaneen näköisenä!

En olisi koskaan uskaltanut tehdä niin oikeasti. ;)

Vierailija
79/82 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitähän vikaa tuostakin miehestä vielä löytyy."

Liian hyvää ollakseen totta. Ja liian usein tuo valitettavasti on juuri noin.

En ole ikinä ihastuessani kuvitellut miestä täydelliseksi. En ole myöskään ihastunut tuollaiseen liian hyvää ollakseen totta-tyyppiin.

Sulla onkin varmaan ollut terveet ja hyvät parisuhteet ja miehet kohdelleet tasa-arvoisesti.

Vierailija
80/82 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä miestä. Mies tuntuu yliluonnollisen ihanan näköiseltä ja on yliluonnollisen ihana.

Miltä tuntuu jos myös saat hänet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän