Mitä ihastunut nainen ajattelee?
Toisessa ketjussa kysyttiin, mitä ihastuneen miehen päässä liikku. Voisitteko naiset vastaavasti kertoa, mitä ajattelette ihastuneena?
Kommentit (82)
Saisipa vaan katsoa ja koskea häntä. Voisin olla loppuelämän syömättä. Haluan tuntea hänet paremmin, mutta toisaalta en tiedä. Haluaisin olla vain hiljaa hänen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin miestä todella paljon, kehittelen päässäni erilaisia skenaarioita miehen kanssa, ajattelen seksin harrastamista hänen kanssa, miltä hän näyttää ilman vaatteita yms. Käytän myös luvattoman paljon aikaa siihen että mietin miten pukeudun, meikkaan, laitan hiukset ja mitä hajuvettä laitan kun tiedän että tulen näkemään ihastukseni. Iltaisin hän on yleensä viimeinen ajatus ennen nukahtamista.
Terkuin ihastunut nainen.
Pusu sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitähän vikaa tuostakin miehestä vielä löytyy."
Heh, tämä on selvästi ollut suhteessa toisin kuin eka vastaaja. Vähän eri näkökannat.
Tämä on selkeästi huomattavissa seurustelleista naisista, he tavallaan kuin jo valmiiksi odottavat että miehestä tulee sika.
Ei nyt kuitenkaan kaikista seurustelleista. On myös naisia, jotka ei ole sikojen kanssa seurustelleet.
Vierailija kirjoitti:
Olispa hänellä iso kikkeli.
sama! Ihastuin pari viikkoa sitten ja kiitän tuuriani että hänellä iso! Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Mietin miestä todella paljon, kehittelen päässäni erilaisia skenaarioita miehen kanssa, ajattelen seksin harrastamista hänen kanssa, miltä hän näyttää ilman vaatteita yms. Käytän myös luvattoman paljon aikaa siihen että mietin miten pukeudun, meikkaan, laitan hiukset ja mitä hajuvettä laitan kun tiedän että tulen näkemään ihastukseni. Iltaisin hän on yleensä viimeinen ajatus ennen nukahtamista.
Terkuin ihastunut nainen.
Kuulostaa aika rassaavalta. Ei ihme, että tuo menee vähitellen aina ohi...
En tiedä mitä ajattelee, koska olen mies, mutta laittautuminen minua varten ainakin tapahtuu ja sellainen mielistely vaikka sanoisin mitä tahansa. Ei suutu oikein mitenkään ja silmäpeliä vähän väliä.
Ei sillä, että kiinnostaisi, mutta kunpa hekin tajuaisivat näiden kaikkien vuosien jälkeen viimein.
Sitä miestä. Mies tuntuu yliluonnollisen ihanan näköiseltä ja on yliluonnollisen ihana.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on mulle kihelmöivä tunnetila, enempi on semmoista tunnetta ja pientä jännittämistä. Kuvittelen miten suudeltaisiin, kuvittelen eri taustoja/näkymiä, tyyliin suudellaan metsässä, suudellaan makuuhuonessa, suudellaan jouluvalojen alla, suudellaan hikisinä treenin jälkeen, suudellaan pikkusuukkoja elokuvan mainostauolla jne. Muistelen miehen kasvoja, naurua, silmien ilmettä, muistelen jotain yhteistä hetkeä kun hymyiltiin ja oli ihanaa. Sitten kuvittelen miten purisin vähän miehen niskaa, ihan hellästi, mies katsoo oho sinua ja nostaa minut käsivarsilleen ja kantaa jonnekin, pidennän kuvittelemista kantamisen kohdalla - siinä on jotain niin sytyttävää, sitten mies sanoo "rakastan sinua", sitten nauretaan ja on onnellista. Seksiä kuvittelen niin, näen ihojen koskettamisia, näen pitkittyneen seksihomman, jossa hän saa maata paikallaan ja minä saan rauhassa koskettaa hänen siluettiaan, en nyt löydä tähän sanoja mitä tarkoitan, sitten painaudun häntä vasten ja haluan tuntea sen, miltä hänen ja minun kropat tuntuvat päällekäin, sitten vaihdetaan niin että minä makaan ja hän piirtää minut kosketuksineen muistiinsa jne. Tästä edetään seksin maailmaan, se on seikkailua ja tyyliin tuhannen ja yhden yön tarinat, ei siis edetä pene traatioon kaavan mukaan. Kuvittelen kuinka kaikki olisi mahdollista.
T: ei kokemusta seksisuhteista eikä kokemusta kunnon/pitkän linjan seurustelusuhteista, vain nimeksi /hippusen kokemusta suhdemaailmasta. :D
Aika elokuvamaiselta kieltämättä kuulostaa :D
En oikeastaan mitään. Tunteita ei kannata liiaksi näyttää.
Vierailija kirjoitti:
MUNAAAAA!
Keitettyä vai paistettua?
Nainen miettii että kylläpäs se tuntuu hyvältä kun mies tykkää minusta ja tunnen itseni halutuksi ja seksikkääksi. Ikäänkuin kehuisi itseään peilissä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen miettii että kylläpäs se tuntuu hyvältä kun mies tykkää minusta ja tunnen itseni halutuksi ja seksikkääksi. Ikäänkuin kehuisi itseään peilissä.
Katsoit juuri itseäsi peiliin ja kerroit, miltä sinusta itsestäsi tuntuisi, jos olisit ihastunut mieheen.
Tietysti ensin, että haluaa päästä mahdollisimman lähelle toista, jutella ja tutustua.
Jonkin ajan päästä seuraa se vaihe, kun alkaa miettiä onko toinen paitsi hot, myös turvallinen ja luotettava.
Siinä vaiheessa määräytyy mihin suuntaan juttu kehittyy. Se joko jatkuu tai lakastuu, jos toiseen ei voi luottaa.
Tämä on luullakseni enemmistön kokemus, eli tärkeintä on luottamus. Mutta tietysti osalla kaikki menee ihan eri tavalla, kun on toinen tärkeysjärjestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa hänellä iso kikkeli.
sama! Ihastuin pari viikkoa sitten ja kiitän tuuriani että hänellä iso! Kiitos!
Mistä sinä sen tiedät?
Vierailija kirjoitti:
"Mitähän vikaa tuostakin miehestä vielä löytyy."
No, itse ajattelen enemmänkin että mitähän se mies ajattelee, kun kaikki mun viat selviävät sille.
Kylläpä moni ajattelee seksiä. Luulin että enemmän suutelua tai raukeana seksin jälkeen makaamista.
Ihastuminen on mulle kihelmöivä tunnetila, enempi on semmoista tunnetta ja pientä jännittämistä. Kuvittelen miten suudeltaisiin, kuvittelen eri taustoja/näkymiä, tyyliin suudellaan metsässä, suudellaan makuuhuonessa, suudellaan jouluvalojen alla, suudellaan hikisinä treenin jälkeen, suudellaan pikkusuukkoja elokuvan mainostauolla jne. Muistelen miehen kasvoja, naurua, silmien ilmettä, muistelen jotain yhteistä hetkeä kun hymyiltiin ja oli ihanaa. Sitten kuvittelen miten purisin vähän miehen niskaa, ihan hellästi, mies katsoo oho sinua ja nostaa minut käsivarsilleen ja kantaa jonnekin, pidennän kuvittelemista kantamisen kohdalla - siinä on jotain niin sytyttävää, sitten mies sanoo "rakastan sinua", sitten nauretaan ja on onnellista. Seksiä kuvittelen niin, näen ihojen koskettamisia, näen pitkittyneen seksihomman, jossa hän saa maata paikallaan ja minä saan rauhassa koskettaa hänen siluettiaan, en nyt löydä tähän sanoja mitä tarkoitan, sitten painaudun häntä vasten ja haluan tuntea sen, miltä hänen ja minun kropat tuntuvat päällekäin, sitten vaihdetaan niin että minä makaan ja hän piirtää minut kosketuksineen muistiinsa jne. Tästä edetään seksin maailmaan, se on seikkailua ja tyyliin tuhannen ja yhden yön tarinat, ei siis edetä pene traatioon kaavan mukaan. Kuvittelen kuinka kaikki olisi mahdollista.
T: ei kokemusta seksisuhteista eikä kokemusta kunnon/pitkän linjan seurustelusuhteista, vain nimeksi /hippusen kokemusta suhdemaailmasta. :D