Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihastunut nainen ajattelee?

Vierailija
16.02.2022 |

Toisessa ketjussa kysyttiin, mitä ihastuneen miehen päässä liikku. Voisitteko naiset vastaavasti kertoa, mitä ajattelette ihastuneena?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on mulle kihelmöivä tunnetila, enempi on semmoista tunnetta ja pientä jännittämistä. Kuvittelen miten suudeltaisiin, kuvittelen eri taustoja/näkymiä, tyyliin suudellaan metsässä, suudellaan makuuhuonessa, suudellaan jouluvalojen alla, suudellaan hikisinä treenin jälkeen, suudellaan pikkusuukkoja elokuvan mainostauolla jne. Muistelen miehen kasvoja, naurua, silmien ilmettä, muistelen jotain yhteistä hetkeä kun hymyiltiin ja oli ihanaa. Sitten kuvittelen miten purisin vähän miehen niskaa, ihan hellästi, mies katsoo oho sinua ja nostaa minut käsivarsilleen ja kantaa jonnekin, pidennän kuvittelemista kantamisen kohdalla - siinä on jotain niin sytyttävää, sitten mies sanoo "rakastan sinua", sitten nauretaan ja on onnellista. Seksiä kuvittelen niin, näen ihojen koskettamisia, näen pitkittyneen seksihomman, jossa hän saa maata paikallaan ja minä saan rauhassa koskettaa hänen siluettiaan, en nyt löydä tähän sanoja mitä tarkoitan, sitten painaudun häntä vasten ja haluan tuntea sen, miltä hänen ja minun kropat tuntuvat päällekäin, sitten vaihdetaan niin että minä makaan ja hän piirtää minut kosketuksineen muistiinsa jne. Tästä edetään seksin maailmaan, se on seikkailua ja tyyliin tuhannen ja yhden yön tarinat, ei siis edetä pene traatioon kaavan mukaan. Kuvittelen kuinka kaikki olisi mahdollista. 

T: ei kokemusta seksisuhteista eikä kokemusta kunnon/pitkän linjan seurustelusuhteista,  vain nimeksi /hippusen kokemusta suhdemaailmasta. :D 

Vierailija
22/82 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa vaan katsoa ja koskea häntä. Voisin olla loppuelämän syömättä. Haluan tuntea hänet paremmin, mutta toisaalta en tiedä. Haluaisin olla vain hiljaa hänen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/82 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,9% seksiä

Vierailija
25/82 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin miestä todella paljon, kehittelen päässäni erilaisia skenaarioita miehen kanssa, ajattelen seksin harrastamista hänen kanssa, miltä hän näyttää ilman vaatteita yms. Käytän myös luvattoman paljon aikaa siihen että mietin miten pukeudun, meikkaan, laitan hiukset ja mitä hajuvettä laitan kun tiedän että tulen näkemään ihastukseni. Iltaisin hän on yleensä viimeinen ajatus ennen nukahtamista.

Terkuin ihastunut nainen.

Pusu sulle.

Vierailija
26/82 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitähän vikaa tuostakin miehestä vielä löytyy."

Heh, tämä on selvästi ollut suhteessa toisin kuin eka vastaaja. Vähän eri näkökannat.

Tämä on selkeästi huomattavissa seurustelleista naisista, he tavallaan kuin jo valmiiksi odottavat että miehestä tulee sika.

Ei nyt kuitenkaan kaikista seurustelleista. On myös naisia, jotka ei ole sikojen kanssa seurustelleet.

Vierailija
27/82 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa hänellä iso kikkeli.

sama! Ihastuin pari viikkoa sitten ja kiitän tuuriani että hänellä iso! Kiitos!

Vierailija
28/82 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin miestä todella paljon, kehittelen päässäni erilaisia skenaarioita miehen kanssa, ajattelen seksin harrastamista hänen kanssa, miltä hän näyttää ilman vaatteita yms. Käytän myös luvattoman paljon aikaa siihen että mietin miten pukeudun, meikkaan, laitan hiukset ja mitä hajuvettä laitan kun tiedän että tulen näkemään ihastukseni. Iltaisin hän on yleensä viimeinen ajatus ennen nukahtamista.

Terkuin ihastunut nainen.

Kuulostaa aika rassaavalta. Ei ihme, että tuo menee vähitellen aina ohi...

Vierailija
29/82 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä ajattelee, koska olen mies, mutta laittautuminen minua varten ainakin tapahtuu ja sellainen mielistely vaikka sanoisin mitä tahansa. Ei suutu oikein mitenkään ja silmäpeliä vähän väliä.

Ei sillä, että kiinnostaisi, mutta kunpa hekin tajuaisivat näiden kaikkien vuosien jälkeen viimein.

Vierailija
30/82 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä miestä. Mies tuntuu yliluonnollisen ihanan näköiseltä ja on yliluonnollisen ihana.

Vierailija
31/82 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen on mulle kihelmöivä tunnetila, enempi on semmoista tunnetta ja pientä jännittämistä. Kuvittelen miten suudeltaisiin, kuvittelen eri taustoja/näkymiä, tyyliin suudellaan metsässä, suudellaan makuuhuonessa, suudellaan jouluvalojen alla, suudellaan hikisinä treenin jälkeen, suudellaan pikkusuukkoja elokuvan mainostauolla jne. Muistelen miehen kasvoja, naurua, silmien ilmettä, muistelen jotain yhteistä hetkeä kun hymyiltiin ja oli ihanaa. Sitten kuvittelen miten purisin vähän miehen niskaa, ihan hellästi, mies katsoo oho sinua ja nostaa minut käsivarsilleen ja kantaa jonnekin, pidennän kuvittelemista kantamisen kohdalla - siinä on jotain niin sytyttävää, sitten mies sanoo "rakastan sinua", sitten nauretaan ja on onnellista. Seksiä kuvittelen niin, näen ihojen koskettamisia, näen pitkittyneen seksihomman, jossa hän saa maata paikallaan ja minä saan rauhassa koskettaa hänen siluettiaan, en nyt löydä tähän sanoja mitä tarkoitan, sitten painaudun häntä vasten ja haluan tuntea sen, miltä hänen ja minun kropat tuntuvat päällekäin, sitten vaihdetaan niin että minä makaan ja hän piirtää minut kosketuksineen muistiinsa jne. Tästä edetään seksin maailmaan, se on seikkailua ja tyyliin tuhannen ja yhden yön tarinat, ei siis edetä pene traatioon kaavan mukaan. Kuvittelen kuinka kaikki olisi mahdollista. 

T: ei kokemusta seksisuhteista eikä kokemusta kunnon/pitkän linjan seurustelusuhteista,  vain nimeksi /hippusen kokemusta suhdemaailmasta. :D 

Aika elokuvamaiselta kieltämättä kuulostaa :D

Vierailija
32/82 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mitään. Tunteita ei kannata liiaksi näyttää.

Vierailija
33/82 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUNAAAAA!

Vierailija
34/82 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MUNAAAAA!

Keitettyä vai paistettua?

Vierailija
35/82 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen miettii että kylläpäs se tuntuu hyvältä kun mies tykkää minusta ja tunnen itseni halutuksi ja seksikkääksi. Ikäänkuin kehuisi itseään peilissä.

Vierailija
36/82 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen miettii että kylläpäs se tuntuu hyvältä kun mies tykkää minusta ja tunnen itseni halutuksi ja seksikkääksi. Ikäänkuin kehuisi itseään peilissä.

Katsoit juuri itseäsi peiliin ja kerroit, miltä sinusta itsestäsi tuntuisi, jos olisit ihastunut mieheen.

Vierailija
37/82 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ensin, että haluaa päästä mahdollisimman lähelle toista, jutella ja tutustua.

Jonkin ajan päästä seuraa se vaihe, kun alkaa miettiä onko toinen paitsi hot, myös turvallinen ja luotettava.

Siinä vaiheessa määräytyy mihin suuntaan juttu kehittyy. Se joko jatkuu tai lakastuu, jos toiseen ei voi luottaa.

Tämä on luullakseni enemmistön kokemus, eli tärkeintä on luottamus. Mutta tietysti osalla kaikki menee ihan eri tavalla, kun on toinen tärkeysjärjestys.

Vierailija
38/82 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa hänellä iso kikkeli.

sama! Ihastuin pari viikkoa sitten ja kiitän tuuriani että hänellä iso! Kiitos!

Mistä sinä sen tiedät?

Vierailija
39/82 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitähän vikaa tuostakin miehestä vielä löytyy."

No, itse ajattelen enemmänkin että mitähän se mies ajattelee, kun kaikki mun viat selviävät sille.

Vierailija
40/82 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä moni ajattelee seksiä. Luulin että enemmän suutelua tai raukeana seksin jälkeen makaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme