Ei minusta ole blogien lukijaksi
kävin katsomassa pari "kohubloggaajaa". En jaksanut kiinnostua, joku oli kuin elloksen kuvasto, toinen perhe albumi, kolmas esitteli laukkuaan eri kulmista, joku itseään
jututkaan ei kiinnostanut, hehkutetaan jotakin rytkyä ja tehtiin sitä tätä
nykyajan päiväkirja? Taisivat päiväkirjatkin olla kiinnostavampia.
Olisi kyllä kiva, jos löytyisi joku luettava
Kommentit (5)
Minä oon jäänyt sellaisten blogien lukijaksi, joissa on minua kiinnostavaa asiaa hyvällä kerronnalla. Ja blogisti on vuorovaikutuksessa lukijoiden kanssa.
Ap: Blogi = weblog eli verkkopäiväkirja. Eli sehän on nykyajan päiväkirja.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:58"]kävin katsomassa pari "kohubloggaajaa". En jaksanut kiinnostua, joku oli kuin elloksen kuvasto, toinen perhe albumi, kolmas esitteli laukkuaan eri kulmista, joku itseään
jututkaan ei kiinnostanut, hehkutetaan jotakin rytkyä ja tehtiin sitä tätä
nykyajan päiväkirja? Taisivat päiväkirjatkin olla kiinnostavampia.
Olisi kyllä kiva, jos löytyisi joku luettava
[/quote]Jos laittaisin blogiksi teini-iän ja nuoruuden päiväkirjat, kun asuin vielä Kaustisella vanhempien kanssa, kukaan ei uskoisi tai ainakin poliisi ja lasu-viranomaiset puuttuis asiaan. Oli meinaan pikkuisen vetävämpää menoa kuin väskyjen ja rättien ja pöytäkynttilöiden esittelyä.
Voi kuule, kun niitä blogeja on olemassa aivan käsittämätön määrä ja joukkoon mahtuu vaikka mitä. Ei ole pakko laumasieluisesti juuri niitä suosituimpia kohublogeja yrittää lukea. Pitää löytää ne omat mielenkiinnon kohteet ja samanhenkisten ihmisten pitämät blogit.
Mäkin oon joskus yrittänyt, mutta ei pysty. Olisi kiva mitä jotkut näistä saa.