Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa ettei enää kiinnosta

Vierailija
30.06.2015 |

Miten ihmeessä kertoa miehelle ettei enää kiinnosta/ei halua seurustella?? Ollaan oltu yli vuosi yhdessä, mutta yksi luonteenpiirre hänessä on alkanut kaivertaa mieltäni ja tiedän etten voi elää asian kanssa pidemmän päälle. Kyseessä siis mustasukkaisuus. Olemme asiasta useasti puhuneet ja mies on sanonut ymmärtävänsä ja luvannut ettei enää takerru turhiin asioihin (täysin viattomista tilanteista kehittelee päässään isoja asioita ja sitten syyttää minun loukanneen häntä). Silti aina jonkun ajan päästä asia tulee jollain tavoin esiin. Tämän myötä omat tunteeni häntä kohtaan ovat vain yksinkertaisesti kadonneet! Vielä kuukausi sitten olin varma että kaikki järjestyy ja että haluan olla miehen kanssa aina. Koin hänen olevan minulle täydellinen (ja onkin muilta osin täydellisen ihana) ja vakuuttelin rakkauttani useasti. Olemme suunnitelleet yhteistä asuntoa ja tulevaisuutta jo pitkälle. Mutta, nyt kaikki tunteeni ovat vain hävinneet täysin. En tiedä onko tuo mustasukkaisuus ainoa syy, en oikein osaa sanoa. Mutta ainoa mitä häntä kohtaan tunnen, on kaverillisuus. En todellakaan haluaisi enää pussailla, halailla, saatika harrastaa seksiä. En haluaisi edes tavata enää. Olenkin keksinyt kaikkea muuta menoa tapaamisten välttämiseksi ja vähentänyt hellydenosoituksiani totaalisesti. Tästä huolimatta mies ei ole huomannut (tai halunnut huomata) mitään muutosta, eikä kysellyt asiasta. On antanut minulle tilaa, mutta kuitenkin haluaisi nähdä usein ja tietysti pussailla ym. Sanoo myös entistä useammin rakastavansa ja kaipaavansa minua ja kehuu kaikin tavoin (ehkä juuri siksi että huomannut käytöksessäni muutoksia). Olen vastannut hänelle rutiininomaisesti, mutta todellisuudessa en enää lainkaan ikävöi enkä rakasta. Miten ihmeessä sanon tämän hänelle? Siis ilman että romahtaa täysin ja alkaa syyttelemään itseään jne. Mustasukkaisuusasiasta haluaisin mainita, mutta sitten varmaan kokee että syyllistän häntä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, tule kertomaan miten kävi. Minä olin pienen ikuisuuden mustasukkaisen miehen kanssa. Todellakin hän kiukutteli tyhjästä, syytti minua ja teki tarkistussoittoja yms. kun olimme naimisissa, eikä erotilanne mennyt yhtään sen paremmin. Minunkin tunteet kuolivat. Kohtalotoverina voin sanoa, että kannattaa erota nyt.

Vierailija
22/29 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:30"]

Sinuna hankkisin asunnon ja muuttaisin pois.

Mustasukkainen mies on suuri riski. Hän saattaa vahingoittaa sinua, kun olet lähdössä.

[/quote]

Aloittaja ei taida vielä asua miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi on kypsä ja selittää asian hyvin. Myös sen, että olet kyllä välittänyt kovasti. Olet yrittänyt selvittää sinua painavaa asiaa, mutta se ei keskusteluista huolimatta ole ratkennut. Näytä tuo teksti miehellesi.

Vierailija
24/29 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraise treffrillä

Vierailija
25/29 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu todellakin siihen että mies yrittää selitellä, lupaa kuun taivaalta, uhkailee, syyttää sua ymym mutta kuitenkin ero on paras vaihtoehto molemmille. Mieskin sen tajuaa aikanaan. Aluksi varmaan suuttuu mutta eiköhän se siitä.

Vierailija
26/29 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin puhua. Vältin ensin mustasukkaisuusaihetta ja sanoin että tunteeni ovat laimenneet jne. Suuttui ja alkoi heti syyttää että se on vain tekosyy jolla haluan hänestä eroon. (Mitä siihenkin pitäisi vastata..?) Selitin että en voi tunteilleni mitään ja lopulta päädyin itse aiheeseen. Kyseli tarkkaan mitä tilanteita tarkoitan että eihän hän ole ollut mustasukkainen. Kun tapahtuma kerrallaan käytiin läpi, hän järjestäen kiisti kaiken tai sanoi että olin ymmärtänyt väärin... Homma jatkui osittain kinasteluna ja lopuksi sanoin että pelkään sitoutumista hänen kanssaan enkä enää tunne samoin kuin ennen. Johtuen tästä aiheesta ja muutenkin. Hetken ajan oli ärtyinen ja yhtäkkiä ilmoittikin että ymmärtää minua (!). Sitten halasi, suuteli ja ilmoitti rakastavansa ja kaipaavansa minua niin kovin. Eli ei siis ymmärtänyt! Tässä vaiheessa hänellä oli jo kiire erään menon takia, joten kun en hämmennykseltäni osannut reagoida "loppulauseeseen" mitenkään, sanoi hän: "Nyt on pakko mennä kulta, mutta ilmoittele kun ehdit nähdä." Myöhemmin vielä laittoi tekstarin jossa lähetteli pusuja ja kyseli josko ehdin hänen kanssaan huomenna syömään ja viikonloppuna ostoksille.

Eli ei ollenkaan se lopputulos mitä piti... Taisin mokata... Mistäs kannalta sitten seuraavaksi asiaa lähestytään?

T. Epätoivoinen Ap

Vierailija
27/29 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano mahdollisimman suoraan. Jos pelkäät liikaa jauhamista ja neuvotteluja, niin kirjoita vaikka kirje.

Vierailija
28/29 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä omat asiat kuntoon ensin, että pääset äkkiä pois.

Mulla samanlainen kokemus ja järjestin asiat niin, että kirjoitin muka päiväkirjaa, laitoin siihen että olen pettänyt häntä ja jätin esille. Tietty luki sen ja raivostui mutta olin jo kaukana.

Poliisien kanssa hain muuttokuorman pois.

Vierailija
29/29 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa siihen tekstariin vaikka näin: Et ehkä ymmärtänyt/en ehkä sanonut tarpeeksi selväksi asiaa mutta en halua enää siis olla kanssasi missään tekemisissä. Hyvää jatkoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi