Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö naisesta selvittämään onko hän synnyttänyt?

Vierailija
16.02.2022 |

Esim. lääkäri tutkimalla.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se yleensä siitä selviää että naisella on lapsi/lapsia.

Entä, jos ne lapset ovat adoptoituja? Se nainen, joka antoi lapsensa adoptoitavaksi, on synnyttänyt, mutta hänellä ei ole lasta. Kun taas nainen, joka adoptoi lapsen ei (välttämättä) ole synnyttänyt, vaikka hänellä on lapsi.

Vierailija
42/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uusi teoria tämä, että synnyttäminen jättää jälkensä nänneihin. Varmaan pääsee legendaaristen AV-palstan teorioiden joukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uusi teoria tämä, että synnyttäminen jättää jälkensä nänneihin. Varmaan pääsee legendaaristen AV-palstan teorioiden joukkoon.

Kerran luin täältä teorian, että synnytys vaikuttaa häpyhuulien muotoon. 

Ei kai noista luuloista mitään varsinaista haittaa ole, mutta hassua kuitenkin.

Vierailija
44/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty. Gynekologikin kysyy sen naiselta, ainakin minulta on kysynyt. Olen synnyttänyt pienen keskosen.

Vierailija
45/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on, että näkyy? Lapsen saaminen on valtava ponnistus keholle.

Vierailija
46/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on, että näkyy? Lapsen saaminen on valtava ponnistus keholle.

Eihän tässä siitä ole kyse, että olisi pahaa. Mutta kun sitä ei välttämättä voi mitenkään päätellä. 

Vierailija
47/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rupsahdin totaalisesti synnytyksen jälkeen. Mutta niin on rupsahtanut moni Lapset onkin.

Vierailija
48/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohdunkaulasta näkee, sen takiahan kuukuppejenkin kokoja markkinoidaan usein ei synnyttäneille ja synnyttäneille.

Sieltä ilmeisesti näkee joo, kun kierukka laitetaan isompana synnyttäneille.

Kuukupin koko taas riippuu vuodon määrästä, minulla on se pienempi koska vuoto ei ole runsasta.

Näin neuvoivat Lunetelta silloin kun sen ostin, ja itsekin luulin että synnyttäneen pitäisi ottaa isompi.

Mut kierukkahan on eri paikassa kuin kuukuppi, joten jälkikäteen ajateltuna vähän hölmö oletus oli tuo.

Itse aloitukseen: joistain näkee, joistain ei.

Itselläni on päin perzettä ommeltu väliliha, joten siitä nyt ainakin näkee jos tajuaa.

Ja muutenkin aika mom body.

Ei sitä kuukuppia kohtuun työnnetä. Synnyttämättömällä kohdunnapukassa oleva reikä on pistemäinen ja synnyttäneillä se on yleensä viivamainen. Tämä ei kuitenkaan ole aina yksi yhteen ja voi olla poikkeuksia.

Kannattaa ainakin naisihmisen opetella vaginan eli emättimen ja kohdun ero ja niiden tehtävät. Miehiltä nämä menevät sekaisin ja se heille suotakoon.

Vierailija
49/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi äidit alapeukutatte kaikki aketkä kertovat että muutokset näkee? Häpeättekö synnytyksiä vai haluatteko leikkiä ettei siitä jä jälkiä kehoon? Nännit ja kohdunkaula paljastavat synnytykset. 

Mun nänneistä voisi luulla, että olen ollut raskaana ja imettänyt, mutta eipä ole vauvoja näkynyt näillä main..

Vierailija
50/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se selviä maistraatista tai kirkonkirjoista onko lapsia. Ainakin joskus.

Vierailija
51/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän se sisempien häpyhuulten muodosta / koosta. 

Vierailija
52/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi äidit alapeukutatte kaikki aketkä kertovat että muutokset näkee? Häpeättekö synnytyksiä vai haluatteko leikkiä ettei siitä jä jälkiä kehoon? Nännit ja kohdunkaula paljastavat synnytykset. 

Mun nänneistä voisi luulla, että olen ollut raskaana ja imettänyt, mutta eipä ole vauvoja näkynyt näillä main..

Jaa miten? Itselläni on pienet nännipihat ja vaaleanpunaiset, matala nänni eli ihan samannäköiset kuin 15-vuotiaana. Ja olen synnyttänyt ja imettänyt. Ihan kiinnostaa tämä teoria mitä se pitää sisällään eli millaiset muka ovat synnyttäneen naisen nännit.

Vierailija
53/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyyhän se sisempien häpyhuulten muodosta / koosta. 

Tirsk.

Vierailija
54/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt tuo nänniteoria juurta jaksaen.

Vierailija
55/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt tuo nänniteoria juurta jaksaen.

Onko se salaisuus, haluan tietää! 

Vierailija
56/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuuppaat munan sisään niin jos ei tee höpöä niin vehje on löystynyt synnytyksessä.

Vierailija
57/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietenkin pystyy.

Lääkärin tutkimuksella voidaan selvitää suoraan, onko nainen synnyttänyt tai saanut keskenmenon.

Kummallista jos joku ei vielä tälläistä perusasiaa tiedä.

Vierailija
58/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alatiesynnytykset ja hätäsektiot näkee kohdunkaulan muodosta. Suunniteltuja sektioita ei välttämättä.

Anteeks, mitä?? Sektion näkee arvesta, ei sitä arvetta pystytä tekemään. Synnytykset näkyy kohdunnapukasta, kohdunsuun muodosta, ei kohdunkaulan.

Vierailija
59/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskeluaikoina seuraamassa ruumiinavausta ja tätä kysyttiin patologilta. Kohdussa joku osa (en enää muista mikä) on synnyttäneillä tähden muotoinen, muilla ilmeisesti pyöreä. Patologi tsekkasi, että vainajalla oli tähden muotoinen aukko ja tarkisti papereista, että tytär oli pyytänyt avausta.

Vierailija
60/84 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen elimistössä on sikiön soluja, jos hän on ollut raskaana. Naisen elimistössä on myös hänen äitinsä soluja raskauden ajalta.

Synnyttämistä ei saada selville mistään. Osasta naisista näkee hyvin, että synnytys on ollut takana. Toisista taas ei näe, kun vammoja tai vaurioita ei ole syntynyt ja kudokset ovat palautuneet.

Haha!

Synnyttäneisyyden näkee vain ja ainoastaan kohdunsuusta, joka on synnyttämättömällä pistemäinen ja synnyttäneellä viivamainen tai jos on synnyttänyt sektiolla, sektioarvesta.

Mitään muuta ulkonaista jälkeä ei ole.

Olisi kiva kuulla mistä olet nuo huuhaasi opiskellut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän